Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Fin kjole å gifte seg i - tips ønskes!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-10, 10:22   #61
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fin kjole å gifte seg i - tips ønskes!

Jeg har denne. Den var større men jeg fikk den sydd inn til str 38. Usikker på om det går ann å sy den ut igjen.

Vet ikke hvordan man sensurerer så jeg fjerner bildet snart

Sist redigert av carolin : 09-02-10 kl 00:26.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 10:35   #62
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville gått til en sydame, jeg. Jeg kjenner i hvertfall en dame som syr brudekjoler, hun sydde til en venninne av meg og gjorde det veldig rimelig, et par tusen bare for en klassisk hvit design-sak med bolero og alt. Hun ville jo sydd en sånn uten mye styr.

Gammel 08-02-10, 10:36   #63
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 08-02-10, 13:35   #64
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Carolin, den var nydelig! 38 er nok bare en fjern drøm, her i gården.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 13:36   #65
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg ville gått til en sydame, jeg. Jeg kjenner i hvertfall en dame som syr brudekjoler, hun sydde til en venninne av meg og gjorde det veldig rimelig, et par tusen bare for en klassisk hvit design-sak med bolero og alt. Hun ville jo sydd en sånn uten mye styr.

Ikke så dumt, Mim.
Men da blir det liksom litt styrete igjen. Det skal være enkelt-penkelt.
Denne kjolen var morsom og kul, da!

Gammel 08-02-10, 16:15   #66
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Enkelt penkelt: Du kommer og besøker meg den helgen jeg har bursdag. Du tar tog. På veien til Bergen topper du på Voss og tar mål. På vei tilbake, stopper du på Voss og plukker opp kjolen.

Gammel 08-02-10, 16:18   #67
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Denne var rett og slett bare FIN :

Men aC sin var også fin - den blondekjolen.

Den var rålekker!

Gammel 08-02-10, 16:27   #68
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Enkelt penkelt: Du kommer og besøker meg den helgen jeg har bursdag. Du tar tog. På veien til Bergen topper du på Voss og tar mål. På vei tilbake, stopper du på Voss og plukker opp kjolen.

Ingen skal si du ikke er løsningsorientert, Mim!
Takk for invitasjon! Når har du bursdag, da?

Og se på side 10 i denne katalogen. Var ikke den fin?
http://www.ane-mone.no/spring_2010_catalogue/index.html
Den kan jo farges/brukes som sommerkjole etterpå.

Gammel 08-02-10, 16:29   #69
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Den var kjempesøt

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 16:34   #70
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Den var veldig fin Ami!

Gammel 08-02-10, 16:48   #71
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Den var veldig fin Ami.

Gammel 08-02-10, 17:42   #72
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Noa Noa har faktisk noen kjempefine linkjoler nå. En fantastisk nydelig men brede skulderstropper og pyntestener langs utringningen, her er et dårlig bilde jeg fant på nett.
*sorry, bildet ble så digert at jeg tok det bort. Skal se om jeg finner et annet.*

Denne er også kjempefin, den finnes også i offwhite.

Vedlagte bilder
Filtype: png Screen shot 2010-02-08 at 4.39.24 PM.png (144,4 KB, 37 visninger)

Sist redigert av malena : 08-02-10 kl 17:52.
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 17:45   #73
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne kommer inn snart.

Vedlagte bilder
Filtype: png Screen shot 2010-02-08 at 4.44.02 PM.png (133,2 KB, 34 visninger)
Gammel 08-02-10, 17:49   #74
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fra Mette Møller synes jeg var fin.

Tror muligens den kommer i knelang også.

Selv giftet jeg meg i en kremhvit knelang silkekjole med ballongskjørt. Hadde lilla strømpebukser og beige pumps til. Følte meg knallfin og akkurat passe typete.
Skal se om jeg finner et bilde av kjolen, sånn til inspirasjon.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 18:01   #75
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er kjolen jeg hadde. Kjøpt på ebay faktisk. Utrolig mye fine kjoler der til en bilig penge. Jeg betalte 600,- for den.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 18:23   #76
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne synes jeg var råkul, men hvis du er som meg med både pupper og litt brede skuldre, blir det mye penere hvis kjolene går akkurat litt ut over/ned på skulderen. Ellers blir jeg bike-dyke med én gang. Hmrfp.

Bill.mrk. Aldri mer bryterryggsinglet

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 18:25   #77
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og den blondesaken til aC var gorgous. Jeg hadde sett ut som en potetsekk i den.

Riktignok den mest pyntede potetsekken i manns minne. :silver lining:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 19:19   #78
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Denne synes jeg var råkul, men hvis du er som meg med både pupper og litt brede skuldre, blir det mye penere hvis kjolene går akkurat litt ut over/ned på skulderen. Ellers blir jeg bike-dyke med én gang. Hmrfp.

Bill.mrk. Aldri mer bryterryggsinglet

KAN jo ha en liten bolero eller noe, som dekker armer men ikke kjolen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 19:56   #79
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bolere gjør ihvertfall min bryter-rygg enda bredere. (egentlig bryter front/ bryst)

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 20:40   #80
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Med litt slark i underarmshuden og pupper og rygg som trekker bør man definitivt styre langt unna bryterryggen og gå for litt erm. Man bør ha litt utringning for å ikke få "en stor pupp"-syndromet og jeg vil hevde at litt skreddersøm er vel verdt for oss med pupper, midje, mage og lår, skal butikkjolene passe over puppene er de gjerne en sekk i livet, passer de i livet, får du ikke lukket dem under armen eller bak på ryggen om du gråt blod.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.