|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Jeg led meg igjenom "Sult" av Knut Hamsun på videregående, det er den kjipeste boka jeg noen gang har lest ferdig
![]() |
![]() |
#62 |
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?...
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?
Jeg er helt enig, altså, men for meg blir det litt som å si at Britney lager talentløs pop. Det er på en måte underforstått at det ikke er god litteratur. Det kan helt sikkert være underholdende, jeg har pløyd gjennom 2 stk. selv som jeg fant på et sted jeg leide i Brasil (og trust me, alternativene var verre. Hvem kunne tro at man skulle få tid til å lese såpass mye med to små barn på tur?
![]() |
#64 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?For øvrig mener jeg jo innerst inne at alle som liker bøker jeg misliker, ikke har gjennomskuet dem, og at alle som ikke liker de jeg elsker, bare ikke har forstått dem. :sympatisk:
![]() |
#65 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Jeg skjønte aldri Halvbroren, til tross for at jeg leste hele. Forklaringer mottas med takk.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
rakkarpus
|
Dette var Alkymisten i et nøtteskall for meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Av bøker jeg har hatt en viss forventning til har Havets katedral utmerket seg som noe av det dårligste jeg har lest (ut).
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?1222 av Anne Holt og Paolo Cohelo.
![]() |
#69 |
:)
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?---
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Jeg gidder sjelden lese ferdig bøker jeg ikke liker. Sist redigert av Maz : 29-11-09 kl 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Taushetens konsekvenser. Jeg husker ikke hvem som har skrevet den, den er uansett ganske ny tror jeg. Fy flate for en kjedelig bok.
![]() |
#72 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Jeg tar ikke med billig kiosklitteratur som er lest for tidtrøyte på fly eller strand. Blir litt annen liga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Støtter deg der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?"Digital Fortress" av Dan Brown. Den topper listen soleklart. Jeg holdt på å få spader og neller og kaste boken vegg-i-mellom og kjeftet og smalt gjennom hele boken. Mannen synes det hele var relativt underholdende.
![]() |
#75 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Jeg har aldri klart å lese Ulysses av James Joyse - har prøvd noen ganger, men ikke snakk om at jeg får det til.
![]() |
#76 |
ræv med ører
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Bøkene til Ari Behn hører også til i denne tråden. Makan til vrøvl. Ikke nødvendigvis Trist som faen (selv om den både var kort og ganske enkel) men i hvert fall oppfølgerne. :grøss:
![]() |
#77 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?L er morsom |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Jeg har lest mange dårlige bøker. Mange av dem er nevnt. To bøker jeg er utrolig skuffa over er "Vindens skygge". Den ble skrytt opp i skyene, men jeg ble aldri fenget. Det samme gjelder "Den fjerde regelen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
intro
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Anne Holts Mea Culpa stiller et stykke opp på lista. Jeg ble også vred av Jan Kjærstads Tegn til kjærlighet. Den eneste boka jeg kan huske å ha revet i fillebiter, er imidlertid Man and Wife av Tony Parsons.
![]() |
![]() |
|
|