Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-14, 17:50   #781
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.885
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Opprinnelig lagt inn av Adele, her.

Blomstrete kjole fra Bik Bok. Den er utrolig fin på!

Da har hermegås-Bluen fått kloa i denne - på salg til den svimlende sum av kr 99.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 25-04-14, 21:26   #782
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Mørke jeans, hvit blondetopp/genser, hvit dressjakke og gressgrønt skjerf. Lyse beige ankelboots.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 25-04-14, 22:24   #783
Antiga
Fullverdig medlem
 
Antiga sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2014
Innlegg: 39
Antiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Tynn ullgenser i hvit med grå ermer fra Esprit og blå skinny dongeribukse fra Cubus

__________________
01 05 12
Antiga er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 13:34   #784
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Min nye solkjole fra Boden. Yess, det er sommer!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg solkjole.jpg (15,5 KB, 44 visninger)
__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 13:53   #785
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Slitte joggesko, Bergans turbukse, ulltrøye fra Kari Traa og Swix-vesten til mannen. Og et sett entusiastiske tvillinger.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 14:39   #786
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

I dag har jeg på meg petrolfarget smalt skjørt fra Boden, hvit v-genser, petrolfarget strømpebukse og blåmønstrete skjerf. Da jeg var ute hadde jeg hvit lærjakke med belte og blå halvhøye knyttesko.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 14:44   #787
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Jeans og knalloransje singlet. Når vi skal på ikea blir det nok glittersneakers på beina .

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 15:35   #788
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Tights, fordi jeg trodde at jeg kom til å trene kl. 10, men så dukket det opp noe... Nå har jeg nettopp vært på butikken i svarte, halvlange tights, joggesko og tynn, rosa fleece fra Skogstad oventil. Jeg får håpe folk tror jeg skal trene seinere i dag, slik at ingen tror jeg er en sånn som "bare går rundt i tights", lizzm.

rine er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 15:46   #789
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.898
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Lys solkjole og solbriller!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 16:25   #790
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Olakjole og halvlange tights under.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 16:34   #791
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.862
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Rosa shorts og svart singlet.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 16:40   #792
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.841
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Avlagt fjellbukse, avlagte joggesko, sliten, tynn bomullsgenser. Jobber i hagen.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 17:53   #793
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.836
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Ulltrøye og longs, swix bukse og jakke. Har vært på skitur.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 18:16   #794
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.105
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Fargerik Indiskia-kjole og svarte tights.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 18:21   #795
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.129
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

løpetights og t-skjorte. Ferdigtrent...

Adele er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 21:51   #796
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Dagens antrekk er ikke nevneverdig men ville bare si at Louche som var omtalt tidligere i tråden er et av mine favorittmerker. De har flotte kjoler, jakker/kåper og cardigans. Jeg har handlet flere ganger fra joythestore.com som Ruslebiffen nevner. En del av kjolene syns jeg er for korte men jeg foretrekker midi kjoler som rekker meg til under knærne. De har noen av disse også.

Kommer sterkere tilbake med outfit of the day i neste uke da jeg begynner i jobb igjen etter endt barselpermisjon. Gleder meg til å hoppe ut av joggebuksa og inn i snasne kjoler.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 22:21   #797
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Da har hermegås-Bluen fått kloa i denne - på salg til den svimlende sum av kr 99.

Jeg også!!

Ellers har jeg stort sett tilbrakt dagen i sykkelbukse og -trøye :trent spinning på formiddag og terrengsykling i kveld: Mellom slagene hadde jeg på meg en dongeribukse fra Marc Jacobs og en vid, grå t-skjorte fra Malene Birger samt Nike joggesko.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 23:35   #798
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.841
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

mocci: Jeg synes også at mange av kjolene fra Louche ser ut til å være for korte; jeg liker også midi. Kjekt å lese at du har god erfaring med å handle fra joythestore.som! De har jo mye bedfre utvalg enn Zalando.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Da har hermegås-Bluen fått kloa i denne - på salg til den svimlende sum av kr 99.

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Jeg også!!

Jeg fant den også på salg i går, men bare i XS, noe som er 2-3 hakk for lite for meg gitt.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 23:37   #799
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.885
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg fant den også på salg i går, men bare i XS, noe som er 2-3 hakk for lite for meg gitt.

Det er min str, men her hadde de i alle fall S og M også. Kan sjekke på nytt og et sende om du er interessert.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 26-04-14, 23:41   #800
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.841
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er min str, men her hadde de i alle fall S og M også. Kan sjekke på nytt og et sende om du er interessert.

Tusen takk, så snilt av deg! Men jeg tror i grunnen at jeg måtte hatt L, BikBok-klær er ofte litt små i størrelsen synes jeg å huske.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no