Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-10, 20:12   #61
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?

Eller denne:

Gammel 04-03-10, 20:13   #62
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Burde hatt denne:

Gammel 04-03-10, 20:14   #63
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Esme hadde blitt sint.

Hvorfor gå ut i fra worst case scenario? Jeg håper virkelig ikke at folk jeg f.eks. har handlet klær fra, gir ut private opplysninger om meg til hvemsomhelst, men verken du (Esme) eller noen andre vet hva spørsmålet mitt var.

Som sagt, jeg hadde blitt irritert av å bli etterlyst på det åpne forumet uansett hva spørsmålet hadde vært. Om man ikke kan få tak i meg på PM eller kjenner meg så godt at man vet hvem jeg kjenner så kan man la være. Sjugger selv sier at hun ikke ble irritert så da er det jo greit, ingen skade skjedd.

Du visste ikke at noen i hele vide verden kunne bli irritert, fett nok, nå vet du det.

Gammel 04-03-10, 20:20   #64
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda, klart det, men det at du blir irritert, betyr det at jeg ikke skal svare videre i tråden eller prøve å forsvare meg? Siden du oppfatter respons fra meg som uvitenhet om hva som kan irritere andre, mener jeg.

Gammel 04-03-10, 20:29   #65
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda, klart det, men det at du blir irritert, betyr det at jeg ikke skal svare videre i tråden eller prøve å forsvare meg? Siden du oppfatter respons fra meg som uvitenhet om hva som kan irritere andre, mener jeg.

Svar i vei du.

Gammel 04-03-10, 21:03   #66
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat? Kan dere i så fall sende meg en PM?

Måten etterlysningen var skrevet med varseltrekant og alt, fikk meg til å koble dette til trolltråden som handlet om skumle brukere her inne om ikke var det de utgav seg for. Tenkte det var en mulighet for en slik case på gang der Skremmern ville finne ut om Sjuggerpløm i rl, eller at Skremmern var oppriktig bekymret for Sjuggerpløm og måtte få tak i noen som kunne kontaktet henne i rl.

Skjønner godt at en del ikke ville likt å ha en etterlysning om seg stående på forumet, da det gir et direkte fokus på personen og mange gjør seg forskjellige tanker om hva det kan være.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:05   #67
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Måten etterlysningen var skrevet med varseltrekant og alt, fikk meg til å koble dette til trolltråden som handlet om skumle brukere her inne om ikke var det de utgav seg for. Tenkte det var en mulighet for en slik case på gang der Skremmern ville finne ut om Sjuggerpløm i rl, eller at Skremmern var oppriktig bekymret for Sjuggerpløm og måtte få tak i noen som kunne kontaktet henne i rl.

Skjønner godt at en del ikke ville likt å ha en etterlysning om seg stående på forumet, da det gir et direkte fokus på personen og mange gjør seg forskjellige tanker om hva det kan være.

Så du trodde at Skremmern trodde at Sjugger var et troll? Jaja, man vet aldri....

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:07   #68
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner jeg kunne blitt litt overveldet om noen 1) outet meg uten at jeg hadde fått velge det selv (sikkert velvillig ment og alt det der men det er ikke alltid man er klart til å bli outet for den man er IRL) og 2) følt jeg ble hengt ut som et troll "finnes m^2 på ordentlig og kan dere pls sende meg beskjed om det"

Men min første tanke var faktisk "noe har skjedd med noen hun kjenner nært og jeg trenger å nå henne" og det var nesten enda litt mer trist å tenke på.

Men jeg har en tendens til å være überparanoid på sånt. Sånn bortsett fra at jeg har åpen blogg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:10   #69
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jøss, så mye dere tenker
Jeg tenkte ikke stort mer enn Skremmern lurer på om noen kjenner Sjugger privat :korttenkt: Hun bad jo ikke om å oute Sjugger.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:17   #70
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hadde ikke hevet et øyebrynshår om det var meg som ble etterlyst, nei.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:18   #71
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Duverden.

Gammel 04-03-10, 21:19   #72
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må jo tilføye at det spørs hvem det var som etterlyste meg. Skremmern er jeg ikke redd
Men hadde det vært et for meg vilt fremmed menneske hadde jeg blitt skeptisk.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 22:23   #73
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Om kaker...

Det er ingenting mot den outingen aC hadde av meg (oss) i en egen tråd her om dagen.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 22:27   #74
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Må jo tilføye at det spørs hvem det var som etterlyste meg. Skremmern er jeg ikke redd
Men hadde det vært et for meg vilt fremmed menneske hadde jeg blitt skeptisk.

Jeg må si meg fullstendig enig i dette. Og må ellers si at jeg nok er hakket mindre paranoid enn jeg trodde, etter å ha lest denne tråden.

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det er ingenting mot den outingen aC hadde av meg (oss) i en egen tråd her om dagen.

Forøvrig var min første tanke da jeg leste denne tråden (altså det første innlegget til Skremmeren) at noe måtte ha skjedd med sjuggerpløm, og at Skremmeren ville nå de som kjente henne.

:tydeligvis for lite drama i virkeligheten, slik at man må dikte opp litt for å kompensere:

Gammel 04-03-10, 22:28   #75
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Det er ingen som etterlyser meg.

Gammel 04-03-10, 22:43   #76
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Du verden...nå ble jeg faktisk overrasket. At en slik overskrift skulle få slike reaksjoner her inne liksom.

Jeg hadde ikke reagert om noen etterlyste meg på denne måten. Joda, det er jo en viss risiko for at navn og nummer kan bli brukt på en måte jeg ikke liker, men jeg stoler på mine venner rundt om, og jeg vet at informasjon om meg ikke ville blitt delt uten mitt samtykke.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 22:56   #77
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Det var en her som hadde en tråd med tittel "Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg der", og jeg ilte inn, også handlet det bare om snø!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 22:59   #78
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Jøss, så mye dere tenker
Jeg tenkte ikke stort mer enn Skremmern lurer på om noen kjenner Sjugger privat :korttenkt: Hun bad jo ikke om å oute Sjugger.

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 23:48   #79
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det som er interessant er om tråden hadde vakt like stor oppmerksomhet dersom smileyen var en annen.

Dersom tråden hadde eller så tror jeg stemingen hadde vært en annen.

Jeg har ikke lagt merke til den...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 11:49   #80
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.