Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-10, 19:18   #61
Silver
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?

Var ab. på Kamille, men verre møl skal man lete lenge etter!
Hva er målgruppen deres? 12åringer? eller er voksne damer intr i å vite om rosa blyanter med viskelær på toppen.....!?? og enkelte av "nyhetene" deres er heller ikke oppdatert i det hele, kan ligge mange mnd etter har jeg sett av og til, - dårlig journalistikk! Få artikkler som er vert å leste. Et svært "enkelt" blad etter min mening! Mulig jeg er for gammel...kanskje målgruppen deres er 12 - 20?

Leser av og til Henne eller KK, men har ingen god favoritt.

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 19:44   #62
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Og, ja, det ligger Her & Nå på strategiske steder på jobb, så da blar man selvsagt sensasjonshungrig og hoderystende gjennom det. :guilty pleasure:

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 20:09   #63
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Utdanning (fra Utdanningsforbundet) kommer i posten og leses fast.

Ellers hender det jeg slumper til å kjøpe KK, Henne, Kamille eller Rom 1-2-3, men jeg leser ingen av dem fast.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 20:42   #64
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Akkurat nå har jeg noen prøveabonement på diverse interiørblader, men kommer ikke til å fortsette med noen av dem.

Abbonerer på Morgenbladet som jo er ukesavis, og vurderer et abonnement på Aftenposten Innsikt som jeg synes er overraskende bra.

Ellers er jeg altetende... Sluker alt fra Se og Hør og KK til The Economist eller Jakt og Fiske om det er tilgjengelig.

Men et tips til alle som synes blader er dyrt: Biblioteket!
Biblioteket her i byen har et realativt bra utvalg og jeg låner jvenlig både Costume og Mojo, NME og andre musikkblader.

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 20:46   #65
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg leser Empire når jeg får tak i før butikken er tom, men er ikke engasjert nok til å abonnere. Blar med halv interesse gjennom Foreldre og barn hvis jeg kommer over det på biblioteket el.l. og kan finne litt underholdning i å titte i Hjemmet hos foreldrene mine. Ellers ingen.

Gammel 27-02-10, 20:46   #66
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Og, ja, det ligger Her & Nå på strategiske steder på jobb, så da blar man selvsagt sensasjonshungrig og hoderystende gjennom det. :guilty pleasure:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 21:37   #67
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nuh! Jeg har bildebeviser på at du er medskyldig.

Gammel 27-02-10, 21:38   #68
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Woman, Kamille, div. mamma-blader. Ikke noe fast, men det er de jeg går etter når jeg skal kjøpe.

Gammel 27-02-10, 21:51   #69
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Kamille, rom 123, foreldre og barn, gravid, i form.. hmm er det flere tro?

Jeg elsker å lese i magasiner, det er kosetid for meg

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 21:59   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nuh! Jeg har bildebeviser på at du er medskyldig.

Det var i den naive ungdommen, vet De. :ro, ro til fiskeskjær:

Gammel 28-02-10, 01:05   #71
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det var i den naive ungdommen, vet De. :ro, ro til fiskeskjær:

Betyr det at jeg fortsatt er ung?

Gammel 28-02-10, 01:14   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Betyr det at jeg fortsatt er ung?

But of course!

Gammel 28-02-10, 11:45   #73
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

tenker du på bildeserien dark London eller hva den het, med fotografier tatt natterstid, Benmurphy? Enig, bra magasin og flott bildeserie!

Jeg leser ingen ting fast, men leser det meste når jeg kommer over det, og syns at mange av lørdagsmagasinene i avisene har Ok innhold.

Gammel 28-02-10, 11:59   #74
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Kjøper KK og det danske tilsvarende Alt for damerne av og til når jeg er ute og reiser. Abonnerer på Yoga journal, men det er jo ikke akkurat ukeblad.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 12:16   #75
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøper Det Sanne hver 14 dag.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 12:42   #76
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Abbonerer på SkiSport, IForm og Foreldre & Barn (sistnevnte skal sies opp - da det ikke er spesielt mye interessant lenger (vært fra-og til abbonent i alt for mange år )
SkiSport skal jeg fortsette med, IForm sies opp etterhvert....

Av og til kjøpes enten KK / Norsk Ukeblad / Allers eller Hjemmet (alt avhengig om det er noe "spenndende" historier på framsiden evt fine strikkeoppskrifter (som jeg har lyst å strikke men aldri kommer i gang med )
Har vært flinkere siste par månedene til å ikke kjøpe for mange blad, da det bare hoper seg opp og jeg sjelden leser veldig mye i dem.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 22:56   #77
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Metallica, her.

Var ab. på Kamille, men verre møl skal man lete lenge etter!
Hva er målgruppen deres? 12åringer? eller er voksne damer intr i å vite om rosa blyanter med viskelær på toppen.....!?? og enkelte av "nyhetene" deres er heller ikke oppdatert i det hele, kan ligge mange mnd etter har jeg sett av og til, - dårlig journalistikk! Få artikkler som er vert å leste. Et svært "enkelt" blad etter min mening! Mulig jeg er for gammel...kanskje målgruppen deres er 12 - 20?

.

Jeg synes nesten det totalt motsatte av deg... Jeg synes det er det eneste rene kvinnebladet som har ok reportasjer. De er skrekkelig dårlig på reisereportasjer, men det er ALLE ukeblader, så der er de ikke i særklasse.

Gammel 28-02-10, 23:00   #78
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her abonneres det kun på fagtidsskrifter og de leses det litt i.
Det blir ellers kun lest ukeblader og magasiner om jeg sitter på venterom. Jeg husker ikke sist jeg kjøpte et ukeblad til meg selv.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 23:01   #79
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå kom jeg forresten på at vi abonnerer på Vagabond. Vi reiser ikke på så mye eksotiske ferier lenger, men det er lov til å drømme.

Gammel 28-02-10, 23:02   #80
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser mange av dere abonnerer på " I FORM". Noen som har lyst til å fortelle litt om hva de skriver om og hva dere synes om bladet...vurderer abonnement ettersom jeg har blitt treningsfreak siste måneden

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.