|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
| Se resultatene: Hva er flauest, Grandiosa eller Se og Hør? | |||
| Definitivt, Grandiosa. Jeg vil ikke at noen skal tro at vi ikke kan lage ordentlig mat. |
|
9 | 3,57% |
| Defintivt Se og hør. Tenk om noen tror at jeg er hjernedød? |
|
146 | 57,94% |
| Begge deler. Jeg vil jo fremstå som både smart og sunn. |
|
29 | 11,51% |
| Ingen av delene. Jeg bare er slik. |
|
68 | 26,98% |
| Deltakere: 252. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er flauest?
Det har jeg aldri gjort jeg heller, men jeg har faktisk flere ganger opplevd at folk har kommentert min handlekurv. Altså helt ukjente mennesker. Da har det alltid vært en eller annen person med kurven full av toro og grandis som kommenterer alle grønnsakene.
|
|
|
#2 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva er flauest?Jeg vil helst ikke bli sett med noen av delene. Grandiosa er ikke godt, så det spiser jeg ikke. Jeg leser aldri Se og Hør, heller ikke på venterom. Ettersom jeg kjøper andre typer frossenpizza enn Grandiosa, så er vel likevel Se og Hør hakket verre.
|
|
|
|
#3 |
|
Come what may...
|
Sv: Hva er flauest?Jeg kjøper hva jeg vil når jeg vil. Eller synes det er forsatt litt flaut å kjøpe kondom da!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er flauest?Jeg handler både ferdigpizza og se og hør, og synes ikke det er det minste flaut.
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva er flauest?Er det virkelig meningen at jeg skal bry meg om hva andre måtte mene og tro om det jeg handler?
|
|
|
#6 |
|
ctrl+z
|
Dette har blitt en sånn universell "sannhet" som irriterer meg. Når jeg sier at jeg ikke leser Se og Hør, så mener jeg det. Rett og slett fordi jeg blir sur pga ufattelig dårlig journalistikk og fordi det ikke interesserer meg det minste hva kongelige måtte gjøre med håret eller undertøyet sitt. Grand Prix (eller ESC som det heter nå) av samme grunn, jeg er ikke interessert. Det er faktisk smått irriterende å alltid få servert "sannheter" om at jeg (og alle som sier det samme) pynter på sannheten. Hmrf!
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Og jeg er ikke det minste flau over at jeg IKKE leser Se og Hør eller ser på sangkonkurranser. Og jeg er mer enn litt irritert over folk som litt kneggende overbærende skal påstå at jeg lyver og egentlig ser og leser i smug.
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva er flauest?Blondie:
|
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er flauest?Jeg har sittet på flere venterom i mitt liv enn de fleste, men jeg har med meg min egen lektyre. :lur:
|
|
|
#11 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva er flauest?Det skal mer til for å gjøre meg flau.
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva er flauest?Jeg kjøper aldri S&H ...uten at jeg ville vært direkte flau ved å gjøre det. Grandiosa kjøper vi av og til, tenker vitterlig ikke over det. Men jeg er ikke den som blir flau når jeg må på apoteket for diverse tester og remedier en gang nå og da heller.
|
|
|
#13 |
|
Dig for victory!
|
Er det noen sammenheng der?
|
|
|
|
#14 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva er flauest?Ingen av delene. Vi kjøper aldri Grandiosa, for det tåler jeg ikke (glutenallergi), men om jeg skulle kjøpt det, hadde det ikke vært noe flaut i det hele tatt. Se og Hør kjøper jeg en sjelden gang, det gjør meg heller ingenting. Hva andre folk ville tenke, bryr meg midt i, jeg vet selv at Se og Hør utgjør 1 promille av det jeg leser og jeg lar ikke være å lese bøker selv om jeg leser Se og Hør en sjelden gang. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er flauest?Jeg håper dere skjønte at jeg prøvde å være morsom, smileybruken burde vel være en indikasjon på det. Jeg påstår absolutt ikke at dere lyver. Bare for å oppklare det, altså.
|
|
|
#17 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva er flauest?Grandis kjøpte vi seinest i dag. Det er nødproviant til fryseren. Det er ikke sånn at jeg føler meg naken uten, men det er virkelig ikke flaut.
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva er flauest?Se og Hør er definitivt flauest. Og jeg har aldri kjøpt det. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva er flauest?Vi rullerte. En time i kassa, en time på golvet. Rakk ikke bli så kjedelig da.
|
|
|
|
#20 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Slik var det aldri på Rimi. Der kunne man fint sitte en hel dag eller til man måtte på do. |
|
|
|
![]() |
|
|