Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skal dere i høstferien?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 23:30   #61
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

New York i 7 dager, mamma, meg og lillemor

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 07:55   #62
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.823
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Min kjære tar mandag og tirsdag fri - så fredagen i uke 39 drar vi på hytta en tur. (Vi har hytte på tunet tvers overfor svigerforeldrene mine der de bor.) Gubben, Lillemann og jeg reiser hjem tirsdag, og så setter vi igjen Guttungen hos bestemor og bestefar og et knippe fettere og ei lita kusine for resten av ferien.

Onsdagen i høstferien skal min kjære og jeg på show med Trond Viggo, og det gleder jeg meg til!

Fredagen i høstferien skal min kjære og jeg gjøre noe aldeles spesielt som vi har vært ville og gale å si ja til, men det forteller jeg kanskje mer om seinere.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 08:41   #63
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.912
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Hytta og handletur i Sverige

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 08:48   #64
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Opprinnelig lagt inn av Bean, her.

Her blir det Legoland onsdag-søndag. Akkurat bestilt flybilletter og hus i Lalandia i Billund. Vet at eldste ønsker seg til Legoland så dette blir nok suksess.

Vet du at Legoland er stengt onsdag og torsdag 6. og 7. oktober (det vil si vår høstferie uke)?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 08:56   #65
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Jeg trodde studenter hadde høstferie jeg, men der tok jeg feil, så jeg skal vist på skolen.
Ungene får drive dank hjemme.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:03   #66
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.442
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Hos oss er høstferien mannens første uke i ny jobb, i en annen by. Mamma har høstferie samtidig som storebror så hun kommer ned og skal ha noen dager hos oss. Håper at også lillebror kan få en dag fri fra barnehagen og litt kortere dager.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:04   #67
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Vet du at Legoland er stengt onsdag og torsdag 6. og 7. oktober (det vil si vår høstferie uke)?

Ja det er jeg klar over. Vi kommer sent onsdag. Tenker det blir aktiviteter på Lalandia torsdag så legoland fredag+lørdag.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:01   #68
Kakao
Nybegynner
 
Kakao sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 7
Kakao har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva skal dere i høstferien?

Har ikke høstferie, men om jeg hadde hatt ville turen gått til København eller London. Eller kanskje hyttetur, på fjellet..

Kakao er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no