Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Her er Tika

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-09, 00:33   #61
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er Tika

Så utrolig søt!
Nei, han vet ikke hvem mannen din er, sier han.
Litt komisk at vi skulle ramle over det samme bildet på to steder, internettet er visst også lite innimellom!

Gammel 24-02-09, 00:35   #62
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Ja, "internettet" er lite noen ganger ja. Kjempesnodig!

Gammel 24-02-09, 00:40   #63
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Kan jeg spørre hvor dere kjøpte henne, og hva dere betalte? Vet dere om de planlegger flere kull? Vi skal også ha JRT i løpet av våren/sommeren, og er på utkikk nå...

Gammel 24-02-09, 00:44   #64
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøpte henne av ei på Namskogan. Hun driver ikke opdrett egentlig sa hun. Så jeg tror ikke de skal ha flere kull, i alle fall ikke enda.
Om dere er på utkikk etter kull til sommeren vil ijeg egentlig anbefale dere å se på svenske opdrettere jeg. Om de er reg i SKK så kan de visst omregistreres til NKK, men det må dere sjekke. Grunnen til at jeg sier dere må kikke litt i Sverige er fordi de har helt andre priser der. Og de har like gode hunder.
Men kan sende deg PM med navn på oppdretter om du ønsker altså.
Hva skal dere bruke hunden til? Kosegris eller jakt?

Gammel 24-02-09, 00:46   #65
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Vi kjøpte henne av ei på Namskogan. Hun driver ikke opdrett egentlig sa hun. Så jeg tror ikke de skal ha flere kull, i alle fall ikke enda.
Om dere er på utkikk etter kull til sommeren vil ijeg egentlig anbefale dere å se på svenske opdrettere jeg. Om de er reg i SKK så kan de visst omregistreres til NKK, men det må dere sjekke. Grunnen til at jeg sier dere må kikke litt i Sverige er fordi de har helt andre priser der. Og de har like gode hunder.
Men kan sende deg PM med navn på oppdretter om du ønsker altså.
Hva skal dere bruke hunden til? Kosegris eller jakt?

Jepp, sjekker jevnlig i Sverige. Takker gjerne ja til PM!

Hunden skal ikke brukes til jakt, men ikke nødvendigvis bare kosegris heller. Ut på tur!

Har hatt 3 Jack'er før (én døde, de 2 andre tok eksen med seg i bruddet....), og for meg finnes det ingen annen rase...

Gammel 24-02-09, 00:50   #66
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Tika blir kosegris og jakthund hun

Har null erfaring med jacks egentlig vi. Bare masse forskjellige hunder, og jeg har hatt Berner før. Men det er litt annet gemytt på dem kan man vel si

Skjønner godt at du vil ha en ny når du har hatt dem før ja!

PM på vei.

Gammel 24-02-09, 00:53   #67
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Jack er en så herlig rase! De har så mye personlighet at det nesten blir som et lite menneske..

Hehe, selvfølgelig skal de være kosegris også!

Gammel 24-02-09, 02:33   #68
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig!!!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:28   #69
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mjau, det skal gå an å få snudd bildene på FK ja. Men du får prøve å ta bildet "rett vei" neste gang.

Fiine TIka!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:41   #70
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Så søt!

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 10:04   #71
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Åh. Heldiggrisene som har en så fin hund!

Gammel 24-02-09, 10:51   #72
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tror jeg er den nydeligste hunden jeg har sett i mitt liv!

Gammel 01-03-09, 11:53   #73
Tonica
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2009
Tonica har et hav av muligheter foran seg
Standard

Utrolig søt hund, vurderte og Jack når vi skulle ha men ble ikke det..

Tonica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:43   #74
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

bilder tatt i kveld:

Gammel 03-03-09, 23:44   #75
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Gammel 03-03-09, 23:44   #76
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Gammel 03-03-09, 23:45   #77
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tror jeg er en av de vakreste hundene jeg har sett!

Gammel 03-03-09, 23:45   #78
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Gammel 03-03-09, 23:47   #79
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh - så nydelig hun er!

Gammel 03-03-09, 23:49   #80
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Sussebassen min ja

Nå ser jeg at mannen min ikke har lagt over bildene av meg og henne på brikken da. Så de får komme i morgen i stedet..
(de var visst ikke fine nok. Men JEG er jo på dem!! :ironi: )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17.