Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-10, 22:22   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?

Jeg har brune og syntes de er gode å gå i. Bruker de når det regner og er slapseføre, kan fint brukes om vinteren også. Brukes til tights, trange olabukser, skjørt. Eneste problemet mitt er at de er litt vide - jeg har tynne legger, så det problemet har jeg på alle støvletter

Sist redigert av Fløyel : 03-08-10 kl 22:27.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 22:27   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

IJ-støvler er fine, men helt utopisk for personer med så kraftige legger som meg, dessverre.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 22:58   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har de lange, svarte. IJ er de eneste støvlene jeg får utenpå de kraftige leggene mine. Er veldig glad i dem og bruker dem til det meste. Vurderer å kjøpe meg et par lave hvite (eller røde, finnes det?).

Gammel 04-08-10, 19:37   #4
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

IJ-støvler er fine, men helt utopisk for personer med så kraftige legger som meg, dessverre.

Hm, er du sikker, har du prøvd noen? Jeg synes mine er veldig romslige, og man kan jo slippe de ut mye med snøringen også.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 01:19   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Hm, er du sikker, har du prøvd noen? Jeg synes mine er veldig romslige, og man kan jo slippe de ut mye med snøringen også.

Har prøvd mange. Og det er helt håpløst.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 23:00   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har brune og elsker dem. Bruker de når det er vått eller slaps året rundt.

Gammel 03-08-10, 23:01   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er det pent til skjørt og kjole liksom? Ser for meg at det er litt klumpete?

Gammel 03-08-10, 23:03   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo det, Tussa, men når det regner er vel det greit? Som sagt, jeg ville valgt noen nettere om jeg skulle kjøpt meg nå.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 23:04   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er jo det, Tussa, men når det regner er vel det greit? Som sagt, jeg ville valgt noen nettere om jeg skulle kjøpt meg nå.

Men det regne jo ikkje inne på kontoret mitt?

Gammel 11-08-10, 22:03   #10
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Jeg har ikke Ilse-støvler, men derimot et par svarte støvler fra Tommy Hilfiger med nedbrettet strikkeskaft og et par Burberry-rutete.
Jeg bruker dem når det regner (og er altså fra Bergen, dermed er det godt å ha to par å bytte på, slik at de kan tørke i mellomtiden...)
Bruker sjelden støvler til skjørt og kjoler, men heller til tights og jeans. Burberrystøvlene er såpass spesielle at jeg helst bruker dem til svarte eller beige antrekk. Og er jeg skikkelig tøff i trynet, tar jeg på meg den matchende Burberry bøttehatten min. Men det er på en modig dag, altså.

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 23:11   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsket meg det tidligere, men ikke nå lenger. De ser klamme og varme ut. Jeg er temmelig varm av meg og må ha kjøligere fottøy som puster. Jeg tror jeg ville fått hetta av å ha de på meg lenge som gangen, spesielt innendørs.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 00:53   #12
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har svarte og har brukt mine utrolig mye.

Gammel 04-08-10, 01:56   #13
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har røde, og fordi de er vide så funker de greitt for meg med mega-legger. I og med at de har snøring øverst og sånt. Men de er jo ikke fine - og skikkelig håpløse å gå med. Så jeg bruker dem kun når jeg må, dvs i øspøs regnvær.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 08:13   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke - litt fordi "alle" har (ja, for jeg har jo bare klær ingen andre har ) men mest fordi jeg har smale ankler - så de blir litt ubehagelige å gå med - får litt sånn LRS-følelse når jeg har de på meg, selv om jeg synes de er fine når jeg ser andre folk.

Jeg synes viking sine er finere - men Hunter sine er finest.

Gammel 04-08-10, 08:48   #15
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har IJ i 4 forskjellige farger. De siste jeg kjøpte er høye hvite uten snøring. Jeg elsker de støvlene. På mine føtter sitter str 41 som støpt. Det eldste paret er nå over 4 år gammelt, og ser helt fint ut. Har dessuten regnfrakken i sort og i hvit. Passer på å kjøpe på salg når det er mulig. Prøvde forresten en venninnes Hunter støvler en dag, men de likte jeg ikke.

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 11:56   #16
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg ønsker meg, og angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte et par jeg fant på salg i København i mai. Jeg tenkte jeg skulle gå innom på vei tilbake, men det rakk jeg ikke gitt!!

Gammel 04-08-10, 19:40   #17
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brune lave som brukes til hagebruk.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 19:46   #18
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lange grønne. Impulskjøp for en fire- fem år siden. De brukes når jeg trenger støvler, men de er vide og jeg er i det hele tatt lite fornøyd. Bortsett fra i slapsevær om vinteren, da de er litt varme.

Gammel 04-08-10, 20:12   #19
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Gummistøvler har jeg ikke brukt siden jeg gikk på barneskolen. Spørs om jeg hadde fått på meg IJ-støvler med mine legger uansett.

Gammel 04-08-10, 20:31   #20
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

jeg har svart lave, bruker de til og fra jobb på skikkelige møkkadager.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.