|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Likte du å gå gravid? | |||
JA! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
101 | 39,15% |
Greit nok det ja. |
40 | 15,50% |
Tja, likte og likte... |
34 | 13,18% |
NEI! |
59 | 22,87% |
Njaei...vet ikke helt |
18 | 6,98% |
Dustepoll! |
6 | 2,33% |
Deltakere: 258. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg syns det er kjempefint å gå gravid. Jeg har hatt mye kvalme de første 3 månedene, men når det er over har jeg elsket det! Det er så fint med magen som vokser og å kjenne hvordan kroppen endrer seg, gjør seg klar til å føde et barn. Det er nesten så jeg vil kalle det magisk.
![]() |
#2 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Ja. Bortsett fra daglige sprøyter i magen, gikk svangerskapene veldig greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg må si at personlig ville jeg heller hatt et til av det første den siste gangen, selv om det kan ifrågasettast hva som var best og verst for omgivelsene...
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?
Jeg syntes du var fryktelig søt da du var gravid i 2002, jeg for min del. Husk på at det var de månedene der jeg bestemte at hun der, hun må jeg jammen klare å bli bedre kjent med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Egentlig burde jeg nok ha svart NEI! men greia er at til tross for at jeg blir puttet inn i "risikosvangerskapsbåsen" og fulgt opp i alle bauger og kanter, og sneier innom det meste av komplikasjoner og må utredes så kan jeg ikke si annet enn at jeg faktisk elsker å være gravid. Innimellom, når jeg glemmer alle bekymringene og at jeg har utrolig kjipt bekken sitter jeg med hånden på magen og ser akkurat sånn klissete lykkelig ut.
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg likte det innimellom. Jeg var veldig forventningsfull, selv om kvalmen var fæl. Jeg likte å kjenne liv i magen, selv om jeg fikk svangerskapskløe og bekkenløsning. Jeg likte å være så heldig at jeg kunne vente på noen. Men jeg liker kroppen min best når jeg ikke er gravid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Nope, det var ikke noe for meg. Jeg likte tanken på hva som skulle komme etterpå, men opplevde det ikke som noe positivt underveis. Kvalm, uggen, bekkenløsning, konstante gallestensanfall, følelsen av å være stappa, ikke ligge på magen, opp å tisse, halsbrann.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Kunne gått gravid 365 dager i året jeg tror jeg... er ikke en periode i livet ellers som jeg føler meg så bra, og sexy som når jeg gravid |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tatt på
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg er nok i JA!-gjengen. Selv om det er plagsomt med bekkenløsning, så liker jeg kroppen min mye bedre når den har en hard kul midt på. Jeg føler meg så mye strammere og nettere.
![]() |
#12 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Ja utrolig nok så var jeg i følge de rundt meg verdens gladeste. Taklet det meste av utfordringer og har vel aldri følt meg så sterk psykisk noen gang. Sist redigert av Michelle : 03-09-09 kl 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg hadde en helt forjæv... kvalme de 14 første ukene, |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Ups |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Gratulerer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Gratulerer, gratulerer!
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
Gratulerer!!
![]() |
#20 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg gledet meg veldig over å være gravid, men det var veldig tungt og tøft.
![]() |
![]() |
|
|