|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?
Amen.
![]() |
![]() |
#62 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
Det gjør man vel! Ikke på Grunerløkka selvsagt, men visst spiser man is, rusler rundt og titter på folk og slapper av i parken?
![]() |
#63 |
© All rights reserved
|
Nei, det er det vel ingen som har påstått? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
© All rights reserved
|
Folk tigger da med små barn i Oslo også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Jeg liker alle kulturtilbudene, parkene, bruktbutikkene, tilgang til sushi, kafeer i bøtter og spann og så liker jeg veldig godt de vennene jeg har der.
![]() |
#67 |
Epikur
|
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Oslo er vidunderlig. Du har marka og sjøen, de fine bydelene med butikker, kafeer og parker. Mine favoritter er St.Hanshaugen, Grünerløkka og Ullevål.
![]() |
#68 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Nei, folk tigger ikke med små barn i Oslo. Da blir de plukket opp av politiet rimelig fort. I London møter man da tiggere på hver eneste metrostasjon? I de fleste store byer har man boligstrøk med større nød enn i Oslo, hvor de narkomane og fattige i hovedsak befinner seg. På grunn av dette og siden Oslo er mindre i skala så er det mer sentrumssentrert her.
![]() |
#69 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Det har vært forsøkt med barnetigging her i byen, men det ble fort lite lukrativt. Politiet stoppet det umiddelbart.
![]() |
#71 |
|
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Jeg har heller aldri sett tiggere med barn i Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Jeg er sjelden i Oslo, men det første jeg og mannen så i fjor sommer, var en mor og et barn med to tomme pappkrus. Sist redigert av 007 : 30-03-10 kl 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Jeg tror jeg må trekke tilbake den med "kan være helt alene". |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Åhh, jeg blir så glad av å se så mange fine bilder fra Oslo |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Herlige Oslo:
![]() |
#76 |
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Sodomi:
...på bedringens vei? Sist redigert av Brutus_ : 31-03-10 kl 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Peppy!
|
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Næh, det var vel bare hva Brutus er opptatt av. Vi ser jo alle først hva som er vårt hjerte nærmest. Selv legger jeg mest merke til alle kaffebarene og trikken og sånt. Jeg har en snodig forkjærlighet for skinnegående kollektivtransport i bymiljøet. Og så elsker jeg smekklåser og dørcalling og klesstativer i bygårder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Frisk luft til våre barn, gratis fra pendlerne i Akershus og landet ellers:
![]() |
|
|