|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor mange kopper varm drikke inntar du i snitt på en hverdag? | |||
| Ingen |
|
48 | 22,12% |
| 1 |
|
39 | 17,97% |
| 2 |
|
32 | 14,75% |
| 3-4 |
|
45 | 20,74% |
| 5-6 |
|
38 | 17,51% |
| 7-8 |
|
11 | 5,07% |
| 9-10 |
|
3 | 1,38% |
Mer enn 10
|
|
1 | 0,46% |
| Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Passiv
|
Sv: Varm drikke?I snitt blir det vel en kopp pr. dag. Noen ganger drikker jeg ingenting, andre ganger kan det bli en kopp te på jobb og en latte når jeg kommer hjem. |
|
|
|
#62 |
|
Javel
|
Sv: Varm drikke?Stort sett ingen. Drikker ikke kaffe, men det hender sånn av og til at jeg tar meg en kopp te eller en kopp cafe au chocolat. Men det er ikke ofte.
|
|
|
|
#63 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Varm drikke?Som oftest bare en kopp om dagen, men innimellom blir det to-tre, helst hvis jeg starter dagen med å gå innom kaffebaren for jeg drikker alltid en kopp te til lunsj.
|
|
|
|
#64 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Varm drikke?Tipper gjennomsnittet ligger på 1,5. Jeg drikker alltid en kaffe latte om morgenen, og hvis jeg har sovet lite og er skikkelig trøtt tar jeg gjerne en på ettermiddagen også.
|
|
|
|
#65 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Varm drikke?2-3 kopper (en kopp er en kopp selv om den rommer en halvliter? ja?) kaffe på jobb, 1 kopp te til lunsj og av og til en kopp te om kvelden.
|
|
|
#66 |
|
villende
|
Sv: Varm drikke?3-4 kopper kaffe om dagen, stort sett bare Nespresso eller fra kaffebarer. Av en eller annen merkelig grunn heller jeg i meg mer kaffe hvis det er presskannekaffe eller trakterkaffe, selv om jeg syns den er mindre god. Men det er muligens fordi jeg koser meg mer med god kaffe. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Metallica!!
|
Sv: Varm drikke?
Jeg har sagt det før, du har rar omgangskrets.
Hvis du putter natron og lunket vann i termosen og lar det stå en liten time og så vasker så forsvinner all lukt og smak.
|
|
|
#68 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Varm drikke?Jeg drikker som regel en kopp latte hjemme før jobb, og så gjerne en kopp svart kaffe når jeg kommer på jobb. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Kakemonster
|
Sv: Varm drikke?1-2 kopper kaffe, og så var jeg lenge veldig flink til å drikke te. Nå glemmer jeg det, og da glemmer jeg å drikke i det hele tatt. På jobb blir det mye mer.
|
|
|
|
#70 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Pft, omgangskretsen min er helt fin den.
Du fikk jo kaffe sist, hehe. Men jeg kommer aldri på at folk drikker kaffe, for jeg har som sagt svært få venner som gjør det. Men om folk vil ha kaffe her så får de det jo seff, jeg har det jo hjemme i tilfelle. Jeg skal huske på å sette frem kaffen til kakene på lørdag, Inter.
|
|
|
#72 |
|
Sær og kresen
Sv: Varm drikke?Kaffe, kaffe, kaffe og så en kopp nypete på kvelden.
|
|
|
#73 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Varm drikke?3-4 kopper. Kaffe latte og te, av og til en kakao. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Varm drikke?1 kopp når jeg kommer på jobb, 2 i lunchen, en sånn litt seinere på dagen, og en på kvelden hjemme.
|
|
|
#75 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Varm drikke?Kaffe? Er ikke det slikt som den eldre garde nyter sammen med sine kamferdrops?
|
|
|
|
#76 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Varm drikke?Skrev 5/6. Mellom 9 og 18 har jeg stort sett en kopp med skvip innenfor rekkevidde(gjerne kald og med lattelig mengde sukker og melk) drikker ikke kaffe om kvelden, men kunne gjerne hatt den i tåteflaske om dagen dekker sikkert samme funksjon.
00 04 10 Sist redigert av era : 21-01-10 kl 16:41. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Varm drikke?2 kopper te om dagen, 1 når jeg kommer på jobb og 1 etter lunsj. Bruker ikke sukker i.
|
|
|
#78 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Varm drikke?Vanligvis rundt 5/6 kopper kaffe/kaffe latte. En sjelden gang te eller kakao. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Metallica!!
|
Fantastisk!
|