Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-09, 19:40   #61
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Ja, hva skal man si.
Jeg har mange meninger, men Kirsebæret fikk meg til å tenke litt.
Mannen er tøff, som står frem og snakker så ærlig om livet sitt, det må jeg si. Om han snakker sant da. Men velger å tro det.

Det virker som han liker å stikke seg litt frem, liker oppmerksomheten. Og er ikke redd for å "dumme" seg litt ut.
Men å være åpen og ærlig slik han stort sett er synes jeg bare er positivt.

Men sånn ellers har jeg ikke så store meninger om hele Ari Behn. Ikke helt min type.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 19:41   #62
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg tror det er litt for lenge siden Ari fikk oppmerksomhet fra media, så da må han finne på noe nytt igjen for å fremheve seg selv.

Ari Behn slipper ny roman i disse dager. Det betyr at han er nettopp aktuell for profilintervjuer, og forlaget hans mer enn gjerne vil ha ham i media. Det er nok ikke slik at han har følt at han har fått litt lite oppmerksomhet i det siste, og derfor får partyfikserkompisen sin til å lage et intervju med ham ut av det blå, selv om jantenorge gjerne vil tenke sånn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 20:11   #63
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ari Behn slipper ny roman i disse dager. Det betyr at han er nettopp aktuell for profilintervjuer, og forlaget hans mer enn gjerne vil ha ham i media. Det er nok ikke slik at han har følt at han har fått litt lite oppmerksomhet i det siste, og derfor får partyfikserkompisen sin til å lage et intervju med ham ut av det blå, selv om jantenorge gjerne vil tenke sånn.

Jeg tenker også at det er flere ting på gang her. Man meler hverandres kake? Ari slipper ny bok, partyfikser trenger blest, forlag trenger blest, nytt magasin trenger blest, stylister trenger jobb og de har det sikkert gøy underveis.

Likevel synes jeg det var bittelitt underlig på grunn av hans inngiftede posisjon, men pytt, han slår jo ikke Sven O uansett.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 20:13   #64
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Trist som faen er vel en bra tittel på denne mannen?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 20:21   #65
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg tenker også at det er flere ting på gang her. Man meler hverandres kake? Ari slipper ny bok, partyfikser trenger blest, forlag trenger blest, nytt magasin trenger blest, stylister trenger jobb og de har det sikkert gøy underveis.

Selvfølgelig. Det var bare en kommentar til dem som tror at dette kun er Aris verk fordi han har fått for lite oppmerksomhet på en stund.

Likevel synes jeg det var bittelitt underlig på grunn av hans inngiftede posisjon, men pytt, han slår jo ikke Sven O uansett.

Hvems inngiftede posisjon forhold til hva?

Gammel 29-09-09, 20:35   #66
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir flau på Märthas vegne, og kongefamilien. Jeg vil tro at hans stadige utspill i pressen begynner å bli problematisk for kongefamilien.

Han vil gjerne være en interessant person, men det er bare masse ord med den mannen der. Jeg liker hans fargerike og annerledes måte å være på. Han skiller seg ut i mengden, og det er bra, men som far burde han tenkt seg litt om. Ikke mye alright for barna å møte verden med de tingene han lirer ut av seg. Kan være han blir en ny Svein O. (Mette Marits far)?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 20:35   #67
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ari Behn er ikke redd for oppmerksomhet, og oppsøker det i mange sammenhenger, men jeg ser liksom ikke noe galt i det. Jeg er ikke veldig tilhenger av jantelov og andre holdninger som fører mennesker igjennom samme trakten.

Signerer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 20:41   #68
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vel, mannen har jo rett i en ting - han passer ikke inn i Den Norske Standarden.
Men ut i fra det jeg vet om resten av familien (ikke inngiftet) så gjør ikke de det heller.
Ikke kjenner jeg fyren, men har hatt litt å gjøre med moren - og selv om jeg helt klart ser hvor han kommer fra, så er moren et utrolig hjertevarmt og godt menneske.
Alle mine 'kjendisfordommer' slår ut i full blomst så snart jeg hører/leser noe m Ari Behn - og likevel sier Bæret og Glitter mye som får meg til å revurdere. Han har i alle fall valgt en tøffere vei enn de aller fleste hadde tatt.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 20:50   #69
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg tror man må være rimelig sterk for å være annerledes, åpen om det og samtidig tåle så mye latterliggjøring for den man er.
.

Sterk? Eller så oppmerksomhetssugen at det er på kanten til vanvidd??

Gammel 29-09-09, 20:52   #70
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg syns ikke hans væremåte kan sammenliknes med Sven O. i det hele tatt, og syns det er litt litt sneversynt å tenke stakkars barn. Sven O. utnyttet familien sin, det gjør ikke Ari Behn, han rammer kun seg selv. Jeg syns virkelig ingenting av det han verken gjør eller sier er av en så alvorlig grad at det skulle være synd på familien hans.

Gammel 29-09-09, 21:02   #71
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns ikke hans væremåte kan sammenliknes med Sven O. i det hele tatt, og syns det er litt litt sneversynt å tenke stakkars barn. Sven O. utnyttet familien sin, det gjør ikke Ari Behn, han rammer kun seg selv. Jeg syns virkelig ingenting av det han verken gjør eller sier er av en så alvorlig grad at det skulle være synd på familien hans.

Så det er sneversynt å tenke stakkars barn ja ja....

Mette Marit måtte tåle en del utspill fra Sven O. og det er de jeg tenker på. Ari er ikke Sven O. såklart.

Når han går ut på den måten han gjør nå så "rammer" det jo på et vis familien. Om det ikke er i så alvorlig grad så er det en ting, men jeg har vanskelig for å tro at kongefamilien roper hurra over uttalelsene han har kommet med i det siste.

Gammel 29-09-09, 21:08   #72
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Ja, jeg syns det er sneversynt hvis man syns synd på barna til Behn på grunn av måten han håndterer media på. Det vitner om et trangt og lite inkluderende menneskesyn. Sven O. snakket direkte om Mette Marit og sønnen hennes, han prøvde å tjene penger på å utlevere dem. Jeg syns det er milevis forskjell.

Kanskje kongefamilien evner å se at han er en helt egen person?

Gammel 29-09-09, 21:09   #73
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Selvfølgelig. Det var bare en kommentar til dem som tror at dette kun er Aris verk fordi han har fått for lite oppmerksomhet på en stund.

Hvems inngiftede posisjon forhold til hva?

Aris posisjon i forhold til sin familie/svigerfamilie. Uansett hvor lite rojalistisk jeg selv er kan jeg godt se hvor ubehagelig noen av de utsagnene kan bli for dem. Den svigerfamilien har jo en veldig tydelig rolle i norsk offentlighet. Og hey, hadde jeg vært kjendis og sagt det samme, hadde sikkert mine foreldre eller svigerforeldre reagert, tror jeg.

Flåseri fra min side. Jeg synes det er et underlig utspill hvis man ser bort fra markedsverdien, ja det gjør jeg. Min parallell til Sven O var mer til klovneriet, ikke til noen form for utnytting?

Om han rammer kun seg selv stiller jeg meg derimot litt tvilende til.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 21:16   #74
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Aris posisjon i forhold til sin familie/svigerfamilie. Uansett hvor lite rojalistisk jeg selv er kan jeg godt se hvor ubehagelig noen av de utsagnene kan bli for dem. Den svigerfamilien har jo en veldig tydelig rolle i norsk offentlighet. Og hey, hadde jeg vært kjendis og sagt det samme, hadde sikkert mine foreldre eller svigerforeldre reagert, tror jeg.

Kan godt hende de reagerer, hva vet jeg. Jeg syns ikke utspillene hans er så graverende jeg da.

Flåseri fra min side. Jeg synes det er et underlig utspill hvis man ser bort fra markedsverdien, ja det gjør jeg. Min parallell til Sven O var mer til klovneriet, ikke til noen form for utnytting?

Det innlegget du siterte var rettet til Jessica, ikke deg.

Gammel 29-09-09, 21:21   #75
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Vel, nå er pappa-Behn ute med åppklaring på nett (Dagbladet). Jeg er litt fasinert over at han klarte å underholde oss en hel tirsdag i september. Surt og kaldt er det ute, ja, så det var riktig underholdene å få høre fra den kanten igjen. Jeg er forresten av de som liker bøkene hans, dvs. de to jeg har lest.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 21:38   #76
Jessica
Pauset

Standard

Ja, jeg syns det er sneversynt hvis man syns synd på barna til Behn på grunn av måten han håndterer media på. Det vitner om et trangt og lite inkluderende menneskesyn. Sven O. snakket direkte om Mette Marit og sønnen hennes, han prøvde å tjene penger på å utlevere dem. Jeg syns det er milevis forskjell.

Kanskje kongefamilien evner å se at han er en helt egen person?

Det jeg har markert her oppfatter jeg som krenkende. Nå drar du det jeg sier veeeeldig langt. For de som kjenner meg så vil det du sier her være et totalt bomskudd.

Ellers kan jeg være enig i at vi er uenige

Gammel 29-09-09, 21:41   #77
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Du syns alltid jeg er krenkende og misforstår deg fullstendig, Jessica. Men enig i at vi er uenige, det kan vi mer enn gjerne være.

Gammel 29-09-09, 21:45   #78
Jessica
Pauset

Standard

Du syns alltid jeg er krenkende og misforstår deg fullstendig, Jessica. Men enig i at vi er uenige, det kan vi mer enn gjerne være.

Javel... Det er din oppfatning.

Gammel 29-09-09, 22:30   #79
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trist som faen, hele mannen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:24   #80
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kult med folk som ikke er A4.
Og jeg digger at Märtha og Ari ikke velger å være midt i standaren, utruste barna med moteriktige, heilnorske navn og ellers bare drive med besteborgelige, pyntelige saker.

Men så er det bare det at det er veldig vanskelig å unngå å tenke wannabe når man forholder seg til det Ari driver med i det offentlige rom. Og da blir det bare ikke så kult lenger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.