|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Sushi for nybegynnereAltså, jeg blir gjerne med - men spiser ikke sushi.
|
|
|
#5 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Sushi for nybegynnere
Soon, baby, soon!
|
|
|
#6 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sushi for nybegynnereÅ du søte så lyst jeg fikk på sushi! :frelst:
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Sushi for nybegynnereÅåååhh, nå fikk jeg skikkelig lyst på sushi |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Peppy!
|
Har du smakt sånne spicy tuna-maki, eller spicy laks, for eksempel? Jeg tror det er majonesblanding som er den spicy greia, og det er veldig godt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Det har ikke vært majonesblanding på mine spicy tuna, det er sikkert og visst. Men jeg skal ikke knock it before I tried it. Selv om det vrenger seg i meg av tanken.
|
|
|
#15 |
|
Peppy!
|
Hm. Hva har de spicy greiene du har spist vært laget av da? Nå ble jeg nysgjerrig, kanskje jeg har tatt feil? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Det har liknet på sånn sweet chili saus i grunn. Men ikke smakt helt likt. Jeg har bare spist det en gang, så jeg aner ikke om min versjon var vanlig eller ikke.
|
|
|
#17 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg kan godt være med å stemme for Tøyen-sushi i stedet?
|
|
|
#18 |
|
Mother of Dragons
|
Men hvor mange er det plass til på Tøyen? Jeg husker ikke helt, har bare vært innom for å kjøpe.
|
|
|
#19 |
|
Sviiisj!!
|
Det er nok helt sikkert plass til alle sammen, men det avhenger kanskje av om man kan bestille bord eller ikke. For det blir fort fullt der. (Vi hadde kull-samling der, den gang det var Renseriet restaurant, så plass er det absolutt).
|
|
|
#20 |
|
Mother of Dragons
|
Da kan jeg sjekke der først på fredag og om det ikke går, så bestiller jeg på Nam Kang.
|
![]() |
|
|