|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Jeg er nesten sikker på at dersom du spør de ansatte i barnehagen i morgen, så har barna lekt doktor og blitt lekevaksinert - altså med bomullsdott og hele pakka.
|
|
|
#63 |
|
Leser
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?
Ja, helt enig. Det bare ramlet inn i hodet mitt mens jeg leste tråden. Har egentlig ingenting med denne saken å gjøre.
|
|
|
#64 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Det er nok mulig jeg lager masse røyk uten ild her.. beklager
|
|
|
|
#65 |
|
Sånn passe sane
|
Må innrømme at denne forklaringen høres både fristende og plausibel ut. I hvert fall i forhold til alternativet.
|
|
|
#66 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Nevn det uansett for ped.leder i morgen ved levering/henting - slik at du får avklart det helt og holdent.
|
|
|
#67 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Dette må da vel ha vært en lek av ett eller annet slag vel? Så du om det var et merke under bomullsdotten?
|
|
|
#68 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
se innlegg nr 64
|
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, man får jo ikke det.
Håper han ikke har fått vaksine på ordentlig. Sannsynligheten er vel liten for det.
|
|
|
#70 |
|
Mother of Dragons
|
Næsj. Er det ikke derfor man sjekker hva andre tenker da, før man gir seg ende over?
|
|
|
#71 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#73 |
|
Sånn passe sane
|
|
|
|
#74 |
|
Glamorøs
|
Er den? I såfall vil jeg ha!
Ingen grunn til å beklage, jeg hadde blitt helt hysterisk selv. Ta det opp med barnehagen i morgen, og gjør det klart at ikke alle skjønte helt at det var lek. Og:
|
|
|
#75 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?@bille Hi,hi gikk så fort her at når jeg posta var saken antageligvis oppklart |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Jeg skulle ti å skrive at dette hadde jeg ikke trodd på fordi det hadde vært helt crazy. Og ser jo nå at det antakelig var tilfellet også. Bra. Men kan uansett være greit å nevne i morgen, sånn til neste gang de skal leke slikt.
|
|
|
#77 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Jeg klarte også å gire meg skikkelig opp mens jeg leste tråden, og er nå litt beroliget. Men jeg vil gjerne at du oppdaterer etter å ha snakket med barnehagen i morgen, altså.
|
|
|
|
#78 |
|
Passiv
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Jeg er glad jeg leste noen av innleggene mellom HI og mitt. Det første som datt ned i hodet mitt da jeg leste HI var " fy faen" (unnskyld) for å si det på godt norsk. |
|
|
|
#79 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?Nå ble jeg glad for at dette bare var lek altså! (Ja, jeg håper da virkelig det)
|
|
|
#80 |
|
Protonterapeut
|
Den har nettopp kommet til Norge, så nå skal det vel bare organiseres. Jeg antar at kommunene eller staten(FHI) vil si noe om hvordan det skal foregå, men i kommunen jeg bor i er det allerede sagt i fra hvor vaksinasjonssentrene skal være.
|
![]() |
|
|