|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorfor
Så man må være 100% suksessfull for at noen skal tro på det en driver med? Det blir jo det samme som å si at jeg ikke gidder gå til lege fordi de ganske ofte stiller feile diagnoser og ikke engang klarer å kurere alle de har klart å stille diagnose på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
100 %. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Halloen!
Slik jeg har forstått det, er det vel lettere å fange opp slike ting dersom man har ledetråder å gå etter? Jeg tenker på klær osv til mennesker som har forsvunnet. Med tanke på alt som skjer rundt om i hele verden er det rart om man skal være i stand til å catche ting man egentlig ikke er innstilt på å tenke på. Du får vel heller ikke inn TV2 hvis du har stillt inn tvn på NRK, eller ikke har slått den på i det hele tatt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
Sammenligningen med tv-kanaler var jo helt fantastisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Halloen!
Ja, jeg tenkte den kom til å slå an blant alle de praktiske og tekniske realistene her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var noen som så tsunamien med problemet med når man får sånne varsler man vet ikke når det skal skje pga av det avhenger av andre ting og tid er ikke det samme her som på den andre siden.
![]() |
#67 |
|
Åja. Som "det kommer til å skje en naturkatastrofe som innebærer masse vann"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() |
#69 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforrine, de trenger ikke å ha 100 % treffsikkerhet hverken leger eller spådamer. Men om man tar en kontrollgruppe av folk fra gata inn og sammenligner deres funn av sykdommer med en lege hhv snåsamannen så tror jeg det vil vise seg at snåsamannen er relativt ordinær mens legen treffer mer. |
![]() |
![]() |
#70 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorfor...Jeg syns livet i seg selv er spennende og utelukker ikke noe når det gjelder det, om det kan forklares eller ikke spiller ingen rolle, for mange så hjelper det å tro på en gud selv om det ikke kan bevises, jeg tror det finnes masse mellom himmel og jord som det så fint kalles så å dømme noen som helst utifra, religion, tro, evner eller meninger blir helt sykt for meg. Jeg elsker filosofi men er ikke kokko i hode av den grunn. ( tror jeg da) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforHallo, er dere HELT teite, eller? Det er jo selvsagt ingen som sa fra om 9/11, tsunamien eller noe, for de blir jo bare LEDD av!
![]() |
#73 |
Twinsouls
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorfor*borte*
Siw mamma til en i himmelen og tre på jord "The way you make mee feel" Sist redigert av Siw : 13-01-10 kl 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforDessuten er det alltid slik i katastrofefilmer og da er det til og med forskere som blir ledd av, så det så.
![]() |
#75 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforJeg vet ikke om du er på bærtur, for jeg vet ikke om jeg skjønte greia. |
![]() |
![]() |
#76 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforForøvrig er det til enhver tid og mange steder ganske mange som spår alt mulig. En sjelden gang treffer noen blink og da blir det Stor Sak. |
![]() |
![]() |
#77 |
Twinsouls
![]() |
#78 |
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforÅh, men dette er jo old news, Siw. Dette hørte jeg om for lenge siden. Vi er i tredje dimensjon, fjerde dimensjon er vagt mystisk, og i femte dimensjon er det UFO-er. No shit. Dette ble det holdt et foredrag om på alternativmessa. Barnet til Gry Janniche Jarlum og foredragsgiveren er i femte dimensjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg undrer meg på hvorforJeg er ihvertfall med på at min normale verdensoppfatning er det tre dimensjoner. Så kan man trekke inn tiden som den fjerde og da er man litt mer dyp. |
![]() |
![]() |
#80 |
Twinsouls
Svaret kommer innen 72 timer.
![]() |
Emneord |
den andre siden, klarsynthet, ånder |