|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?Ville lagt den ut på finn jeg også, og satt 5000,- men at du var mottakelig for bud. Utrolig hva folk vil kjøpe. Ikke min stil, men du prøver selvsagt å få så mye du kan klare for det. |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?Vi har kjellerstuesofa, tenkte å bruke den vi har i stuen nå og heller ha en fet, stor sofa med plass til maaange, oppe i stua. Kjipt at sofaer er så grisedyrt.
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?Noe sier meg at 5000 kanskje er langt under hva du kan få for denne. Selv om vi er mange som aldri ville hatt noe sånt i hus, så finnes det folk der ute som vil ha, og som vil betale for det.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?
Jeg har ikke peiling på slike barer, men hvis de prisene jeg så på de finn-annonsene er det de faktisk går for, og ikke bare det folk vil ha for dem, så er jeg enig. Men når det er et objekt man vil bli kvitt raskt kan det jo være greit å ta en pris man er fornøyd med selv, og ikke styre så mye med bud osv. Jeg ville ikke skrive "bud ønskes", fordi jeg aldri svarer på slike annonser selv. Når jeg ser slike annonser uten noen som helst prisantydning så tenker jeg at de har tenkt til å loppe meg for penger.
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?Jeg er enig med Glitter: Bud ønskes-annonser er for spesielt interesserte og vil garantert begrense antall potensielle kjøpere kraftig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?Jeg synes det er flere ting som tilsier at dette ikke er en billigbar, blant annet fotlisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?Takk for tips.
![]() |
#9 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?Dette er derfinitivt et av de peneste eksemlarene jeg har sett av en hjemmebar ja.
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?Takk for det. Vi kan ikke selge den før i slutten av juni, vi flytter inne inn før da. Men da håper jeg vi får den bort så fort som mulig.
![]() |
#11 |
re:designer
![]() Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?Dette huset i nærheten av oss har spaavdeling med bar i kjelleren. Skulle gjerne byttet ut leieboeren min med noe sånn jeg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?
Dios mio!
![]() |
#15 |
re:designer
![]() Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?Guttene her i huset likte playstationrommet VELDIG godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
er her
|
![]() Sv: Hva hadde dere betalt for denne baren?Jeg tror du kan få mer enn 5000 for denne. Den ser ut til å ha kostet en god del ny.
![]() |
|
|