|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggene
Vi er jo helt enige her da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
Neida. Tenker ikke på noen spesielle nå. Sjekket mange, dette gjelder fler. Tar det ikke personlig, for man deler det man vil, og man har et valg selv her |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneDette er i grunnen ganske interessant. Sånn i forhold til aktivitet, tilhørighet og bonding.
![]() |
#4 |
Pauset
|
Jeg kjenner at jeg ikke har lyst til å være en del av det. Verken den som er kjiping, eller den som får kroken på døra, for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
Tror de fleste har en høy terskel for å si nei. |
![]() |
![]() |
#6 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneOg dersom noen synes jeg uttrykker meg knotete, er det en kombinasjon av å være hinsides trøtt og sitte og smugsurfe på jobb (gangen ser PC'n min, så jeg må kaste meg over en artikkel når jeg hører sjefens myndige steg).
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneJeg går igjennom min kontaktliste av og til. Og så sletter jeg de som jeg i grunn aldri kan huske å ha sagt noe særlig i min blogg. Da tenker jeg at de sikkert ikke har særlig nytte av den heller.
![]() |
#8 |
Passiv
|
Pøsj, jeg synes ikke jeg er fjortis og jeg digger bloggorama. Det er ikke mange blogger jeg følger med i men de jeg leser kommenterer jeg. Dersom folk ikke er interessert i å følge med i min tenker jeg at det er helt greit å kutte dem fra listen.
Sånn tenker jeg også. Ser ikke helt at det kan være et problem jeg. |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
Men jeg har ikke tilgang til din da.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneJoika, jeg trodde du sto på lista mi, men en liten sjekk viste at det gjorde du ikke, gitt. Vel, nå gjør du det, og det er ikke verre enn å si i fra, lissom. Jeg har mange på lista, og husker ikke alltid hvem som er med og hvem som ikke er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneMen hvordan ser jeg hvor mange jeg har tilgang til? Må jeg bare trykke og sjekke? For det kommer jo opp det totale antalet når man trykker på blogger, som nå: 150 stk. Men jeg har jo ikke tilgang til alle de?
![]() |
#12 |
Permakulturell
|
Jeg liker Bloggorama (eller heter det Blogorama?) og spesielt kaffebloggen til Tåtti. Blogger ikke selv, men har mer og mer lyst til å opprette min egen.
![]() |
#13 |
Pauset
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneJeg mener det er blogg-innstillingene som er mangefulle først og fremst her. Det blir veldig vanskelig å skulle kontrollere hvem hva hvor hele tiden, så lenge ikke det ene automatisk utelukker det andre. Og som Esme sier. Man skulle hatt forskjellige kategorier med forskjellige tilgangsrettigheter. Hadde jo kunnet gjort ting litt mindre "følsomt". |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Helt konge
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneTja, fjortiss-preget. Vil ikke si det. Nettet er for meg også RL. Det fungerer på samme måte. Der finnes mennesker jeg liker veldig, veldig godt og som jeg av flere grunner ønsker å dele mer av meg selv og mitt liv med. Der finnes mange mennesker som jeg synes er hyggelige og ok, de deler jeg noe med. Der finnes veldig mange som jeg slett ikke har noe forhold til, hverken på en positiv eller negativ måte. Til slutt finnes det noen (få) som jeg ikke liker, de deler jeg minst mulig eller ingen ting med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneHvordan vet man om blogger er lukkede? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
Om du ikke kommer inn er den iallefall lukket og du ikke har tilgang.
![]() |
#17 |
<*(((<
|
Hvis du er inne og leser en blogg og lurer på om den er lukket, så kan du trykke «Logg ut» og så «Gå tilbake til siden du sist var på» (eller noe sånt). Kommer du ikke inn da, er den bloggen lukket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer jo under arbeid. Jeg håpet liksom det var en hokkuspokkusgreie som viste det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
<*(((<
|
Det er tre klikk hvis nettleseren din husker innloggingsinfoen din, også kan du si «Hokus, pokus, fillioukus!» mens du gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Mother of Dragons
|
Det er jo dumt om du blir lei deg over å ikke ha tilgang til en blogg lenger. Men jeg får ikke helt tak i om det er en personlig meddelse dette, eller om du dermed mener at det ikke skal være tilgangskontroll på bloggene?
![]() |
|
|