Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Den offisielle FP-vinen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-09, 12:24   #61
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Kanina - det sto det hos meg også, så kom de inn og endte i Oslo kjempefort. Fra i går ettermiddag til i morges. Så om de får dem avgårde nå på dagen så kanskje, kanskje, kanskje?

Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 12:24   #62
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kanina - det sto det hos meg også, så kom de inn og endte i Oslo kjempefort. Fra i går ettermiddag til i morges. Så om de får dem avgårde nå på dagen så kanskje, kanskje, kanskje?

Da har du dem helt sikkert i morgen. Du får jo en sms, trenger ikke vente på postmannen!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 12:43   #63
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner at jeg er lei meg for ikke å ha nettilgang i morgen kveld.

Men hva er vel rååsa vin mot en malerkost i mørket og insekter i lampelys?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 12:46   #64
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vin er kjøpt inn nå i lunsjen og høyhælete sko med lilla lisser har jeg fra før. Det får duge.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 12:49   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lilla pumps, og skal skaffe råsa vin.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 12:56   #66
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg håper seriøst ikke den vinen smaker crap nå...

Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 12:58   #67
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har dårlig bekken. Kan det tillates at jeg bruker mine lilla El Naturalista?

Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 13:03   #68
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg håper seriøst ikke den vinen smaker crap nå...

I så fall er det en liten dame her som skal få høre det, ja!

...

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 13:15   #69
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

I så fall er det en liten dame her som skal få høre det, ja!

...

Jepp.
Datteren din har et visst ansvar her. :skyver barn foran meg. Har sett Sleepy Hollow:

Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 13:15   #70
Slettet bruker
Passiv

Standard

El Naturalista inngår i uniformen kjenner jeg.

Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 13:21   #71
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker det blir rosa vin, bh og høyhælte sko med lilla lisser, som blir morgensdagens festantrekk. Kanskje en kjole, om vi blir flere i stua.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 13:28   #72
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er den råsa sangen fra utdrikkingslaget, litt omskrevet:

Sang til Madam Mim
(Melodi: Jeg er havren)

Kjære Madam Mim, vi har diktet sang
Og den skal handle om deg denne gang
Den mangler både takt og rettskriving
Men vi synes du er veldig fin

Kanskje kan vi klare å få rim
For hva mener du om Carlson`s lim?
Gleder du deg til å giftes bort?
Det er bra du ikke får en lort

Hoppsa deisi, vi er på en snurr
Derfor så blir takten noe surr
Men det viktigsete er en sang
Og at den er råsa og har klang.

Gøy på håret, det er vi og du
Er det virkelig for sent å snu?
Hva om Mannen ikke er så grei
Om han lurer både oss og deg?

Vi vil tro at du har kjevlet klart
Fiskedask om Mannen får seg bart
Tenk, nå får du årntli svigermor
Det blir kanskje vi når vi blir stor

Sjætte værs, vi bør vel slutte her
Men vi er grei og ikke sur og sær
Om du følger med litt lenger ned
Ser du flere vers som synges kan.

Vi er havren, hvilket nek er du?
Noen synes Siv er ganske slu
Mer vet ikke vi om politikk
Vi er best på BH-er og slikt

Ser du vi er god til å rime?
Her passer det med kirkeklokke kime.
Har vi nå fått med det viktigste?
Ja, vi er en dikterspire.

Snart så er det klart for bryllupsfest
Prinsen kommer ridende på hest
Eller kanskje blir det på ei ku?
Det vet verken ikke jeg og du.

Ja, nå nærmer siste verser seg
De skal være fin, fra oss til deg
Resten her er bare tøys og tull
Men vi håper du er sjikkli full.

Kjære Mimmen, vi vil ønske deg
Kjærlighet og glede på din vei
Vi er glad du får en kjernekar
Og at han godt vare på deg tar.

Mange gode år vi håper på
Og et hus med mange, mange små
Lykke til på ekteskapets vei
i kveld vi løfter glassene for deg.
.

Sist redigert av 007 : 28-08-09 kl 23:38.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 13:46   #73
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utmerket sang!

OK, råsa portugiser er innkjøpt. Helt sant! Jeg kjøpte noe backup også da, i tilfelle. Vi tar nok backupen først, og så drikker vi Sjatå Råsa etterpå når vi er fulle.

Jeg har høyhælte gullstøvletter, kan de brukes istedet?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 13:51   #74
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Utmerket sang!

OK, råsa portugiser er innkjøpt. Helt sant! Jeg kjøpte noe backup også da, i tilfelle. Vi tar nok backupen først, og så drikker vi Sjatå Råsa etterpå når vi er fulle.

Jeg har høyhælte gullstøvletter, kan de brukes istedet?

Mim er jo en sucker etter bling, så det kan du helt sikkert.

Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 13:57   #75
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

007:

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 14:12   #76
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

de hadde ikke råsa vin på polet mitt! :trass: da blir det backupvin herfra. gøy på håret og bling sko kan jeg klare å skilte med, har både lilla støvletter, gullsko og sølvsko jeg.....

Gammel 28-08-09, 14:26   #77
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sangen var jo dødsbra.

Jeg følger strømmen og har kjøpt rååsa vin med en Cava i backup.

Antrekket blir nok mer joggedress enn blingbling i morgen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 14:53   #78
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Vinen er i hus. Eller i bilen i det minste.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 16:33   #79
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og så jeg som er i 70-årsdag i morgen. Kan man tjuvstarte? I kveld har jeg nemlig tenkt å drikke vin.

Gammel 28-08-09, 16:41   #80
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lørdag er jeg ute på restaurant, men jeg skal ta en glass vin for brudeparet da

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
råsa bryllupsfest

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.