Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva foretrekker du når du skal "nyte et glass"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?
Et glass vin 115 57,21%
En kald halvliter 28 13,93%
En drink 9 4,48%
Er avholds 21 10,45%
Annet 27 13,43%
Dustepoll 1 0,50%
Deltakere: 201. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-09, 17:10   #61
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte et glass"?

Smirnoff ice rett fra flasken.

Gammel 07-11-09, 17:29   #62
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Iskald halvliter med masse kullsyre og lite skum, aaaaaaaaaaaaaaaah.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 17:30   #63
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg krysset av for avholds. Er ikke det i teorien, men har vært det mer eller mindre i praksis de siste 5-6 årene. Yndlingsalkoholdrikken er Tequila, enten ren med sitron og salt, eller kamuflert som en Margarita.

Gammel 07-11-09, 17:38   #64
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Hva foretrekker du når du skal "nyte et glass"?

Et glass rødvin.

Gammel 07-11-09, 18:01   #65
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Liker hverken vin eller øl, men om jeg skal drikke noe med alkohol kan jeg godt ta et bittelite glass likør eller en god cider. Stort sett lar jeg være å drikke, to-tre ganger i året blir det bittelitt. Jeg blir rett og slett så fyllesyk at det ikke er verdt det.

Gammel 07-11-09, 18:09   #66
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Champagne er aller best, men det er ikke magen min så begeistret for. En iskald øl kan også være helt riktig, men et glass god, italiensk rødvin er den beste oppskriften på en fornøyelig aften.

Jeg drikker gjerne drinker også, men jeg har en litt pussig reaksjon på dem hvis det blir for mange.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 18:21   #67
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Ett glass med god rødvin er nydelig.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:05   #68
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte annet, for det kommer helt an på settingen. Jeg drikker kun i festlig lag, og aldri alene på kvelden bare for å ta et glass liksom.

Gammel 07-11-09, 19:07   #69
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan veldig gjerne nyte et glass rød vin. Egentlig litt trist at det blir så sjelden som det faktisk gjør.

Gammel 07-11-09, 19:12   #70
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg "bælmer" Pepsi Max
Men jeg kan nyte et glass rødvin, bare sitte å nippe og kose meg!
Drikker svært sjelden, fram til i sommerferien var det kun i festlige lag,
men nå tar jeg meg et glass en lørdag i blandt.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:14   #71
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjelden jeg drikker kun for å nyte et glass, men om jg gjør så blir det vin. Men siden jeg fjerna gallen så tåler jeg ikke lenger rødvin men har funnet en god erstatning da baileys med mint(går det under vin forresten?)

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:14   #72
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Måtte svare "dustepoll" siden whishey ikke var et alternativ. Sorry.
Whiskey halvblandet med cola og med en rosa paraply i er "en drink", og det ligger jeg unna. Vin og øl derimot er gode annenplasser.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:25   #73
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Smirnoff ice.

Gammel 07-11-09, 19:26   #74
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Whiskey halvblandet med cola

Reknar med du har sett den Pondussida med Whiskey-servering hjå venene som endar opp med at Pondus "adopterer" Whiskey-flaska. Morosam.

Gammel 07-11-09, 19:27   #75
Slettet bruker
Passiv

Standard

Rødvin, rødvin, rødvin, konjakk, chai, rødvin, chai.
Bare at egentlig mer chai enn rødvin, men det er ikke ren nytelseskos - det er vane.

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:38   #76
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker champagne, med rødvin som en god nr 2.

Av alkoholfritt er det blå Farris som gjelder.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:45   #77
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Måtte svare "dustepoll" siden whishey ikke var et alternativ. Sorry.
Whiskey halvblandet med cola og med en rosa paraply i er "en drink", og det ligger jeg unna. Vin og øl derimot er gode annenplasser.

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Reknar med du har sett den Pondussida med Whiskey-servering hjå venene som endar opp med at Pondus "adopterer" Whiskey-flaska. Morosam.

Innimellom tror jeg Frode Øverli har et spionkamera inn i heimen vår, for Pondus kunne glatt vært gubben min - og gubben min kunne glatt adoptert ei whiskeyflaske som ble mishandlet på det viset.

Gammel 07-11-09, 19:47   #78
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drikker du vin?

Jeg drikekr ikke vin.
Når jeg koser meg tar jeg gjerne en halvliter eller aller helst en flaske rusbrus faktisk.. :fjortiss og di:

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:57   #79
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rødvin, og tørr hvitvin er det det går mest i. Champagne er nydelig, konjakk til kaffen etter et godt måltid, alternativt iskald limoncello. En sjelden gang en drink, men ikke noe komplisert, helst gin & tonic, der ginen bør være av typen Bombay Sapphire. Men Strawberry Daiquiri eller Mojitos kan også være godt.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 20:05   #80
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Men siden jeg fjerna gallen så tåler jeg ikke lenger rødvin

Hva skjer da? Jeg har også fjernet galleblæren. Drikker likevel rødvin.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.