|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Det er meg som ringes. Min samboer står som kontaktperson nr. 2. Ellers har jeg ikke noe familie her vi bor, så det er enten meg eller han. Barnefar bor ikke her på denne kanten av landet uansett, så han er ikke blandet inn i noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Jeg tror faktisk ikke at de noen gang har ringt meg pga at en av ungene har blitt syke. Men regner med de hadde ringt meg siden mannen jobber i Bergen og vi bor i Bodø.
![]() |
#63 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Jeg har vel blitt oppringt fire ganger til sammen i alt fra eldstejenta begynte i barnehagen. Dvs. på 6 år. Tre ganger på yngstejenta og en gang på eldstejenta. Ørebetennelse, tryning sånn at hun måtte sy, og oppkast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Jeg har både i bhg og nå på skolen gikk beskjed om at de alltid må prøve å ringe meg, siden mannen jobber i Nordsjøen og dermed er mye borte.
![]() |
#65 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?I løpet av tre barns "barnehagekarriere" har jeg enda ikke fått telefon om å hente pga sykdom eller annet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Eg er lærar. Når nokon born vert sjuke spør eg dei om nokon av foreldra er heime, er dei det ringer eg den. Dersom ingen er heime ringer eg som regel den som jobber nærast. Ofte har barna ei meining om kven dei trur det er enklast å få tak i/ få til å kome. Har fått telefon om at mine barn har vore sjuke i barnahagen 2-3 gongar, mannen har ikkje fått telefon om det. Eg leverer og henter som regel.
![]() |
#67 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Barnehagen ringer meg om det skulle være noe. Vi har selv bedt om at det skal være slik iom at jeg jobber 7 km unna, og min mann jobber 7 mil unna.
![]() |
#68 |
Ustabil
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?I barnehagen var det så enkelt som at de spurte om de helst skulle ringe til den ene eller den andre. Den som helst skulle ringes ble satt øverst på lista - og dermed ble det automatisk til at 98 % av samtalene gikk til meg (som sto øverst grunnet mer fleksibel jobb enn mannen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De ringer meg.Jeg jobber 20 minutter unna,mannen er i beste fall 1,5 time unna.
![]() |
#70 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Nå, det høres ut som om jeg (heldigvis) kan parkere en løs teori om at det over det ganske land "alltid" er mor som blir oppringt, og det er jeg glad for.
![]() |
#72 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Her har mannen blitt oppringt, og det er vel fordi han har vært nærmest og det vet de.
![]() |
|
|