|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Var ab. på Kamille, men verre møl skal man lete lenge etter! |
|
|
|
|
|
#62 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Og, ja, det ligger Her & Nå på strategiske steder på jobb, så da blar man selvsagt sensasjonshungrig og hoderystende gjennom det. :guilty pleasure:
|
|
|
#63 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Utdanning (fra Utdanningsforbundet) kommer i posten og leses fast. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Akkurat nå har jeg noen prøveabonement på diverse interiørblader, men kommer ikke til å fortsette med noen av dem. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Jeg leser Empire når jeg får tak i før butikken er tom, men er ikke engasjert nok til å abonnere. Blar med halv interesse gjennom Foreldre og barn hvis jeg kommer over det på biblioteket el.l. og kan finne litt underholdning i å titte i Hjemmet hos foreldrene mine. Ellers ingen.
|
|
|
#69 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Kamille, rom 123, foreldre og barn, gravid, i form.. hmm er det flere tro? |
|
|
|
|
|
#71 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?
Betyr det at jeg fortsatt er ung?
|
|
|
#73 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?tenker du på bildeserien dark London eller hva den het, med fotografier tatt natterstid, Benmurphy? Enig, bra magasin og flott bildeserie!
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Kjøper KK og det danske tilsvarende Alt for damerne av og til når jeg er ute og reiser. Abonnerer på Yoga journal, men det er jo ikke akkurat ukeblad. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Abbonerer på SkiSport, IForm og Foreldre & Barn (sistnevnte skal sies opp - da det ikke er spesielt mye interessant lenger (vært fra-og til abbonent i alt for mange år |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?
Jeg synes nesten det totalt motsatte av deg... Jeg synes det er det eneste rene kvinnebladet som har ok reportasjer. De er skrekkelig dårlig på reisereportasjer, men det er ALLE ukeblader, så der er de ikke i særklasse.
|
|
|
#78 |
|
|
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Her abonneres det kun på fagtidsskrifter og de leses det litt i. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Nå kom jeg forresten på at vi abonnerer på Vagabond. Vi reiser ikke på så mye eksotiske ferier lenger, men det er lov til å drømme.
|
|
|
|
#80 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Jeg ser mange av dere abonnerer på " I FORM". Noen som har lyst til å fortelle litt om hva de skriver om og hva dere synes om bladet...vurderer abonnement ettersom jeg har blitt treningsfreak siste måneden
|
![]() |
|
|