Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Konsertplaner?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-09, 14:03   #61
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konsertplaner?

Real Ones er kule, Sitron. Der gikk du glipp av noe.

Jeg skal på... Byfesten i Lillestrøm, tenker jeg. :evig blakk:

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 14:05   #62
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De trenger sikkert noen frivillige på Øya, rajraj.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 14:08   #63
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

De trenger sikkert noen frivillige på Øya, rajraj.

Ja, du sier noe. Skal jeg gidde det, da? Er ikke det jobb og sånn?

Gammel 01-03-09, 14:10   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Ja, du sier noe. Skal jeg gidde det, da? Er ikke det jobb og sånn?

Egentlig mest lange pauser. Det ser i hvertfall sånn ut.

Gammel 01-03-09, 23:23   #65
Skvetten
Passiv

Standard

Madonna.

Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:28   #66
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Spiller Nick Cave på Wooden i år? Er det dét dere sier?

Gammel 01-03-09, 23:43   #67
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mye bra planer her inne, altså

Skal på Anthony & The Johnsons på Sentrum Scene 17. mars, Bruce Springsteen i Stockholm 5. juni og Bergen 10. juni og Madonna i Göteborg i august

Gammel 02-03-09, 06:40   #68
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Spiller Nick Cave på Wooden i år? Er det dét dere sier?

JAA!

Gammel 02-03-09, 08:25   #69
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og da ble det Madonna på meg igjen også! Den 29.

Gammel 02-03-09, 09:35   #70
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Og da ble det Madonna på meg igjen også! Den 29.

Jippi. Samme dag som meg. Skal vi gjøre en helaften ut av det?

Gammel 02-03-09, 09:45   #71
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jippi. Samme dag som meg. Skal vi gjøre en helaften ut av det?

Det høres bra ut!

Gammel 02-03-09, 10:21   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Fnis. Jeg skal visst på en av prøveforestillingene til Mamma Mia også.

Gammel 02-03-09, 12:47   #73
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden har jo avslørt at mitt favorittband, Bo Kaspers Orkester, har konsert i Oslo den 18. mars. Lurer på om jeg nesten må få med meg det også? Noen som vil gå sammen med meg?

Gammel 02-03-09, 18:14   #74
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Fnis. Jeg skal visst på en av prøveforestillingene til Mamma Mia også.

I Folketeateret? Tror du at du får møte verdens kuleste riking, Christian Ringnes da? Jeg tror jeg elsker ham litt, nemlig, så jeg vil gjerne være med i så fall.

Gammel 02-03-09, 19:32   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

I Folketeateret? Tror du at du får møte verdens kuleste riking, Christian Ringnes da? Jeg tror jeg elsker ham litt, nemlig, så jeg vil gjerne være med i så fall.

I Folketeatret, ja. Nei, egentlig ingen spesifikke planer om å møte verdens kuleste riking. Burde jeg hatt det?

Gammel 02-03-09, 21:42   #76
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk akkurat tak i billett til Glasvegas på søndag.

Da har jeg minifestival denne uken med White Lies på John Dee i morgen (høy guilty pleasure-faktor) og Animal Collective på Rockefeller på onsdag; den nye platen deres, Merriweather Post Pavillion, er knallbra, og jeg tror det er den konserten jeg gleder meg mest til av disse tre (og det er billetter igjen også).

Senere i vår skal jeg på David Byrne på Sentrum Scene, Jay Reatard på Garage og PJ Harvey & John Parish på Rockefeller.

Til sommeren må jeg vel på Øyafestivalen, og på Norwegian Wood siden Nick Cave kommer, og siden jeg faktisk har tenkt å ta en tur til California i april tror jeg jeg må på Coachella, og der kan det vel være håp om iallefall å få sett The Gaslight Anthem og Antony and the Johnsons.

Ben "spot the links" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 09:27   #77
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at BM og jeg konsertstalker hverandre i år også. Hvem skulle trodd.

Gaslight Anthem, altså. :sjekker ut:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 10:42   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

:spår at Scarlettah liker Gaslight Anthem:

Gammel 03-03-09, 12:19   #79
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Norwegian Wood tar skikkelig sats på gamlisfronten i år ser jeg; nå må jeg gå på torsdag også for å se Neil Young, selv om 750 kroner er stivt.

Ben "rust never sleeps" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 12:41   #80
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Pablo Francisco i Stavanger Konserthus 14. Mars. (Stand-up teller vel det også?)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.