Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg / får du fra mannen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-09, 10:02   #61
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg ønsker meg aller mest ny klokke

Den var fin. Hva koster herligheten? Har den et nummerr/navn - bortsett fra Tissot?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 10:02   #62
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

- Kenwood Major. Gjerne Titanium.

Den fikk jeg av svigers i fjor og den må nok være den mest brukte julegaven jeg noen gang har fått.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 12:11   #63
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en lang og dyr ønskeliste med ny blitz, nytt objektiv, et par odd-molly-kjoler, ny bergansjakke og støvletter, men akkurat nå betyr den ikke noe som helst. Jeg ønsker meg egentlig bare mannen hjem til jul. Og kanskje en god film og se sammen med han.

Gammel 04-12-09, 12:17   #64
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Jeg har lenge ønsket meg klokke, men jeg har ikke vært spesifikk på merke osv., så tviler på at jeg får det.

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Hun (mannen, må vite ;-) får ullvotter...

Hilsen Ullvott

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 12:27   #65
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen spurte i går. Hva svarte jeg?
Noe morsomt fra Ting. Jeg nevnte noe annet også, men hva VAR det?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 12:28   #66
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

I år blir det tv og heimekinoanlegg i fellesgåve til familien. Eg meinar bestemt at det blir meir gåve til mannen enn til meg, men eg fekk iallfall overtalt han til å velge det finaste vi fann på det området.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 12:35   #67
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har en lang og dyr ønskeliste med ny blitz, nytt objektiv, et par odd-molly-kjoler, ny bergansjakke og støvletter, men akkurat nå betyr den ikke noe som helst. Jeg ønsker meg egentlig bare mannen hjem til jul. Og kanskje en god film og se sammen med han.

Det minner meg litt om meg for to år siden. Det var ikke så alvorlig, men vi var redd for at det kunne være det. Han kom hjem på julaften, og det var den aller beste julegaven!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 16:21   #68
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Skikkelige fjellstøvler, pent undertøy, "På vegne av venner".

Gammel 04-12-09, 16:51   #69
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Gammel 04-12-09, 18:58   #70
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Den var fin. Hva koster herligheten? Har den et nummerr/navn - bortsett fra Tissot?

Heter Tissot PRC100 Quartz Lady Diamonds nr: T22.1.181.21. Koster 8295,- i Protid-butikkene.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 19:00   #71
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg en alliansering jeg. Om jeg får den er en helt annen sak, har ønslet meg dne i flere år.

Gammel 04-12-09, 19:24   #72
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I år er julegaven en tur til Liverpool i februar, der skal vi se Liverpool vs Everton.
Dette er både julegave og bursdagsgave fra begge til begge.
Altfor dyrt er det også ...
Men akk så

Gammel 04-12-09, 20:12   #73
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Odd molly klær og sko. Ønsker meg også ny SE mobil, men må vente til abonnementet har gått ut....

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 20:49   #74
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

I år er julegaven en tur til Liverpool i februar, der skal vi se Liverpool vs Everton.
Dette er både julegave og bursdagsgave fra begge til begge.
Altfor dyrt er det også ...
Men akk så

For en fantastisk gave!!!! Hvor mye koster herligheten?

Gammel 04-12-09, 21:01   #75
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er ønskelisten jeg mailet mannen tidligere idag.
-FishEye camera
-Boka "På vegne av venner" av Kristopher Schau
-Tykk og lang rundpinne + tykt og mykt garn
-Boklommelykt
- Duckfeet vintersko

Gammel 04-12-09, 21:47   #76
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ønsker meg en ny telefon. Men det er vel litt for drøyt. Tror jeg kjøper meg en av de billige htc-telefonene med abb, så blir det blitz til speilet til begge fra begge. Sambo skal så få ta seg en tur på Ting for å finne noe stilig til meg fra lillegutt.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 22:23   #77
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Tror jeg ønsker meg denne vesken. Fra bokklubbens sider.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 18:29   #78
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

For en fantastisk gave!!!! Hvor mye koster herligheten?

Det er altfor dyrt ...
Til nå er vi oppe i 10.000,- og det er før vi har kjøpt flybilletter!!
Det er hotell (3 netter), kampbilletter og lunch på restauranten til Carragher

Gammel 07-12-09, 18:32   #79
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Det er altfor dyrt ...
Til nå er vi oppe i 10.000,- og det er før vi har kjøpt flybilletter!!
Det er hotell (3 netter), kampbilletter og lunch på restauranten til Carragher

Oi. Dyrt, ja, men sikkert verd hver krone!

Gammel 07-12-09, 19:32   #80
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Oi. Dyrt, ja, men sikkert verd hver krone!

Ja, det er det helt sikkert!
Vi har spart en stund og det er som sagt julegave ov bursdaggave fra begge til begge.
Dette blir min tredje tur - gleder meg schempemasse

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:08.