Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Drikker du kaffe?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Drikker du kaffe?
Nei, jeg drikker ikke kaffe. 65 28,63%
Jeg drikker de fleste typer kaffe, inkludert svart kaffe 96 42,29%
Jeg drikker kaffe som er søtet 8 3,52%
Jeg drikker kaffe med melk, type kaffe latte 45 19,82%
Jeg drikker Irish Coffee 19 8,37%
Jeg drikker kaffe daglig 90 39,65%
Jeg drikker kaffe av og til 22 9,69%
Annet 6 2,64%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-10, 09:09   #61
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Kaffe er en av mine aller største gleder. En dag uten kaffe er helt utelukket.

Gammel 23-03-10, 09:10   #62
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg drikker aldri trakterkaffe eller pulverkaffe, men kan gjerne drikke espresso og melke-kaffer som cappucino o.l.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 09:11   #63
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg drikker kaffe så og si daglig. Svart kaffe på jobb og hjemme. Latte helst fra ordentlige kaffebarer, ikke automat de smaker høgg.
Bruker ikke sukker i kaffen da. Drikker ikke karsk da, og kaffe med brennevin/likør uhyre sjelden.

Gammel 23-03-10, 09:17   #64
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg drikker alt mulig av kaffe.

Gammel 23-03-10, 09:21   #65
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg drikker stort sett svart kaffe, og en gang imellom soyalatte. Da jeg begynte med kaffe for over 20 år siden (faktisk) hadde jeg melk og sukker i (fordi det smakte pyton men jeg ville være like tøff som kusinen min), men det har jeg sluttet med for lenge siden. Dvs, melk brukte jeg inntil jeg skjønte at jeg ikke tålte det.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 09:35   #66
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Drikker ikke og liker ikke kaffe.

Gammel 23-03-10, 09:50   #67
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Jeg drikker kaffe daglig.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 09:51   #68
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker kaffe. Alle typer, og sannsynligvis alt for mye.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 10:52   #69
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg liker ikke kaffe. Jeg liker ingenting som smaker kaffe.

Gammel 23-03-10, 10:56   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker til tider i overkant drøye mengder med kaffe. Alle typer kaffe.

"Sur, kald kaffe er også kaffe!"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 11:05   #71
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker masse svart kaffe. Alle fænsi varianter skyr jeg som pesten. Aller best liker jeg Ali kaffe brygget på Moccamaster.

Gammel 23-03-10, 12:07   #72
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Drikke mye svart kaffe daglig. mellom 5-10 kopper. Også andre typer kaffe. Veldig gla i americano og dobbel cortado.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 19:07   #73
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du er klar over at slike setninger har en egen klang når de kommer fra Trøndelag? Rairai!

Men nå har jeg svart i en annen tråd at jeg om mulig unngår kaffe med tilsetninger.

Gammel 23-03-10, 21:12   #74
Sniff
Nybegynner

Sniff sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Sogn og Fjordane
Sniff har et hav av muligheter foran seg
Standard

nope... synest kaffi smaker vondt...

Sniff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 21:24   #75
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svart kaffe.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 21:28   #76
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Eneste gangen jeg kan drikke kaffe er hvis jeg har en god del bailys oppi, det smaker litt som kakao for voksene. Men det er vel 4 år siden jeg drakk en kopp av det. Ellers kaffe er vel noe jeg aldri kommer til og lære meg og like, synd det ikke smaker som det lukter.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 01:09   #77
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Det begynte med cappucino da jeg var rundt 16 år og søsteren min jobbet som barista ved siden av skolen. Så ble det kaffe latte med karamellsirup og ganske kjapt all annen kaffe. Favoritten er og blir vanlig svart kaffe uten noe i, men det avhenger av merket (ikke eksklusive merker, men foretrekker for eksempel Friele fremfor Evergood).

Jeg brukte å drikke en del kopper til dagen, men utviklet etter hvert kaffeskjelving så jeg har trappet veldig ned. Etter at jeg ble gravid første gangen smakte det ikke lenger så godt med kaffe så da ble det kun noen dager og det har jeg fortsatt med. Foretrekker nå te fremfor kaffe, men tar gjerne en kopp om jeg blir tilbudt

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 20:03   #78
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Drikker så og si aldri kaffe. En sjelden gang kan jeg drikke søte, lattekaffer på cafè, men jeg vil heller ha kakao jeg

Gammel 24-03-10, 20:34   #79
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må ha det - bare må ha det!

Jeg drikker de fleste typer kaffe, men er ikke glad i vanlig kaffe med fløte i, enten skal den vare svart og sterk, eller av typen Mocca, Latte eller liknende.

Gammel 24-03-10, 20:57   #80
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Svarte annet jeg, da det viser seg at jeg drikker innmari mye kaffe når jeg er gravid, hellst før jeg selv har skjønt det.
Ellers liker jeg faktisk ikke kkaffe egentlig, men kan våge meg på en mocca om den er laget av meg selv på nespressomasinen her med Options, noe annet tåler jeg visst ikke så godt.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.