|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?enir? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?Vi hadde jo et slikt "Pinlige følelser" i mellomforumet som noen få av oss var på før vi flyttet videre til FP. Med anonyme parodier. Det var vanvittig morsomt.
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?
Ja?!!
|
|
|
#11 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?Erialc - høres ut som et avføringsmiddel.
|
|
|
#13 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?På et forum en venn av meg, Mr. Indrebygd, var innom, eksisterte det et "åpent" nick med passord alle kjente, og som de kunne logge seg på med når de skulle inn og poste under "betroelser". Hvis ikke man vet dette så blir tråden temmelig absurd. Visstnok. Type gravid etter utroskap, hemmelig abort to uker etterpå, så sex i fjerde måned en uke etterpå med søppelkjøreren, så samboer med bestevennen til exmannen som man er utro med med sin egen bestevenninne dagen etter...
|
|
|
|
#14 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#15 |
|
Opp og ned
|
Det hørtes bare utrolig rasende festlig ut.
|
|
|
#19 |
|
Fjott
|
Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?Da jeg var ny, ung og dum her postet jeg faktisk et innlegg på vegne av min venninne, sånn helt på ordentlig altså, lizm. Men ingen trodde meg gitt.
|
|
|
#20 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?I grunnen er det ganske pinlig at jeg har sittet oppe halve natten for å lese en 77 siders tråd på FP. |
|
|
|
![]() |
|
|