|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bikini-tips!
Men da bestiller man bikinitopp for seg, og truse for seg?
|
|
|
#2 |
|
med mange baller i lufta
|
Men den du linker til der er jo halterneck-bikinien, den var også billigere på Figleaves?
|
|
|
#3 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Bikini-tips!Men på Ebay kan du jo ta kontakt med selger direkte og spørre pent om de kan sette verdien ned under 200 kr feks. Bikiner er jo så små i volum at det tollerne ikke stusser på at en liten, lett bobleplastkonvolutt ikke inneholder noe verdifullt. Å be selger sende som gave med privatperson som avsender er også en mulighet, men man er jo ikke garantert at det funker selvsagt.
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Bikini-tips!Jupp. Jeg kjøpte topp og truse hver for seg. Billigere med et pund eller så ekstra i frakt kontra toll og fysj. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Bikini-tips!Hva med meg som trenger underdel som går langt opp? Helst maxivariant eller shorts som dekker en stor del av magen. |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Kjøp brief av typen fold. De er til å brette ned i livet så kan du ha den så langt ned du ønsker - og det blir ingen skarp kant som valker noe. Tilfelle man skulle trenge det, mener jeg. |
|
|
|
#8 |
|
Ekvilist
|
Nå ser jeg at du har funnet det du ville ha. Deler allikevel bilder av denne bikinien fra Fantasie. Veldig fornøyd med den. Stor brettbar kant på trusa, noe som jeg håper tar fokuset bittelitt fra den lite lekre magen.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Irma, kan jeg spørre hvordan du tenkte ifb med størrelse? Jeg bruker jo *kremt* Sloggi Maxi og bruker M der, men bør jeg kanskje ta i og bestille L i truse? Og harmonerer størrelsene med de Bravissimo bruker? |
|
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
Jeg er helt i villrede når det kommer til størrelser, både fordi jeg aldri har kjøpt undertøy av disse typene før - men også fordi jeg har gått ned litt i vekt og er litt usikker på hvilken størrelse jeg egentlig tilhører. Men hvis jeg skal tippe vilt så vil jeg si at det er ganske normale størrelser. Jeg kjøpte en størrelse større enn det den butikkansatte anbefalte, rett og slett fordi jeg syntes bretten da av en eller annen grunn så bredere og mer "blikkfang" ut.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 25-05-10 kl 22:41. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Bikini-tips!But where? |
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Bikini-tips!Jeg fant! |
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Det må man kanskje ha med ja
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Bikini-tips!Å, det var det ja. Sorry. Da fant jeg ikke balconette'n i den størrelsen akkurat nå. |
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bikini-tips!Da lønner det seg faktisk ikke for oss som har det tilgjengelig på butikk i Norge, altså. Det hadde jeg ikke trodd. Jeg betalte vel i underkant av 700,- pr stk for mine.
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Det var det jeg fant ut. Irma prata vel om at hennes sett kosta 1500 kr? Og da blir det uansett billigere enn å kjøpe det settet på butikken her.
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bikini-tips!Såpass, ja. Det blir vel omtrent det samme, siden man ikke betaler moms av frakten. Også det pokkers gebyret. Det er jo det som velter regnestykket på det som kommer akkurat over grensen.
|
|
|
#20 |
|
Sviiisj!!
|
Man betaler moms av frakten hvis verdien på varen overstiger 200 kr.
|
![]() |
|
|