Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Heldress/onepiece/kosedress for voksne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-09, 15:45   #61
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heldress/onepiece/kosedress for voksne

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

.......
En venninne av meg har en slik,i brunt. Hun ser ut som en stor pepperkakemann i den.

.......

Ungdommen i dag.. *oldis*

Jeg har en sånn!
Fra Va Vite, kjøpt høsten 1993!
Jeg har tatt vare på den fordi sparkebukser til voksne er litt morsomt.

Gammel 10-12-09, 15:53   #62
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sparkebukser for voksne er noe jeg aldri kunne forestilt meg skulle bli kult.
Jeg synes ikke verden går fremover motemessig. 80-tallet var jo glamorøst i forhold til dette.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 15:56   #63
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

www.onepiece.no

Jeg så ei ung jente i en lilla dress AKKURAT maken til denne på et kjøpesenter i går. Holdt på å tisse på meg av latter.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 21:55   #64
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så en meget ung dame (15-20) i en slik sparkedress i byen i går, og jeg fikk mest lyst til å løfte henne opp mot skulderen og gi henne en rap.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 22:06   #65
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men slutt å latterliggjøre disse dressene nå, da! Jeg trenger jo hjelp. Finnes det butikker som har slike, eller må de bestilles på nett?
Eller må jeg på et mer ungdommelig forum for å få rede på det? :tirrer:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 22:14   #66
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror du finner dem i noen snowboardbutikker, Claire.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 22:15   #67
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, glitter. Da sjekker jeg Session o.l.

Gammel 11-12-09, 00:53   #68
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor ikke bare bestille på nett, da?

Det hører vel uansett ungdomstida til, gjør det ikke? Å kle seg i noe som er så latterlig og idiotisk at de kan le av bildene av seg selv når de blir voksne?

Gammel 11-12-09, 00:58   #69
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville ikke blitt sett død i en sånn. Men jeg regner med det var en hel del oldiser som ikke ville blitt sett døde i mine snasne Buffalosko, mine "barmage"-topper og alt for trange jeans for 10-15 år siden.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 01:20   #70
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Jeg har bare sett de på reklame før, men når jeg kom opp fra Kiwi i dag så sto det to fjortiser, men med rosa og en med blå og hvit stripete dress. Min tanke var "to forvokste babyer", det er jo kanskje det de er. Rett og slett

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 09:32   #71
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Både fordi det er for sent og fordi de nettbutikkene jeg har vært i kontakt med er utsolgt (!) i aktuelle farger og størrelser.

Gammel 11-12-09, 09:36   #72
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Intrigue, her.

Jeg har bare sett de på reklame før, men når jeg kom opp fra Kiwi i dag så sto det to fjortiser, men med rosa og en med blå og hvit stripete dress. Min tanke var "to forvokste babyer", det er jo kanskje det de er. Rett og slett

Ja, ungdommer er bare forvokste babyer som kler seg i latterlige klær.

Gammel 11-12-09, 09:36   #73
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det hører vel uansett ungdomstida til, gjør det ikke? Å kle seg i noe som er så latterlig og idiotisk at de kan le av bildene av seg selv når de blir voksne?

Godt illustrert av nedenforstående:

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg ville ikke blitt sett død i en sånn. Men jeg regner med det var en hel del oldiser som ikke ville blitt sett døde i mine snasne Buffalosko, mine "barmage"-topper og alt for trange jeans for 10-15 år siden.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 10:48   #74
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn bortsett fra at de ikke er spesielt praktiske, så syns jeg ikke dette er det verste ungdomsklespåfunnet. Ei heller fremmer de er usunt kjønnsideal!

I etterpåklokskapens lys var Buffalo mye verre. Særlig sammen med plastikkbukser og neontopp som viste magen.

Gammel 11-12-09, 18:28   #75
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Sånn bortsett fra at de ikke er spesielt praktiske, så syns jeg ikke dette er det verste ungdomsklespåfunnet. Ei heller fremmer de er usunt kjønnsideal!

I etterpåklokskapens lys var Buffalo mye verre. Særlig sammen med plastikkbukser og neontopp som viste magen.

Herregud, der sier du noe. Hvordan kunne jeg glemme plastbuksene?

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 18:51   #76
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Herregud, der sier du noe. Hvordan kunne jeg glemme plastbuksene?

Mine var blåsvarte, med sånn oljeskinn. De brukte jeg gjerne med en knallgrønn eller oransje topp.

Gammel 11-12-09, 18:59   #77
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

glitter har et poeng. Dette må da hjelpe på det usunne kroppsfokuset hos ungdommen? Aller ser ut som Teletubbies?

Gammel 18-01-10, 13:58   #78
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må si at som mamma vil jeg heller ha døtrene mine i slike one-piece dresser enn bar-mage mote... (Uten at jeg skal si noe stygt om den moten).

Generelt er jeg veldig for alle trender som gjør at mennesker av alle kroppstyper kan være med! Om det ser litt rart ut, så ja ja

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 15:56   #79
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

det er super-hipt blant dagens unge...!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 15:58   #80
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Bare ungene er varme er det et fett hva de har på seg (sier jeg nå som ungene fremdeles tar på seg det jeg legger fram til dem ).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.