Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bursdagsgave til femåring ...

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-09, 12:09   #61
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsgave til femåring ...

Poden får ting hver gang alle forsøk på å gi ham søsken går til helvete. Jeg kjøper meg ut av det, rett og slett.
Besteforeldrene kjøper bare nyttige ting som vinterdresser og sko og sykkel og ski. Men han har absolutt ingen å dele dem med, så han får nok mer enn sin del.

Gammel 21-10-09, 12:19   #62
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Lille fikk en Nintendo DS.

Gammel 21-10-09, 12:19   #63
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men kjøper besteforeldrene sykkel og ski og sportsutstyr til han utenom bursdag og jul?
Det er jo veldig fine gaver dere eller dem kunne gitt han til jul eller bursdag.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 12:33   #64
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Men kjøper besteforeldrene sykkel og ski og sportsutstyr til han utenom bursdag og jul?

Neida, han får slikt til jul og bursdag. Men han fikk ny sykkel av oss i sommer, som vi vel egentlig sa at var bursdagspresang på forskudd når jeg tenker meg om.

(Det er liksom ikke veldig god sykkel-sesong i slutten av oktober og utover ...)

@Lilleleo: DS kjøpte vi til jul i fjor. Han foretrekker dog puslespillet på mannens telefon, men han får IKKE mobiltelefon. Spesielt ikke en android.

Gammel 21-10-09, 13:13   #65
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Neida, han får slikt til jul og bursdag. Men han fikk ny sykkel av oss i sommer, som vi vel egentlig sa at var bursdagspresang på forskudd når jeg tenker meg om.

(Det er liksom ikke veldig god sykkel-sesong i slutten av oktober og utover ...)

@Lilleleo: DS kjøpte vi til jul i fjor. Han foretrekker dog puslespillet på mannens telefon, men han får IKKE mobiltelefon. Spesielt ikke en android.

Hvis han allerede har fått sykkel i sommer og dere sa til han at det ville være bursdagegave, hadde jeg minnt han på dette og gitt han en liten gave bare på bursdagen.

Vår mellomste har bursdag rett før jul. Hun fikk bursdagsgaven sin, en sykkel, på forhånd for en måneds tid siden. Og hun vet hun får bare en liten ting på dagen sin. En sykkel er en mer enn dyr nok gave. Hun ønsker seg flaskeholder og bagasjebrett til sykkelen, og hun får nok en av de tingene i bursdagsgave av oss.
Nå blir hun ni år og er dermed endel eldre enn gutten din, men dette er ting vi har praktisert hele veien.

Gammel 21-10-09, 13:16   #66
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Hvis han allerede har fått sykkel i sommer og dere sa til han at det ville være bursdagegave, hadde jeg minnt han på dette og gitt han en liten gave bare på bursdagen.

Jepp, og slik skal det bli!
Jeg kan ikke fatte og begripe at jeg hadde glemt det der.

Da får det bli en liten pakke med lego eller noe.

Gammel 21-10-09, 13:18   #67
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

En liten pakke Lego er en fin-fin gave!

Gammel 21-10-09, 14:19   #68
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jepp, og slik skal det bli!
Jeg kan ikke fatte og begripe at jeg hadde glemt det der.

Da får det bli en liten pakke med lego eller noe.

Hva skal vi kjøpe da.

Gammel 21-10-09, 14:24   #69
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøpt Nintendo DS til vår snart 5-åring, har han det? Jeg har en følelse av at det vil slå an.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 14:48   #70
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Vi kjøpte DS til jul i fjor. Han brukte den mye en stund, men så dabbet det litt av. Akkurat nå vet jeg ikke engang hvor den er.
Jeg tror han hadde blitt veldig glad for et lego-spill til den, for han foretrekker for tiden å spille spill på lego.com fremfor barne-tv.

Gammel 21-10-09, 14:50   #71
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Hva skal vi kjøpe da.

Mer lego?

De har samme sparkesykkel som poden har, på Brio-en. Jeg tenkte å kjøpe den til største brummen, sånn helt forresten.

Gammel 21-10-09, 14:51   #72
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Da blir han nok kjempe glad! Det er det eneste han ønsker seg, ja og lego.

Gammel 21-10-09, 18:23   #73
Solblomst
Passiv

Standard

Fiskestang.

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 20:30   #74
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Takk, Scarlett!
Der har de sjørøverskipet Barbarossa også, ser jeg. Og billigere enn på Sprell.

Akkurat nå irriterer det meg at jeg ikke fikk med meg at de solgte Den Sorte Dame til 399,- på Xtra leker, for de var selvsagt utsolgt for lengst før jeg fikk drasset meg dit.
Samtidig er det jo plæstikkræl, mens Barbarossa er tre ...

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men her (Lørenskog) hadde de ivhertfall en hel pall med Den sorte Dame på Extra-leker i dag. 399 kr.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 20:56   #75
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

JC kjøpte seg en plasmaball da vi var på Universeum. Kjempekul! Lavalampe, vulkanmodeller, mikroskop, dinoer og slikt er også topp.
Spikkekniv har jeg kjøpt til niesa mi på 7. Hun kunne godt ha fått det før. Guttene mine fikk da de var rundt 5.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.