|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til hva man kan snoke?
Hvis, f.eks, du og mannen er på en god Svensketur, det er en stund siden du har spist og du kommer på at du har en Atkinsbar i veska, og sukkersuget river i kroppen, da kan det hende at du dytter nesten hele baren i munnen på en gang, oppdager at det ikke er like lett å tygge/smelte som du først tenkte; SÅ snakker mannen til deg så du må snu deg og svare mens en liten strime med mørksikkel renner nedover haken din, har jeg hørt.
|
|
|
#63 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til hva man kan snoke?Her ar det mye godt
|
|
|
|
#64 |
|
er her
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Altså er man sugen på sjokolade, så er det ikke noe annet som hjelper (for meg), men det kan selvfølgelig være lurt å ta noen få biter i steden for hele platen.
|
|
|
|
#65 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Jeg lagde en Iset-variant i går kveld: Kjørte egg, bittelitt splenda, bittelitt matfløte og en sånn frossen smoothie-miks med stavmikseren. En skikkelig deilig myksorbet-greie, som faktisk holdt meg unna godteskapet resten av kvelden. Altså, det fjernet ikke suget helt, men det gjorde det svakere enn rompa-mot-sofaen-suget, og jeg ble dermed sittende.
|
|
|
#66 |
|
Kald på føttene
|
|
|
|
#67 |
|
intro
|
Ordentlig mørk sjokolade er altfor lite søt til å ta luven av mitt sukkerbehov.
|
|
|
|
#68 |
|
intro
|
Det er sant! Og sånt skumgodt, som f.eks. Cloettas julenisser - det finnes sikkert en påskevariant på tilbud nå. Det er forholdsvis kalorifattig, samtidig som man raskt blir kvalm og må gi seg. Perfekt!
|
|
|
|
#69 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Se, det er problemet, disse kalorifattige sukkervariantene som alle sier at man ikke trenger så mye av, jeg skjønner ikke hvordan dere er skrudd sammen. Jeg kan GLATT spise 4-5 kokosboller, for eksempel.
|
|
|
#70 |
|
Passiv
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Ja, samme hva du gjør Esme; i k k e smak på Melkesjokolade med kvikklunsj og havsalt. Ikke gjør det. Det er nok tilnærmet den eneste sjokoladen som kunne fått meg fra Lavkarbokjøret. |
|
|
|
#72 |
|
intro
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Hva med sorbet, da? Det finnes en variant som påstås å inneholde mye ordentlig frukt. Like søt som fløteis, men mye magrere.
|
|
|
|
#73 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Og hvorfor måtte jeg som ikke ammer lese hele denne tråden?
|
|
|
#74 |
|
villende
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Kokosboller kan jeg også hive innpå store mengder av, hvilket er grunnen til at jeg ikke foreslo det. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Da jeg ammet, funket ikke mørk sjokolade. Da var det rett og slett en fysiologisk carbo crave, tror jeg (og jeg raste også ned i vekt, og har vært 5 kg under startvekt når mine sumokids har vært ett år
|
|
|
#77 |
|
Textrovert
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Jeg lyver ikke når jeg sier at jeg ALLTID har lyst på sjokolade. 24/7. Har jeg ikke lyst på sjokolade, så er jeg skikkelig sjuk. Da jeg begynte å komme meg etter omgangssyken i vinter, orket jeg ikke å spise noe, unntatt cola, ritzkjeks og jepp ... melkesjokolade.
|
|
|
#78 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til hva man kan snoke?Mel.: Jeg vil ha en liten hund
|
![]() |