Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor falt du for din partner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-09, 22:05   #61
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Han fikk meg til å le .

Vi begynte som bestevenner. Det var i alle fall det vi mente vi var, helt til noen spurte oss om vi var sammen. Og da måtte vi plutselig ta stilling til det. Sånn i ettertid må jeg få si at bestevenner forhåpentligvis ikke kliner like mye som vi gjorde - i alle fall ikke om de har en kjæreste i tillegg til "bestevennen" .

Vi var unge og pene den gangen, og vi flyttet sammen etter fem mnd. Han er fremdeles min aller beste venn, vi kliner fremdeles like mye, og han får meg fremdeles til å le. Og at vi gjenoppdaget det reddet ekteskapet vårt .

Han er dessuten dritlekker og sexy, den mer shallow delen av Milfrid setter stor pris på det .

Gammel 19-11-09, 22:14   #62
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi datet litt sånn uforpliktene for å bli kjent en periode. På den tiden kranglet vi en del og jeg tenkte at dette gidder jeg ikke lenger. Men så inviterte han meg på utenlangstur en helg og jeg tenkte shit, la meg prøve. Og det ble en fantastisk tur. Vi koste oss og ble skikkelig kjent, slik at misforståelsene mellom oss forsvant.

Nå er vi inne i en fase hvor ting ikke akkurat er rosenrødt så jeg håper kjæresteturen vi drar på i morgen kan rosemale oss litt igjen og gi oss et etterlengtet pusterom.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 22:31   #63
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Han er dessuten dritlekker og sexy, den mer shallow delen av Milfrid setter stor pris på det .

Jeg leste: Han dessuten drikker og bruker extacy.

Jeg ble litt sjokka.

Det virket mer fornuftig på andre gangs gjennomlesning.

Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 22:37   #64
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Dette er utrolig koselig lesing. Jeg mimrer over eget forhold og tenker at "jammen jeg jeg heldig":

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 22:38   #65
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg var 15 og falt for utseendet. *enkel*

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 22:39   #66
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg leste: Han dessuten drikker og bruker extacy.

Jeg ble litt sjokka.

Det virket mer fornuftig på andre gangs gjennomlesning.

Kanskje på tide å legge seg, Smilefjes? Kanonbra feillesing!

Gammel 19-11-09, 23:51   #67
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi traff hverandre på et utested. Jeg var totalt uinteressert for han så veldig ung ut og jeg var egentlig klar for et seriøst forhold.
HAn var utrolig kjekk så jeg trodde egentlig ikke at han mente det så seriøst.
Vi pratet iallefall sammen hele kvelden og satt i taxikø i laaang tid og da han slapp meg av så ga jeg han telefonnr. mitt og sa at han kunne ringe meg når han var edru.... han ringte dagen etter og uken etter kom jeg på middag og siden ble jeg vel.... det er snart 11 år siden.

Det var utseende og øynene jeg falt for. Og så sa han så mye pent. Han er igrunnen flink til å komme med kompliment fortsatt.

Gammel 20-11-09, 00:18   #68
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg ble sakte men sikkert forelsket i bestevennen min, og heldigvis var det gjensidig

Gammel 20-11-09, 00:23   #69
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har siden 1989 hatt et mentalt bilde av hvordan mannen min skulle se ut.
Det bildet var - eh, litt farget av musikken jeg hørte på, så han skulle ha pinetrange dongeri, helst noe naglegreier eller lærreimer rundt livet og/eller armene, et digert skjorteflak og langt hår, fortrinnsvis mørkt.
I 1996 var imidlertid denne typen (nesten!) utryddet.
Bortsett fra i min fødebygd som jeg hadde kommet tilbake til samme sommer etter 7 år i østlandseksil:
Jeg satt på den lokale puben en kveld, og inn kom Han vandrende.
Han så nøyaktig ut som jeg hadde forestilt meg Drømmemannen, og jeg - jeg var solgt.
Da han attpåtil viste seg å være morsom og intelligent, lett å prate med og til og med ha samme musikksmak som meg, var det ingenting å tenke på.
Nesten.
Den aktuelle kvelden var jeg nemlig ute med kompisen hans, som hadde vært mitt rebound-leketøy i to uker (etter et tøft brudd med en komplett idiot tidligere på høsten), så det ble med praten.
Helga etter, derimot, hadde jeg og rebounden funnet ut at vi skulle gi oss mens leken var god, og Mannen I Mine Drømmer hadde tatt seg en tur på puben for å se om han kanskje traff igjen "den søte jenta fra forrige helg".
Det gjorde han ...

Det ble nachspiel (Gutta sparket av seg sneakers'a og gikk inn, mens jeg ble stående å knytte av meg bestemorsstøvlettene. Plutselig kom Mannen løpende ut igjen, og jeg så spørrende på ham. Han sa: "Det er bare noe jeg må gjøre!" , tok rundt meg og kysset meg. ) og jeg ble med ham hjem (hvor han atter en gang ga meg en god grunn til å falle for ham: Da vi kledde av oss og la oss i sengen hans, sa han at han håpet jeg ikke ventet meg noe, for han hadde ikke tenkt å ligge med meg første kvelden. Han ville bare snakke. ) hvor vi lå våkne og snakket i 14 timer.
Da var jeg aldeles ferdigfalt.

Når det i tillegg viste seg at vi begge elsket Independence Day, så ...

Sist redigert av Enhjørning : 20-11-09 kl 10:41.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 08:04   #70
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

he he artg historie

Første gang jeg møtte han var pga en venninde av mamma ringte meg og sa at her var det en gutt som var kommet fra samme land som oss og drev med det samme jeg drev med. Javel tenkte jeg so what! Men snakket med henne og avtalte et møte. Jeg var 16 år og hadde kjæreste potensiel fantastisk "mann" ifølge min mamma legestudent høflig pen høy osv osv.

Så møtte jeg han til avtalt tid. Som sagt totalt uinteressert siden jeg hadde kjæreste. Når jeg så han tenkte jeg herregud!! og det ikke i positiv forstand pen var alt annet jeg tenkte på når jeg så på han Han var bitte liten stygt kledd (husker fortsatt hva han hadde på seg) ikke virket han noe særlig hyggelig osv osv. Ja ja for jeg tilbringe litt tid sammen med han når jeg først er her. Fant ut at han var 25 år men han spurte aldri hvor gammel jeg var. Så satt vi og snakket og det føltes som jeg hadde kjent han i alle år det var helt merkelig hvor uffatelig mye han forsto som andre gutter aldri gjorde.

Så møttes vi uken etter der igjen bare for å møtes som venner siden han var i nærheten, vi måte ned og skjekke noe litt lenger nede i gaten og gikk dit. Så sa han ett eller annet tull og jeg skulle liksom "slå" tilbake men snublet i bevegelsen og datt på han mens han trodde jeg ville kysse han også kysset han meg. Det var det beste kysset jeg noen gang har opplevd! Der tenkte jeg han er min Vi er fortsatt bestevenner etter 11 år og bare han er borte i en dag for jeg helt fnatt for jeg savner han så fælt og det er det samme med. Blir bare mer og mer forelsket for vert år og det samme med han

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 13:54   #71
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg traff min kjære på en venners venners fest og det første jeg la merke til var det utrolig sjarmerende og søte smilet hans der han satt i en litt bortgjemt krok. Jeg hadde vært singel en stund på det tidspuktet og hadde absolutt ikke noe imot litt flørting. Kvelden endte opp med at vi utvekslet tlfnr og møttes igjen noen dager senere. Etter vel en uke så var vi et par og igår feiret vi 7års dagen vår.
Vi har det helt utrolig sammen, "two minds think alike" og mannen fotfølger meg i huset for å grab me butt og desslike, kan absolutt ikke klage.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 00:30   #72
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han hadde fantastisk fine øyner og sexy håndledd.
Ja, og så var jo personligheten fin og god, så da var det liksom ikke så mye å tenke over da.

Gammel 21-11-09, 18:26   #73
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han var (tilsynelatende ) uinteressert, veldig ofte uenig med meg (kverulant..), og hadde (har) utrolig bra humor. Utseende var også viktig, men ikke det viktigste.

Jeg tror faktisk aldri jeg kunne falt for en fyr som fra første stund var superinteressert i meg, enig i alt jeg sa og gjorde, og i det hele tatt var veldig oppofrende. Mulig jeg er litt rar, men sånne "roser i badekaret"- historier har alltid fått meg til å bli litt

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 18:31   #74
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tror faktisk aldri jeg kunne falt for en fyr som fra første stund var superinteressert i meg, enig i alt jeg sa og gjorde, og i det hele tatt var veldig oppofrende. Mulig jeg er litt rar, men sånne "roser i badekaret"- historier har alltid fått meg til å bli litt

Du vil ha litt mer sånn "hold kjeft og kyss meg"-type?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 18:33   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ikke det at jeg har noen partner, men om jeg hadde hatt det hadde det vært fordi han er trygg, spennende, sexy og smart.

Og helt hypotetisk var det han som jobbet først for å få kontakt, men det viser seg at det nuh er jeg som hopper opp og ned og roper etter oppmerksomhet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 18:35   #76
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Og helt hypotetisk var det han som jobbet først for å få kontakt, men det viser seg at det nuh er jeg som hopper opp og ned og roper etter oppmerksomhet.

Gammel 21-11-09, 18:43   #77
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Jeg falt for fordi : vi ble dratt mot var hverandre som magneter,en spesiell kjemi.
Bare han så på meg med de spesielle øynene så ble jeg helt gele.En gang da jeg møtte blikket hans gå inn på jente doen fordi jeg ble helt i opprør,skalv og hjertet dunka som besatt.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 18:44   #78
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Du vil ha litt mer sånn "hold kjeft og kyss meg"-type?

Mjaa, kyssingen kan vi godt hoppe over.

Ok, litt da. :ikke helt mann:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 19:02   #79
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For en fin tråd.
Jeg kjenner jeg gleder med til å ( forhåpentligvis) falle ordentlig for noen en dag, for det tror jeg ikke at jeg har gjort nemlig. Ja, og det håper jeg at jeg isåfall hadde fått med meg.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 19:06   #80
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han har de flotteste, grønn øyne og en veldig herlig humor.
(Han får meg fortsatt til å le så jeg ikke greier å stå)

Han ba meg på første date - men det var jeg som tok det steget og kyssa han (etter det som føltes som ørten dater....han var jo så treeeeeg)

Han er egentlig stikk motsatt av meg. Jeg er bråkete, han er lun og rolig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.