Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Er det totalt forkastelig å ha en ekstra tv på soverommet?
Nei, det synes jeg alle burde ha jeg. 44 31,88%
Alle har det ikke, men det høres smart ut. 98 71,01%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 13:08   #61
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Jeg synes slett ikke det er forkastelig og har inntrykk av at det er like vanlig som det er å ikke ha TV på soverommet. :nikke:

Vi har ikke per i dag, men har hatt ...akkurat nå ligger det en flatskjerm i kjellerstuen som etterhvert skal opp på soveromsveggen, men det er ingen stor prioritering, så det tar vel sin tid før den kommer på plass!

Gammel 20-01-10, 22:54   #62
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde tv på soverommet tidligere, og jeg må innrømme at jeg savner det av og til.
Det kommer nok et tv på soverommet vårt igjen, må bare finne en passende flat sak først.

Gammel 20-01-10, 23:10   #63
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig glad i TV'n på soverommet. Har hatt det noen år nå og ville savnet den om den forsvant.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 10:44   #64
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Det har vi alltid hatt. Ser alltid litt på tv før jeg sovner.

Gammel 21-01-10, 10:47   #65
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har det ikke, og har ikke noe ønske om å ha det. Siden jeg i perioder har slitt med søvnen, og TV-titting helt frem til leggetid går i mot absolutt alle profesjonelle søvnråd jeg har fått, så niks.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 10:50   #66
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke hatt TV på soverommet om jeg fikk den hivd etter meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 10:51   #67
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Nei vi har ikke Tv på soverommet, jeg har ikke noe ønske om det heller, selv om jeg innimellom kunne tenkt meg å sett på en film der. Så hvem vet hva fremtiden bringer, akkurat nå er det ikke plass til det uansett.

Gammel 21-01-10, 11:44   #68
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne gjerne tenkt meg TV på soverommet - ikke så mye for å se på TV fra sengen, kanskje, mest fordi det innimellom kunne vært OK med et ekstra rom man kan se på TV i. Vi har en ganske liten leilighet med bare én stue, og det hender jo at ikke alle i familien har lyst til å gjøre det samme.

Gammel 21-01-10, 11:49   #69
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er kjempesmart med tv på rommet. Eldstedatteren og jeg går ofte tidlig til sengs for å kose oss med film, eller tvserier som vi har kjøpt på DVD. Det er mye kosligere å ligge i fred og ro i senga og se på tv.

Jeg har ikke parabolen koblet til tv på soverommet, så det er kun DVD som spilles av der.

Ellers har barna også tv på rommet, de eldste, og de kan også bare se DVD. Ikke vanlig tv.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 20:24   #70
Pappatil3
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2010
Pappatil3 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det virker som du har bestemt deg allerede. Eller er det bare for meg at alternativene i pollen er ja eller ja?
Vi har tv på soverommet, og det fint å kunne halvsove litt lenger i helgene med barna i senga og supersnuserne på tv

Pappatil3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 20:36   #71
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har hatt det, har det ikke nå men det kommer nok snart ny tvder.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 16:30   #72
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Savnet: Alle har det ikke, og det høres litt overflødig ut, men har man råd og lyst så får hver enkelt gjøre som de vil.

Jeg personlig har et klesstativ ved fotenden.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

med bare én stue

Bare én stue??

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 16:54   #73
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Bare én stue??

Sånn i motsetning til å ha f.eks. kjellerstue, eller loftsstue, siden jeg vet at en god del har en ekstra TV der, mente jeg. (Dessuten hadde vi to stuer før vi bygde barnerom. )

Klesstativ ved fotenden har ellers vi også. Og dessuten et eksepsjonelt overfylt skrivebord med minst tre PC-er på, i tillegg til en enorm (og stappfull) skyvedørsgarderobe og noen overfylte bokhyller. Vi har et ganske stort soverom.

Gammel 26-01-10, 16:59   #74
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Alle som ønsker seg det fortjener det. Jeg har endelig fått og endelig får jeg meg en hel natts søvn. Jeg trenger forstyrrelser for å sovne og selv om søvnekspertene mener at TV er fy fy - så har det vært skikkelig medisin for meg. Jeg trykker på innsovningsknappen - sånn at TV'n skrur seg av av seg selv og så legger jeg meg for å se yndlingsprogrammet mitt, som jeg etter at jeg har fått TV på soverommet ennå ikke har fått sett en hel episode av. Jeg sovner etter null komma niks og får sove hele natta, slipper å våkne opp for å forflytte meg fra sofa til seng.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 17:09   #75
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Var ikke så lett å svare der. Jeg synes jo det er ok med tv på soverommet, men derfor til å synes alle burde ha det er et langt sprang.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 19:40   #76
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har vi ikke. Men siden jeg ofte sovner foran tv-en i stuen, kunne vi nok like gjerne hatt det. Men jeg vil egentlig ikke ha det.

Men på kjøkkenet har vi, og så har eldste tv på sitt rom.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 20:44   #77
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappatil3, her.

Det virker som du har bestemt deg allerede. Eller er det bare for meg at alternativene i pollen er ja eller ja?
Vi har tv på soverommet, og det fint å kunne halvsove litt lenger i helgene med barna i senga og supersnuserne på tv

Men du kan jo krysse av på begge alternativene hvis du vil?

Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 21:25   #78
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neineineinei! TV på soverommet er dumt og harry og usexy og forholds-killer. Og veldig dårlig gjort mot den stakkars hjernen din som trenger å roe seg ned og skjermes for stimuli i noen stakkars minutter før den slås av. VIL du ha søvnvansker? Hæ? Hæ?

Hvor mange dårlige sit-coms trenger du egentlig å se?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 23:22   #79
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Litt enig med Scarlett egentlig. Hadde før. Fikk da jeg ble gravid og måtte ligge lenge. Etter at vi flyttet har jeg ikke hatt lyst på. Men skal få meg en på kontoret, det er i alle fall en forholds-killer med en tv og to voksne

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 23:38   #80
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har tv på soverommet og det er helt fantastisk! Har vært syk en uke nå og da har tv'en der inne vært kjempefin å ha.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.