Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva hadde dere betalt for denne baren?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-09, 00:10   #1
Left
Passiv

Standard

Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?

Ville lagt den ut på finn jeg også, og satt 5000,- men at du var mottakelig for bud. Utrolig hva folk vil kjøpe. Ikke min stil, men du prøver selvsagt å få så mye du kan klare for det.
Håper du får nok til å kjøpe deg en fet kjellerstuesofa!

Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 00:18   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjellerstuesofa, tenkte å bruke den vi har i stuen nå og heller ha en fet, stor sofa med plass til maaange, oppe i stua. Kjipt at sofaer er så grisedyrt.

Gammel 13-04-09, 02:10   #3
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Noe sier meg at 5000 kanskje er langt under hva du kan få for denne. Selv om vi er mange som aldri ville hatt noe sånt i hus, så finnes det folk der ute som vil ha, og som vil betale for det.

Jeg tror jeg kanskje vill forsøkt meg på en "bud ønskes" annonse i første omgang, for å se hva som kommer inn.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 08:13   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Klart du må legge den ut for salg. Håper virkelig du får en grei sum for den også.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 08:41   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Noe sier meg at 5000 kanskje er langt under hva du kan få for denne. Selv om vi er mange som aldri ville hatt noe sånt i hus, så finnes det folk der ute som vil ha, og som vil betale for det.

Jeg tror jeg kanskje vill forsøkt meg på en "bud ønskes" annonse i første omgang, for å se hva som kommer inn.

Jeg har ikke peiling på slike barer, men hvis de prisene jeg så på de finn-annonsene er det de faktisk går for, og ikke bare det folk vil ha for dem, så er jeg enig. Men når det er et objekt man vil bli kvitt raskt kan det jo være greit å ta en pris man er fornøyd med selv, og ikke styre så mye med bud osv. Jeg ville ikke skrive "bud ønskes", fordi jeg aldri svarer på slike annonser selv. Når jeg ser slike annonser uten noen som helst prisantydning så tenker jeg at de har tenkt til å loppe meg for penger. Ofte fordi jeg ser det på objekter jeg vet hva ligger på, og jeg skjønner at de som selger det tror det er hippere enn det det egentlig er, og vil ha mer penger for det. Folk liker følelsen av å ha gjort et kupp.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 10:03   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Glitter: Bud ønskes-annonser er for spesielt interesserte og vil garantert begrense antall potensielle kjøpere kraftig.

Og jeg synes virkelig man kan selge absolutt hva som helst som andre folk vil ha, så lenge man ikke bevisst prøver å lure noen ved å selge noe som er ødelagt eller til en pris som man vet er for høy.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 12:03   #7
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det er flere ting som tilsier at dette ikke er en billigbar, blant annet fotlisten.

For å øke sjansen for å få den solgt, tror jeg at jeg ville sendt en mail til mc-klubber (m/ klubbhus), ungdomslag med lokaler o.l.. Den baren er kanskje ikke lekker i en kjellerstue, men i et klubblokale kan den nærmest være et smykke. (Jeg har sett en del dårlige hjemmesnekrede bardisker i mc-klubblokaler, og denne bardisken er lekker i forhold.) Og send ut mail til alle venner og kjente, og spør om noen er interessert i den, eller om de kjenner noen som er det.
(Pris 5000,- eller høystbydende om det er flere interesserte.)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 12:05   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips.

Gammel 15-04-09, 15:27   #9
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Dette er derfinitivt et av de peneste eksemlarene jeg har sett av en hjemmebar ja.
Synes forslaget til Jill var bra!

Og 5000.- vil jeg i allefall tro at noen er villige til å betale
Og selvfølgelig er du ikke så dum at du gir den bort når du kan tjene penger på den! Ekstra tusenlapper sier ikke jeg nei til i allefall....

Gammel 15-04-09, 18:18   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Takk for det. Vi kan ikke selge den før i slutten av juni, vi flytter inne inn før da. Men da håper jeg vi får den bort så fort som mulig.

Gammel 15-04-09, 19:11   #11
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Dette huset i nærheten av oss har spaavdeling med bar i kjelleren. Skulle gjerne byttet ut leieboeren min med noe sånn jeg..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 19:13   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det huset så jeg, cilen. Måtte le litt for meg selv. Hvordan kommer man på å lage spa-avdeling i kjelleren, liksom?

Gammel 15-04-09, 19:45   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Dette huset i nærheten av oss har spaavdeling med bar i kjelleren. Skulle gjerne byttet ut leieboeren min med noe sånn jeg..

Dios mio!
Jeg er en enkel sjel - men dette bildet gjorde det bare så levende for meg. Mannen sykler som besatt og jeg sitter på do ( i hodet mitt fiser jeg så det klinger i doen )....litt spesy å ikke ha dør da..

Gammel 15-04-09, 19:53   #14
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fyda, Bauche, damer fiser vel ikke!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 19:16   #15
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Guttene her i huset likte playstationrommet VELDIG godt!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 20:04   #16
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror du kan få mer enn 5000 for denne. Den ser ut til å ha kostet en god del ny.
En fin bar var det, selv om jeg aldri ville hatt den i hus.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.