|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
| Se resultatene: Er det totalt forkastelig å ha en ekstra tv på soverommet? | |||
| Nei, det synes jeg alle burde ha jeg. |
|
44 | 31,88% |
| Alle har det ikke, men det høres smart ut. |
|
98 | 71,01% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetJeg synes slett ikke det er forkastelig og har inntrykk av at det er like vanlig som det er å ikke ha TV på soverommet. :nikke:
|
|
|
#62 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetVi hadde tv på soverommet tidligere, og jeg må innrømme at jeg savner det av og til.
|
|
|
#63 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetJeg er veldig glad i TV'n på soverommet. Har hatt det noen år nå og ville savnet den om den forsvant.
|
|
|
#64 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetDet har vi alltid hatt. Ser alltid litt på tv før jeg sovner.
|
|
|
#65 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetVi har det ikke, og har ikke noe ønske om å ha det. Siden jeg i perioder har slitt med søvnen, og TV-titting helt frem til leggetid går i mot absolutt alle profesjonelle søvnråd jeg har fått, så niks.
|
|
|
#66 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetJeg ville ikke hatt TV på soverommet om jeg fikk den hivd etter meg.
|
|
|
#67 |
|
er her
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetNei vi har ikke Tv på soverommet, jeg har ikke noe ønske om det heller, selv om jeg innimellom kunne tenkt meg å sett på en film der. Så hvem vet hva fremtiden bringer, akkurat nå er det ikke plass til det uansett.
|
|
|
|
#68 |
|
flisespikker
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetJeg kunne gjerne tenkt meg TV på soverommet - ikke så mye for å se på TV fra sengen, kanskje, mest fordi det innimellom kunne vært OK med et ekstra rom man kan se på TV i. Vi har en ganske liten leilighet med bare én stue, og det hender jo at ikke alle i familien har lyst til å gjøre det samme.
|
|
|
#69 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetJeg synes det er kjempesmart med tv på rommet. Eldstedatteren og jeg går ofte tidlig til sengs for å kose oss med film, eller tvserier som vi har kjøpt på DVD. Det er mye kosligere å ligge i fred og ro i senga og se på tv.
|
|
|
|
#70 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetDet virker som du har bestemt deg allerede. Eller er det bare for meg at alternativene i pollen er ja eller ja? |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetSavnet: Alle har det ikke, og det høres litt overflødig ut, men har man råd og lyst så får hver enkelt gjøre som de vil.
Bare én stue?? |
|
|
|
|
|
#73 |
|
flisespikker
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet
Sånn i motsetning til å ha f.eks. kjellerstue, eller loftsstue, siden jeg vet at en god del har en ekstra TV der, mente jeg. (Dessuten hadde vi to stuer før vi bygde barnerom.
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetAlle som ønsker seg det fortjener det. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetVar ikke så lett å svare der. Jeg synes jo det er ok med tv på soverommet, men derfor til å synes alle burde ha det er et langt sprang. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetNei, det har vi ikke. Men siden jeg ofte sovner foran tv-en i stuen, kunne vi nok like gjerne hatt det. Men jeg vil egentlig ikke ha det.
|
|
|
#77 |
|
Passiv
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet
Men du kan jo krysse av på begge alternativene hvis du vil? |
|
|
|
#78 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetNeineineinei! TV på soverommet er dumt og harry og usexy og forholds-killer. Og veldig dårlig gjort mot den stakkars hjernen din som trenger å roe seg ned og skjermes for stimuli i noen stakkars minutter før den slås av. VIL du ha søvnvansker? Hæ? Hæ?
|
|
|
#79 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetLitt enig med Scarlett egentlig. Hadde før. Fikk da jeg ble gravid og måtte ligge lenge. Etter at vi flyttet har jeg ikke hatt lyst på. Men skal få meg en på kontoret, det er i alle fall en forholds-killer med en tv og to voksne |
|
|
|
|
|
#80 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmetVi har tv på soverommet og det er helt fantastisk! Har vært syk en uke nå og da har tv'en der inne vært kjempefin å ha.
|
![]() |
|
|