Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg undrer meg på hvorfor

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-10, 17:08   #61
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men du har jo ikke sjekket hvor utrolig mange ganger Anna Elisabeth Westerlund tok helt feil, og disse historiene er jo ikke sjekket opp heller. Det er jo ikke noe bevis for noe som helst.

Egentlig synes jeg det er rart at noen i hele verden tror på synske etter at ingen av dem forutså 9/11.

Så man må være 100% suksessfull for at noen skal tro på det en driver med? Det blir jo det samme som å si at jeg ikke gidder gå til lege fordi de ganske ofte stiller feile diagnoser og ikke engang klarer å kurere alle de har klart å stille diagnose på.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 17:09   #62
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Så man må være 100% suksessfull for at noen skal tro på det en driver med? Det blir jo det samme som å si at jeg ikke gidder gå til lege fordi de ganske ofte stiller feile diagnoser og ikke engang klarer å kurere alle de har klart å stille diagnose på.

100 %.

Nei, men ikke en eneste? Ingen av alle de med litt ekstra lange antenner og ekstra åpne sinn catchet i det hele tatt 9/11? Eller bombingen av Bagdad, for den del. Eller tsunamien?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 17:17   #63
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

100 %.

Nei, men ikke en eneste? Ingen av alle de med litt ekstra lange antenner og ekstra åpne sinn catchet i det hele tatt 9/11? Eller bombingen av Bagdad, for den del. Eller tsunamien?

Slik jeg har forstått det, er det vel lettere å fange opp slike ting dersom man har ledetråder å gå etter? Jeg tenker på klær osv til mennesker som har forsvunnet. Med tanke på alt som skjer rundt om i hele verden er det rart om man skal være i stand til å catche ting man egentlig ikke er innstilt på å tenke på. Du får vel heller ikke inn TV2 hvis du har stillt inn tvn på NRK, eller ikke har slått den på i det hele tatt?
Med alle den kunnskapen og måleredskapene man har for å fange opp jordskjelv og alle politiske eksperter som finnes i verden, er det egentlig mer merkelig at disse ikke klarte å forutse hverken bombing av Bagdad eller tsunami.

Gammel 12-01-10, 17:22   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Slik jeg har forstått det, er det vel lettere å fange opp slike ting dersom man har ledetråder å gå etter? Jeg tenker på klær osv til mennesker som har forsvunnet. Med tanke på alt som skjer rundt om i hele verden er det rart om man skal være i stand til å catche ting man egentlig ikke er innstilt på å tenke på. Du får vel heller ikke inn TV2 hvis du har stillt inn tvn på NRK, eller ikke har slått den på i det hele tatt?
Med alle den kunnskapen og måleredskapene man har for å fange opp jordskjelv og alle politiske eksperter som finnes i verden, er det egentlig mer merkelig at disse ikke klarte å forutse hverken bombing av Bagdad eller tsunami.

Sammenligningen med tv-kanaler var jo helt fantastisk. Teknisk og fin.

...og både politiske eksperter og jordskjelvmåleinstrumenter fanget vel opp det de kunne fange opp, så vidt jeg vet.

Gammel 12-01-10, 17:24   #65
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Sammenligningen med tv-kanaler var jo helt fantastisk. Teknisk og fin.

Ja, jeg tenkte den kom til å slå an blant alle de praktiske og tekniske realistene her inne.

Gammel 12-01-10, 17:48   #66
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

100 %.

Det var noen som så tsunamien med problemet med når man får sånne varsler man vet ikke når det skal skje pga av det avhenger av andre ting og tid er ikke det samme her som på den andre siden.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 17:51   #67
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Det var noen som så tsunamien med problemet med når man får sånne varsler man vet ikke når det skal skje pga av det avhenger av andre ting og tid er ikke det samme her som på den andre siden.

Åja. Som "det kommer til å skje en naturkatastrofe som innebærer masse vann"?

Kult.

Gammel 12-01-10, 17:54   #68
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

jeg i et tidligere liv hadde vært ekstremt vakker, vært veldig ettertraktet og hadde hatt stor makt. Hun sa videre at man som regel blir det helt motsatte i sitt neste liv.

Takk skal du ha, liksom.

Gammel 12-01-10, 18:33   #69
Slettet bruker
Passiv

Standard

rine, de trenger ikke å ha 100 % treffsikkerhet hverken leger eller spådamer. Men om man tar en kontrollgruppe av folk fra gata inn og sammenligner deres funn av sykdommer med en lege hhv snåsamannen så tror jeg det vil vise seg at snåsamannen er relativt ordinær mens legen treffer mer.

Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 18:34   #70
maria78
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
maria78 er litt kul
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor...

Jeg syns livet i seg selv er spennende og utelukker ikke noe når det gjelder det, om det kan forklares eller ikke spiller ingen rolle, for mange så hjelper det å tro på en gud selv om det ikke kan bevises, jeg tror det finnes masse mellom himmel og jord som det så fint kalles så å dømme noen som helst utifra, religion, tro, evner eller meninger blir helt sykt for meg. Jeg elsker filosofi men er ikke kokko i hode av den grunn. ( tror jeg da)

maria78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 18:35   #71
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hallo, er dere HELT teite, eller? Det er jo selvsagt ingen som sa fra om 9/11, tsunamien eller noe, for de blir jo bare LEDD av!

Gammel 12-01-10, 18:37   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ah, but of course. :doh:

Gammel 12-01-10, 18:37   #73
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

*borte*

Sist redigert av Siw : 13-01-10 kl 17:22.
Gammel 12-01-10, 18:38   #74
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dessuten er det alltid slik i katastrofefilmer og da er det til og med forskere som blir ledd av, så det så.

Gammel 12-01-10, 18:39   #75
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vet ikke om du er på bærtur, for jeg vet ikke om jeg skjønte greia.

Var saken den at du lurte på noe som du fant ut av hvordan du skulle se for deg, også fikk du en bok hvor det står at det alltid skjer innen 72 timer?

Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 18:40   #76
Slettet bruker
Passiv

Standard

Forøvrig er det til enhver tid og mange steder ganske mange som spår alt mulig. En sjelden gang treffer noen blink og da blir det Stor Sak.

Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 18:40   #77
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hallo, er dere HELT teite, eller? Det er jo selvsagt ingen som sa fra om 9/11, tsunamien eller noe, for de blir jo bare LEDD av!

der er vi enige

Gammel 12-01-10, 18:40   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Åh, men dette er jo old news, Siw. Dette hørte jeg om for lenge siden. Vi er i tredje dimensjon, fjerde dimensjon er vagt mystisk, og i femte dimensjon er det UFO-er. No shit. Dette ble det holdt et foredrag om på alternativmessa. Barnet til Gry Janniche Jarlum og foredragsgiveren er i femte dimensjon.

Vi diskuterte det på jobb. Jepp.

Gammel 12-01-10, 18:42   #79
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er ihvertfall med på at min normale verdensoppfatning er det tre dimensjoner. Så kan man trekke inn tiden som den fjerde og da er man litt mer dyp.

Eller er det sånne Supermanndimensjoner?

Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 18:44   #80
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg vet ikke om du er på bærtur, for jeg vet ikke om jeg skjønte greia.

Var saken den at du lurte på noe som du fant ut av hvordan du skulle se for deg, også fikk du en bok hvor det står at det alltid skjer innen 72 timer?

Svaret kommer innen 72 timer.
Jeg spurte et spørsmål og tenkte ikke noe på det,dagen etter fikk jeg svar. skjønnte ikke helt hva jeg opplevde der og da.
Så etter ca 14 dager leste jeg boka og skjønnte hva som var skjedd meg.

Svar

Emneord
den andre siden, klarsynthet, ånder

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.