|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Einsam
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Han har en tung jobb foran seg. Han forsvarer jo ikke handlingene,men refererer bare til det han foreøpig kan bekrefte. |
|
|
|
|
#2 |
|
Rockesøster
|
Jepp. Man kan bare ane for en tung jobb dette må være, spesielt sett i lys av at gjerningsmannen innrømmer det han har gjort, men nekter straffeskyld. At vedkommende advokat tar jobben synes jeg vitner om ekte, god gammeldags arbeidsmoral og tro på demokratiet. |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Nå hR jeg sett bilde av kontorbygningen til venninna mi. Det er utrolig at hun kom ut derfra uten annet enn en liten blodutredelse i øyet. |
|
|
|
|
#4 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Ja, advokaten framsto på en god måte. |
|
|
|
|
#5 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Nå har jeg lest i manifestet i snart 2,5 time, og jeg er forferdet. For en syk, syk mann! Jeg kommer aldri til å åpne det igjen.
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!For en smart, smart mann. Utrolig gjennomtenkt, planlagt og detaljert. Helt ned til å fortelle at han er homofil og at han vil utforske det videre og ønsker fred, som cover for isolasjonen/planleggingen.
|
|
#7 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Just. Og det skjer jo akkurat som han beskriver; rettsaken blir en talerstol. Nesten så man burde føre den for lukkede dører, siden det motsatte er det ønskede fra hans side.
|
|
#8 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Shute: du har et poeng angående lukkede dører. Det burde bli et folkekrav. |
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Stemmer det at NRK ringte de som var på Utøya mens skytingen pågikk? |
|
|
|
|
#10 |
|
Drømmer
|
Det tok en time fra politiet fikk meldigen til de var der. |
|
|
|
|
#11 |
|
Einsam
|
Det stemmer nok som Minni sier, at mld om skyting ikke ble motatt av politiet før nærmere halv seks. |
|
|
|
|
#12 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!NRK var allerede i lufta med et helikopter, og trengte bare omdirigere det. Det går kjappere enn å kjøre fra Oslo/rekvirere helikopter og få det i lufta.
|
|
#13 |
|
ctrl+z
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Flere medier får pes for å ha ringt de som lå i skjul. NRK har beklaget.
|
|
#14 |
|
|
Aftenposten skriver i dag at politiet får de første meldingene om skuddløsning kl 17:02 og at han blir tatt 19:02. |
|
|
|
|
#15 |
|
Drømmer
|
Dette står på politiet sine egne nettsider, så jeg stoler mer på de enn Aftenposten. |
|
|
|
|
#16 |
|
rakkarpus
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Så skremmende å lese om dette manifestet hans, og mixen mellom hat for multikulturalisme (som han kaller det), kombinert med kristenkonservatisme (han skriver at han er bekymra for at han hadde seg med 2 prostituerte i Praha, og er bekymret for dette fordi det var sex før ekteskapet, men fordi han skal bli martyr veier det opp i den store sammenhengen. I tillegg til dette med at han ser seg selv som en Tempelridder. Tempelridderne er vel glorifisert blant Frimurere også.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 24-07-11 kl 09:54. |
|
|
|
|
#17 |
|
|
Papirutgaven eller nettet, Pelen? Infoen har jo endret seg underveis. Igår sa de 1703 til ca 1830 (politimesteren sa det, husker ikke eksakt) idag er tallene strammet inn. |
|
|
|
|
#18 |
|
|
Papirutgaven. |
|
|
|
|
#19 |
|
Epikur
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Han er jo åpenbart et brennende engasjert og svært målrettet menneske. Tenk om disse egenskapene kunne vært kanalisert positivt i stedet...
|
|
#20 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Han er gal, syk, hjernevasket, men dessverre også veldig smart. Og det SKREMMER meg at en enkelt person kan gjøre noe slikt.
![]() |
|
|