|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk på julaften?Pene klær her også
|
|
|
#62 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Antrekk på julaften?Pyjamas hele formiddagen.
|
|
|
#63 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss sånn på formiddagen julaften, og har dette på helt til det er kveld. Mannen og lillebror i skjorte, svart bukse, slips, og vi andre i kjoler/skjørt og gjerne finsko også. Håret satt opp, sminke og hele pakka. Jeg er vant med å pynte meg ved besøk også i jula, og reagerer når folk ikke gjør det. Det virker litt respektløst, selv om det egentlig bare går på at de ikke er sånn. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk på julaften?Penklær. Jeg skal ha skjørt/topp eller en kjole. Mannen pleier å ha dress, og gutta har pene bukser og skjorter eller gensere. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Sv: Antrekk på julaften?Dress, skjorte og slips på de store gutta, pent tøy til Jonas og penkjole til meg. Alle stiller ferdig pyntet til kl. 16.00. Middag 17.00 sharp.
|
|
|
#67 |
|
...we have cookies
|
Sv: Antrekk på julaften?Jeg tenker at jeg i år skal ha gjenbruk... brudekjolen min faktisk. Den er grønn og hjemmesydd og nesten litt for stor nå, så jeg må benytte sjansen mens jeg har den. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss til trengsel og resten av julen er det også stort sett penere klær enn hverdagsklær når vi går på besøk eller har besøk.
|
|
|
#71 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss. Gutta i dress og vi jentene har kjole. Ellers i romjulen pynter vi oss også når vi skal bort på besøk. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss når det nærmer seg middag. Føles rart å ikke gjøre det! |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk på julaften?Vi tar på oss penklær...
|
|
|
#74 |
|
Trøtt
|
Sv: Antrekk på julaften?Pynting her også, men fra i 16-tiden. Middagen spises 17 sharp!
|
|
|
#75 |
|
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss. Mannen slipper dressjakka, men har dressbukse, skjorte og slips. Jentene har kjoler, hvite gensere og strømpebukser, og sølvsko. Mor? Hun har på det som henger ytterst i skapet, som er rent og som passer. Jeg kler meg som regel når de andre har satt seg i bilen, og så lenge jeg sender to stivpyntede småjenter inn først, kunne jeg kommet ramlende etter i søplesekk, ingen hadde lagt merke til det.
|
|
|
#76 |
|
Ekvilist
|
Sv: Antrekk på julaften?Jeg vant med at vi pynter oss til julaftensmiddagen, dog har vi ikke noe særlig fokus på det. Verken jeg eller mannen er spesielt glade i å pynte oss egentlig. (Synes vennene dine sin tradisjon høres litt deilig ut faktisk Veravera.
|
|
|
#77 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Sv: Antrekk på julaften?Me brukar å pynte oss, ikkje type bunad da. Men eg og jentene har fin-kjolar og gutane dressbukse og skjorte
|
|
|
|
#78 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Antrekk på julaften?Vi pynter oss på julaften. Gutta i dress, vi jentene i bunad når vi drar til kirke og skifter til kjole når vi kommer hjem. Har på oss finklær når vi drar bort i romjula og.
|
|
|
#79 |
|
utfordrer ikke
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk på julaften?Jeg er vant til full pynting fra ca. kl. 15. Mørk dress til mennene, kjoler/skjørt på jentene/damene, og så forsvinner enkelte plagg når pakkene skal åpnes utpå kvelden en gang (slips for mannfolka og stramme strømpebukser feks hos damene). Ofte var det pysj eller annet koseplagg i en av pakkene våre så da ble det skiftet til dette etter pakkeåpningen.
|
|
|
#80 |
|
Curlingkone
|
Sv: Antrekk på julaften?Dress og kjole her i gården. Sånn har det alltid vært både i min og mannens familie, så vi kommer nok til å fortsette med det.
|
![]() |
|
|