|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tøy i arvHer arves det på kryss og tvers av familien, søsken, kusiner og fettere.
|
|
|
#62 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Tøy i arvPoden har ingen å arve etter, han er første gutten på 18 år i familien.
|
|
|
#64 |
|
Epikur
|
Sv: Tøy i arv
Samme her.
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tøy i arvHer går alle klær direkte fra Sarah sitt skap til Emily sitt skap når klærne ikke passer til Sarah lengre. Og når klær er for liten til Emily så har jeg flere venninner som arver både dresser og regntøy og ull og det de vil ha...
|
|
|
#66 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tøy i arvLilleVenn har dessverre ingen å arve av |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Introvert optimist
|
Ja, heldigvis arver vi en del tøy og selvfølgelig går tøy i arv også ungene i mellom. Det gjelder ikke bare yttertøy. Jeg kjøper også brukt når jeg kan.
|
|
|
#69 |
|
Passiv
|
Sv: Tøy i arvVi har arvet massevis av klær til Storesøster, og trenger sjelden å kjøpe noe nytt til henne siden det vi arver knapt er brukt. |
|
|
|
#70 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Tøy i arvVi arver utrolig mye klær, både fra niesen min og andre. Guttene arver ikke så mye lengre, men mellombror arver såklart etter storebror.
|
|
|
#71 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Tøy i arvStoresøster arver ingenting, mellombror arver fra søskenbarnet sitt som er et år eldre og lillebror arver noe fra mellombror.
|
|
|
#72 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tøy i arvBarna arver etter hverandre og barn nr 3 er heldig å arve mye etter et vennepar med to gutter som er eldre enn han. Utover det kjøper jeg så mye brukt som jeg kan.
|
|
|
#74 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Tøy i arvArving er fint. Jeg og broren min sender tøy frem og tilbake, og barna mine arver av hverandre. Det vi ikke lenger skal ha, selges eller gis bort.
|
|
|
#75 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tøy i arv[quote=LilleRosin;1547573]Arving er fint. Jeg og broren min sender tøy frem og tilbake, og barna mine arver av hverandre. Det vi ikke lenger skal ha, selges eller gis bort.
|
|
|
#76 |
|
Originala
|
Sv: Tøy i arvLillemor har ikke arvet så mye, men jeg kjøper gjerne brukte klær til henne. Et vennepar av oss har en sønn på fire og en datter på alder med Knerten, så vi har byttet mye klær. Dessuten arver Knerten enkelte ting etter Lillemor. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tøy i arvVi har ingen å arv etter, men jeg gir videre klærne etter mine unger til venninner.
|
|
|
#78 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Tøy i arvVi arver endel fra Rabalders søskenbarn, og har arvet videre til Bitteliten, men nå er Bitteliten blitt ganske stor og bruker stort sett samme størrelse som Rabalder, så nå sparer vi klærne til Magerusket i stedet. Heldigvis er det mye unisex-klær, men dersom det er ei jente som kommer så blir det sikkert å supplere med litt jenteklær i tillegg. Rabalder sliter veldig lite på klærne sine så langt, så det er fint å arve videre. I tillegg kjøper jeg endel brukt, og endel nytt. Etter Magerusket kommer vi nok til å ta vare på klærne til fremtidige søsken eller søskenbarn.
|
|
|
#79 |
|
trenger lading
|
Sv: Tøy i arvArvet en stund etter et søskenbarn som er to år eldre, men nå vokser hun ikke like fort.
|
|
|
|
#80 |
|
Drømmer
|
Sv: Tøy i arvVi haar ingen å arve av kjøper litt brukt her innne når jeg finner noejeg liker.jeg er nok littkresen på hva han har på. |
|
|
|
![]() |
|
|