Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-10, 21:59   #61
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Jeg var ikke klar over at dette var en sånn greie, jeg var tilfeldigvis forbi en KappAhl på fredag formiddag og kjøpte det meste av barnekjolene, de var jo nydelige!

Ja, og så denne til meg selv, men det er jo en nattkjolepysj?! Det var jo en sånn prikkete boxershorts til?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 10:31   #62
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg var ikke klar over at dette var en sånn greie, jeg var tilfeldigvis forbi en KappAhl på fredag formiddag og kjøpte det meste av barnekjolene, de var jo nydelige!

Ja, og så denne til meg selv, men det er jo en nattkjolepysj?! Det var jo en sånn prikkete boxershorts til?

Syns den fint går an å bruke til alt annet enn pysj. Jeg kjøpte ikke shortsen, det hadde tatt seg ut.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 10:32   #63
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg var på Kappahl kl 10.30 på lørdag. Da var alle de røde kjolene utsolgt og hadde vært det lenge. Jeg fikk også beskjed om at det nok var unødvendig å lete i noen andre butikker heller. Den ble visst veldig populær.

Jeg er fremdeles ganske overbevist at den hadde et heldig snitt for min figur, men det kan jeg altså ikke få vite helt sikkert.

Hvilken størrelse trenger du? Jeg kan sjekke her om du vil.

Gammel 13-04-10, 10:38   #64
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hvilken størrelse trenger du? Jeg kan sjekke her om du vil.

Jeg trenger 46. Det hadde vært veldig snilt om du sjekket.

Gammel 13-04-10, 10:40   #65
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Skal sjekke i lunsjen. Tilbake ca. 1230.

Gammel 13-04-10, 11:36   #66
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er ganske romslige i str altså. Til opplysning. Dette er en omslagskjole også, så det kan hende 44 duger også.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 11:39   #67
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Her har de masse klær igjen i alle størrelser. Men 46 passet ikke på meg. Var ikke plass til en G cup inni ihele tatt.

Men barnekjolene var nydelige. Hadde jeg bare hatt en jente.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 11:41   #68
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

De er ganske romslige i str altså. Til opplysning. Dette er en omslagskjole også, så det kan hende 44 duger også.

Nei, det må nok være 46. Og gitt kommtaren til Isolde er det mulig at det ikke er plass til mine pupper heller. Men jeg vil gjerne prøve. Hvis ikke, så får jeg nok solgt den videre, for jeg er tydeligvis ikke den eneste som synes at kjolen var fin.

Gammel 13-04-10, 11:42   #69
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hang to røde kjoler igjen på KappAhl på Sandvika storsenter i går. Vanligvis er det de minste størrelsene som henger igjen, men denne gang var begge kjolene i 46. Men det tok jeg som et tegn på at kjolen er penest på de som bruker små størrelser. Dessuten synes jeg stoffet virket som om det krøllet lett. Også synes jeg den var veldig utringet. Er det meningen man skal ha noe under? Jeg prøvde den ikke, altså.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 11:44   #70
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Jeg burde altså ikke slått meg til ro med beskjeden om at den var utsolgt "alle andre steder også".

Gammel 13-04-10, 11:48   #71
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikkert mange som kjøper, det er 10 dagers åpent kjøp der, så det er nok endel bytter frem og tilbake. Det er nok ikke så begrenset opplag som de liker å få publikum til å tro. Jeg kjøpte mye til jentene, barnekjolene og settene var veldig sommerlig fine.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 11:48   #72
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Divine: Den var ikke veldig utringet på meg, i alle fall (noe som muligens har sin fysiske forklaring ). Det er jo en omslagskjole, så det kan være vanskelig å se fasongen ut fra hvordan den er på hengeren, synes jeg. Den satt fint på mine pupper i 70b, men jeg ser at en del med langt større fordeler har vært fornøyd med passformen også.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 11:53   #73
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg synes den så litt slomsete ut, men det kan jo ha noe å gjøre med at det var en omslagskjole. Jeg kan ikke se for meg at omslagskjoler er noe for meg. Anywho, først skal jeg se om de to kjolene jeg har kjøpt av Nessie her inne passer før jeg begynner å kjøpe flere kjoler.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 11:54   #74
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Her har de masse klær igjen i alle størrelser. Men 46 passet ikke på meg. Var ikke plass til en G cup inni ihele tatt.

Jeg prøvde en 42, og den var romslig nok. Jeg har en F/FF cup. Uansett var jeg for høy i ryggen til den så.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 13:48   #75
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hvis ikke Tangerine får tak i så skal jeg se etter til deg litt senere i dag.

Gammel 13-04-10, 13:54   #76
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det hang to røde kjoler igjen på KappAhl på Sandvika storsenter i går. Vanligvis er det de minste størrelsene som henger igjen, men denne gang var begge kjolene i 46. Men det tok jeg som et tegn på at kjolen er penest på de som bruker små størrelser. Dessuten synes jeg stoffet virket som om det krøllet lett. Også synes jeg den var veldig utringet. Er det meningen man skal ha noe under? Jeg prøvde den ikke, altså.

Den ble for utringet for meg også og mine 70G, men prøvde bare 40 mener jeg. Men fikk jo knytinga helt på feil sted på ryggen så en større størrelse ville nok kanskje ikke hjulpet uansett

Gammel 13-04-10, 14:09   #77
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte jeanskjolen. Den var ikke passende med øverste knappen igjen, snittet akkurat der var litt rart, men en enkel topp under og øverste knappen åpen løste problemet.

Og med farmors gamle perle-rav-halskjede til så ble den helt OK som en hverdagskjole, faktisk.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 14:09   #78
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Jeg fant! Skal jeg kjøpe den?

Gammel 13-04-10, 14:21   #79
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg fant! Skal jeg kjøpe den?

Veldig gjerne.

Gammel 13-04-10, 18:01   #80
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Det var 46 igjen på Sandvika Storsenter i dag også. Men jeg synes den var ganske blass i fargen?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.