|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sulter det folk i Norge?SF: jeg leter heller ikke opp frp-folk for å bli venner med dem, men hvis jeg i utgangspunktet har syntes de er greie nok å bli venn med på FB så skal det litt mer til en en slik melding eller det at jeg fikk vite de var frp-ere for å slette dem, alternativt be dem slette meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sulter det folk i Norge?
Stemmer med min oppfatning også.
Signerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Passiv
|
Sånn ja. |
![]() |
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sulter det folk i Norge?Noen ganger skulle jeg øsnke at jeg kunne rødprikke på Facebook...
![]() |
#66 |
![]() Sv: Sulter det folk i Norge?[quote=annemede;2184431]Ha, jeg har visst ingen sånne venner jeg, dvs jeg har bare ordentlige venner.[/quote Ja, jeg takker høyerer makter for at det "bare "er noen tidligere klassekamerater fra ungdomsskolen som har skrevet slikt vås...
![]() |
#68 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Sulter det folk i Norge?I et byråkrati kan det lett være (gjerne de som virkelig trenger hjelp) som faller mellom to stoler. De har krav på hjelp, men de har ikke ressurser til å søke om det. Det går ingen autmomatikk noe.
![]() |
#69 |
Slumrende Ullteppe
|
Jeg og savner en "rødprikkefunksjon".
![]() |
#70 |
ej ikke møjkets heije
|
Den synes jeg var ganske så god.
![]() |
![]() |
#71 |
He, he...men det var ikke alle som likte den...! Ei jeg har gått på barneskole sammen med slettet meg som venn pga den... En annen "venn" fra samme klasse skrev det laaaange motinnlegget, der hun tildels snakket rundt seg selv...
![]() |
#72 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Sulter det folk i Norge?Jeg har også sett den Frp-greia der på FB. Det er så dumt at jeg ikke gidder å svare en gang. Faens bortskjemte egoister. Pardon my french.
![]() |
#73 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Sulter det folk i Norge?For øvrig innebærer min jobb at jeg møter norges fattigste. Det er mange som lider og er (etter forholdene) fattige i Norge, men ingen skal behøve å sulte. Selv ikke de som bruker opp sosialhjelpen sin på utbetalingsdagen. De har krav på nødhjelp til mat daglig allikevel.
![]() |
|
|