|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
awesom
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...JEg syns generellt der et omvendt. Hos oss driter både mann og sønner der det passer dem, spiller ingen trille om det er på jobb, på sentret eller på hytta. Jeg derimot er så mentalt innstilt på at jeg bare kan drite hjemme, så jeg føler ikke engang trangen til det når jeg ikke er hjemme.
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Er det virkelig så stygt å si drite?
|
|
|
#67 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Jeg er bare overrasket over at så mange fremdeles finner fis, promp og drit humoristisk. Jeg er langt i fra prippen, jeg synes bare ikke sånt er morsomt eller underholdende. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Jeg klarer ikke finne noe vulgært over det. "Jeg må på dass og drite" er ikke så uvanlig å si her. Ikke noe jeg reagerer på om noen sier.
|
|
|
#69 |
|
Passiv
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...
|
|
|
|
#70 |
|
Mother of Dragons
|
Om noen sier at de "skal på dass og drite" så er det supervulgært synes jeg. Selv om jeg kan skrive "drite i det" i innlegg f.eks om det er noe som jeg er sint over, nettopp fordi det er veldig vulgært.
|
|
|
#71 |
|
Pauset
|
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Jeg syntes det verken er morsomt eller vulgært. Det er ord som beskriver noe, ikke noe mer. Har lite følelser for piss, dritt og dass. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#74 |
|
Leser
|
Men hvorfor lese, da?
|
|
|
#75 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...Jeg er visst også litt prippen. Det er ikke det at jeg ikke tåler å høre om bæsj altså, men jeg sier aldri "å drite". (Jeg ville helst ikke skrive det heller.) |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Flyhavarikommisjonen fungerer som en magnet på oss med flyskrekk. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Leser
|
Ja, men vi kan jo bare ha det i hermetegn, da blir det nøytralt. (Jeg gjør det på alt jeg ikke synes er helt bra å skrive og det funker glitrende.
Å, så du det haiprogrammet om de hvithaiene utenfor sør-afrika som hoppet opp i luften. Hele - ja en hel - hvithai i luften, det var bare steintøfft. (Og så fikk jeg bekreftet at faren min hadde rett da han sa at det hjalp å bokse haien på nesen.
|
|
|
#79 |
|
Glamorøs
|
Nei, det så jeg ikke! Glittermannen snakker alltid strengt til meg hver gang han ser at jeg sniker til meg å se på haiprogrammer, for jeg blir så redd at jeg griner.
|
|
|
#80 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Jeg har googlet Santorini og jordskjelv. Og Paros og båtulykker. |
|
|