|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
| Se resultatene: Hva er flauest, Grandiosa eller Se og Hør? | |||
| Definitivt, Grandiosa. Jeg vil ikke at noen skal tro at vi ikke kan lage ordentlig mat. |
|
9 | 3,57% |
| Defintivt Se og hør. Tenk om noen tror at jeg er hjernedød? |
|
146 | 57,94% |
| Begge deler. Jeg vil jo fremstå som både smart og sunn. |
|
29 | 11,51% |
| Ingen av delene. Jeg bare er slik. |
|
68 | 26,98% |
| Deltakere: 252. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er flauest?Jeg har sittet på flere venterom i mitt liv enn de fleste, men jeg har med meg min egen lektyre. :lur:
|
|
|
#62 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva er flauest?Det skal mer til for å gjøre meg flau.
|
|
|
#63 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva er flauest?Jeg kjøper aldri S&H ...uten at jeg ville vært direkte flau ved å gjøre det. Grandiosa kjøper vi av og til, tenker vitterlig ikke over det. Men jeg er ikke den som blir flau når jeg må på apoteket for diverse tester og remedier en gang nå og da heller.
|
|
|
#64 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva er flauest?
Er det noen sammenheng der?
|
|
|
|
#65 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#66 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er flauest?Ingen av delene. Vi kjøper aldri Grandiosa, for det tåler jeg ikke (glutenallergi), men om jeg skulle kjøpt det, hadde det ikke vært noe flaut i det hele tatt. Se og Hør kjøper jeg en sjelden gang, det gjør meg heller ingenting. Hva andre folk ville tenke, bryr meg midt i, jeg vet selv at Se og Hør utgjør 1 promille av det jeg leser og jeg lar ikke være å lese bøker selv om jeg leser Se og Hør en sjelden gang. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er flauest?Jeg håper dere skjønte at jeg prøvde å være morsom, smileybruken burde vel være en indikasjon på det. Jeg påstår absolutt ikke at dere lyver. Bare for å oppklare det, altså.
|
|
|
#68 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Hva er flauest?Blir ikke flau av å kjøpe noen av delene, men kjøper det sjelden..
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Jeg ser ikke i andres kurver.
|
|
|
#71 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva er flauest?Grandis kjøpte vi seinest i dag. Det er nødproviant til fryseren. Det er ikke sånn at jeg føler meg naken uten, men det er virkelig ikke flaut.
|
|
|
#72 |
|
Dig for victory!
|
De gjør ikke det. Det er *bip bip bip* "Pose? 74,50! Takk skal du ha! Kvittering? Ha det bra!" på autopilot. :tidligere Rimiansatt:
|
|
|
|
#73 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er flauest?Jeg blir ikke flau av å kjøpe verken Se og Hør eller Grandis. Se og Hør kjøper jeg veldig sjelden, men jeg kjøper grandiosa ca. en gang i uka som en rask middag. Det er en god middag for oss. Den må bare stekes på korrekt måte. Sist redigert av Solblomst : 14-08-10 kl 10:22. |
|
|
|
#74 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Jeg husker at jeg, for å få innhold i dagen, satt og laget historier inni hodet mitt om hva folk skulle i helga ut i fra handlemønsteret. *også tidligere Rimiansatt* |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva er flauest?Se og Hør er definitivt flauest. Og jeg har aldri kjøpt det. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Som tidligere statiol-ansatt hadde i alle fall jeg mang en teori om hva folk skulle eller ikke skulle. Når en ung gutt med fnisende jente kjøper kondomer, eller tydelig bekymret ungjente spørr om det er mulig å kjøpe graviditetstest her er det lett.... men jeg fabulerer glatt om folk på langdistansebussen, eller de jeg passerer på gata (eller helst går bak) jeg da.... noe må jeg da tenke på når jeg kjeder meg.
|
|
|
#77 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva er flauest?Vi rullerte. En time i kassa, en time på golvet. Rakk ikke bli så kjedelig da.
|
|
|
|
#78 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er flauest?Couldn't care less! Jeg handler det jeg vil når jeg vil. Hvor ofte jeg kjøper disse tingene er en annen sak.
|
|
|
|
#79 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva er flauest?Jeg hadde ikke vært flau om jeg så fylte opp handlevogna med se & hør og grandiosa.
|
|
|
#80 |
|
weird
Sv: Hva er flauest?Jeg kommet frem til at jeg ville ha syntes det var aller mest flauest å bry seg så hardt om sånne ting.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
|
|