|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Ja, hva skal man si.
|
|
|
|
#62 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?
Ari Behn slipper ny roman i disse dager. Det betyr at han er nettopp aktuell for profilintervjuer, og forlaget hans mer enn gjerne vil ha ham i media. Det er nok ikke slik at han har følt at han har fått litt lite oppmerksomhet i det siste, og derfor får partyfikserkompisen sin til å lage et intervju med ham ut av det blå, selv om jantenorge gjerne vil tenke sånn.
|
|
|
#63 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tenker også at det er flere ting på gang her. Man meler hverandres kake? Ari slipper ny bok, partyfikser trenger blest, forlag trenger blest, nytt magasin trenger blest, stylister trenger jobb og de har det sikkert gøy underveis. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Glamorøs
|
Selvfølgelig. Det var bare en kommentar til dem som tror at dette kun er Aris verk fordi han har fått for lite oppmerksomhet på en stund.
Hvems inngiftede posisjon forhold til hva?
|
|
|
#66 |
|
Pauset
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg blir flau på Märthas vegne, og kongefamilien. Jeg vil tro at hans stadige utspill i pressen begynner å bli problematisk for kongefamilien. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
...we have cookies
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Vel, mannen har jo rett i en ting - han passer ikke inn i Den Norske Standarden. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sterk? Eller så oppmerksomhetssugen at det er på kanten til vanvidd??
|
|
|
#70 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg syns ikke hans væremåte kan sammenliknes med Sven O. i det hele tatt, og syns det er litt litt sneversynt å tenke stakkars barn. Sven O. utnyttet familien sin, det gjør ikke Ari Behn, han rammer kun seg selv. Jeg syns virkelig ingenting av det han verken gjør eller sier er av en så alvorlig grad at det skulle være synd på familien hans.
|
|
|
#71 |
|
Pauset
|
Så det er sneversynt å tenke stakkars barn ja ja.... |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Ja, jeg syns det er sneversynt hvis man syns synd på barna til Behn på grunn av måten han håndterer media på. Det vitner om et trangt og lite inkluderende menneskesyn. Sven O. snakket direkte om Mette Marit og sønnen hennes, han prøvde å tjene penger på å utlevere dem. Jeg syns det er milevis forskjell.
|
|
|
#73 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Aris posisjon i forhold til sin familie/svigerfamilie. Uansett hvor lite rojalistisk jeg selv er kan jeg godt se hvor ubehagelig noen av de utsagnene kan bli for dem. Den svigerfamilien har jo en veldig tydelig rolle i norsk offentlighet. Og hey, hadde jeg vært kjendis og sagt det samme, hadde sikkert mine foreldre eller svigerforeldre reagert, tror jeg.
Flåseri fra min side. Jeg synes det er et underlig utspill hvis man ser bort fra markedsverdien, ja det gjør jeg. Min parallell til Sven O var mer til klovneriet, ikke til noen form for utnytting? |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Glamorøs
|
Kan godt hende de reagerer, hva vet jeg.
Det innlegget du siterte var rettet til Jessica, ikke deg.
|
|
|
#75 |
|
godt brukt
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Vel, nå er pappa-Behn ute med åppklaring på nett (Dagbladet). Jeg er litt fasinert over at han klarte å underholde oss en hel tirsdag i september. Surt og kaldt er det ute, ja, så det var riktig underholdene å få høre fra den kanten igjen. Jeg er forresten av de som liker bøkene hans, dvs. de to jeg har lest. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Pauset
|
Det jeg har markert her oppfatter jeg som krenkende. Nå drar du det jeg sier veeeeldig langt. For de som kjenner meg så vil det du sier her være et totalt bomskudd. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Du syns alltid jeg er krenkende og misforstår deg fullstendig, Jessica. Men enig i at vi er uenige, det kan vi mer enn gjerne være.
|
|
|
#78 |
|
Pauset
|
Javel... Det er din oppfatning. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Trist som faen, hele mannen. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
By the Sea
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Kult med folk som ikke er A4.
|
![]() |
|
|