|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær du hadde da du var litenLille E har en kjole, jakke og en lue etter meg som vi bruker til dukkeklær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Klær du hadde da du var litenJeg har dessverre ikke klær fra jeg var lita, men om jeg hadde hatt noen - og de vel og merke ikke var typiske jenteklær,
![]() |
#3 |
godt brukt
|
![]() Sv: Klær du hadde da du var litenHar masse fra da jeg var liten og har brukt en del av sparkebukser o.l Kjempe koselig det! Men det er ikke så søtt det som vi har fått fra svigermor - som mannens 7 år eldre søster hadde da hun var liten. Sikkert koselig og nostalgisk for dem , men er bare stygt i mine øyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
re:designer
![]() Sv: Klær du hadde da du var litenMaisi har her på seg et sett oldermoren hun er oppkalt etter strikket til pappa'n da han var liten..
![]() |
#5 |
Getting in tune
![]() Sv: Klær du hadde da du var litenhttp://www.fotoknudsen.no/archive19/...ER7Di2Xem.JPG?
![]() |
#6 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær du hadde da du var litenHar en fin snekker bukse med sleng i bena. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Klær du hadde da du var litenSkulle gjerne brukt noe av det jeg hadde da jeg var liten, jeg hadde mye fint, men dessverre har vi ikke noe av det. Vi flyttet noen ganger i min oppvekst, så jeg regner med det ble kastet eller gitt bort underveis.
![]() |
#9 |
seru
|
![]() Sv: Klær du hadde da du var liten
Mothercare var visst tingen back int the 70Žs. Min mor handla visst også mye der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Mothercare har ikke butikker i Norge lengre, tror jeg. Men handler en del der i Storbritannia, bra kvalitet!
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Klær du hadde da du var litenDet eneste jeg har fra jeg var liten er dåpkjolen min og den ble Junior også døpt i.
![]() |
#12 |
Pauset
|
![]() Sv: Klær du hadde da du var litenHele barndommen min ble kastet da vi flyttet fra nord til sør (jeg var 12 år) så jeg har intet omtrent fra min barndom.... (høres grusomt ut Sist redigert av Jessica : 03-01-07 kl 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Klær du hadde da du var litenMin mor var så fornøyd når jeg ble gravid med førstemann. Hun hadde tre kartonger med klær fra da jeg var liten som barnebarna selvsagt skulle få arve. Det var nok en del som ikke ble brukt, men noen plagg har blitt brukt flere ganger av begge jentene.
![]() |
#14 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Klær du hadde da du var litenVi fikk en liten kiste med klær som sambo har hatt. Synes det er moro å kle lillegutt opp i de samme "diskodressene" fra 70-tallet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Klær du hadde da du var litenI kveld ringte mamma og fortalte at hun hadde funnet min gamle Mariusgenser. jeg gleder meg til å få den på tiåringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
Mariusgenseren er i hus og den er virkelig nydelig. jeg tror jammen meg at jeg må strikke en til meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Klær du hadde da du var litenLeker er også gøy å arve. Morsomt å se bilde fra et hus som man har vært inni. Fnis. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|