|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
maler
|
Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september
Jakker har vi vel ikke prøvd. Buksene var helt normale i størrelsen, Gensere og t-skjorter var litt små.
|
|
|
#62 |
|
Drømmer
|
Sist redigert av Chablis : 01-09-10 kl 21:00. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. septemberJeg ble også overrasket over størrelsen. Storebror - som er helt på grensa mellom 104 og 110 bruker bukser i str 110/116 - og de passer godt (sitter forøvrig kjempegodt på spikerstorebror)
|
|
|
#64 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. septemberMin erfaring er at tøy fra str. 80-98 er fhv. normalt mot stort, mens tøyet fra 104 og oppover er normalt til smått.
|
|
|
#65 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. septemberStr er ikke 98-104 nå, men 104 ser det ut til. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. septemberDe smale buksene var veldig små i størrelsen, mens tyllskjørtet var kjempestort. Dongribuksa satt som et skudd. Genserne var litt knapp, og hettejakka til storebror ble for liten. Så de er nok jevnt over litt små. Genserne var spesielt helt tighte rundt armene til storesøster, og hun er helt normal slank.
|
|
|
#69 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Det var rart. Jeg bestilte 3.september, og fikk klærne i forgårs. (Hentelapp kom i går, men jeg fulgte med på sporingsnr og printet ut hentelapp så fort det ankom postkontoret mitt)
|
|
|
#71 |
|
Drømmer
|
Da kommer vel kanskje min etterhvert å da. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. septemberJeg bestilte 1. september og fikk varene i går. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Drømmer
|
Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. septemberSer nå at noen av varene plutselig ikke kommer før 25 sept. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. septemberJeg har ikke fått varene jeg bestilte minutter etter at shoppen åpnet 1. september, men antar det er fordi et par av varene ifl en e-post tidligere i dag er ytterligere forsinket fra leverandør ... Håper jeg får alt jeg har bestilte, hvis ikke blir jeg ganske muggen!!
|
|
|
#75 |
|
Curlingkone
|
Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. septemberDet var et slikt party i gata her for noen dager siden, og det var MYE som var utsolgt! Nesten alt hun ene skulle ha var utsolgt, og hun var litt skuffet over det ja.
|
|
|
#76 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sånn var det når jeg hadde party også, masse varer som var utsolgt. Jeg ble så irritert og utrolig flau overfor gjestene. Jeg hadde jo skrytt så fælt av dette, så kommer de, og så får de ikke handle det de liker fordi det er tomt. Og det 15 dager etter at kolleksjonen ble sluppet. Det er drittdårlig rett og slett.
|
|
|
|
#78 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. septemberJeg avlyste partyet på tirsdag jeg. Konsulenten var så striks med dette med MINIMUM ti gjester (og høres ut som det var egentlig alt for lite). Vi var til slutt åtte - ti stk. Noe som er bra ved andre partyer? Og dessuten da jeg så på nettet var sinnsykt mye utsolgt. Og det synes jeg er flaut når folk forventer å få det de har lyst på.
|
|
|
#80 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sånn var det her og, hun ga beskjed på mail, på en ganske så "striks" måte. I alle fall striks nok til at jeg fikk helt hetta for at det skulle komme for få samtidig som jeg synes det var sinnsykt frekt å gå frem på den måten.
|
|
![]() |
|
|