|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerLaSalle:
|
|
|
|
#64 |
|
Permakulturell
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske viner
|
|
|
#65 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerDette ble jo rett og slett en fantastisk tråd!
|
|
|
#66 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerEnig med røkla!
|
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerSauvignon blanc fra New Zealand er ofte veldig godt! De har ikke så mange varianter her, men liker godt Twin Island f.eks. Jeg drikker ikke vin så ofte så da spanderer jeg heller den ekstra femtilappen eller mer når jeg først gjør det. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerHah. Nå er vi i gang vøtt. Sist redigert av Slettet bruker : 06-08-10 kl 00:07. |
|
|
|
#70 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerJeg sier som Seigmen ... jeg kler meg naken ... :-) |
|
|
|
#71 |
|
Permakulturell
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerÅh! Imperiet!
|
|
|
#72 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerJeg glemte hva Lindemansvinen passer til. |
|
|
|
#74 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerKan bare konstatere at noen lyver på internett. |
|
|
|
#77 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerDen derre Alsace-saken som Veronal anbefalte inntas med utagerende grimaser og sterk vantro. Lurer på om den smaker bedre naken? |
|
|
|
#78 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske viner:snur meg og ser etter igjen: |
|
|
|
#79 |
|
Passiv
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerAlsace er derved erklært delt. (Burde man slutte å drikke for kvelden når man tenker at erklært bør orddeles? |
|
|
|
#80 |
|
Trøtt
|
Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerJeg tror Drammen prøver å etterleve dette med bedre med en dram i timen enn en time i Drammen eller noe sånt.
|
![]() |
|
|