Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-09, 21:11   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?

I 2002, sånn ca?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 21:13   #62
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

I 2002, sånn ca?

Det var etter jeg var der. Angrer nesten på at jeg leste denne tråden, men det vil vel skje før eller siden uansett.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 21:15   #63
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Kunne tenkt meg å dra til Mexico.

Gammel 02-02-09, 21:16   #64
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

21 land fordelt på Europa, Amerika, Sør-Amerika, Afrika og Asia.

Favorittene mine ligger i Sør-Amerika og Asia. En aldri så liten reisetørke nå som ungene er små.

Gammel 02-02-09, 21:18   #65
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Det var etter jeg var der. Angrer nesten på at jeg leste denne tråden, men det vil vel skje før eller siden uansett.

Nåja, TTT gjelder vel minst like mye der som andre steder, har jeg en sterk mistanke om.

- No. 4 -
Gammel 02-02-09, 21:50   #66
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Mulig de ropte på øya også, men der følte jeg meg helt trygg. Det gjorde jeg faktisk ikke i Belize City. Tror det var første (og foreløpig eneste) opplevelsen på et vis bekreftet advarselene.

Gammel 02-02-09, 22:06   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

På CC ropte de vel først og fremst om selvlagede smykker og don'tworry-røyk, tror jeg.

- No. 4 -
Gammel 03-02-09, 21:01   #68
mamsen74
Aktiv

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
mamsen74 er litt kul
Standard

Jeg kan heldigvis kalle meg globetrotter ennå... 34 land og 34 år! Satser på et nytt land før jeg har bursdag, men målet må være minst ha antall land som år

Har reist jorden rundt og trives godt i på safari i Afrika og på loffen i Asia... Etter barna kom til verden har det blitt litt andre reisemål, Seychellene, Mauritius, øyhopping i Karibia m.m.

Av favoritter er Namibia, Seychellene, Indonesia og Australia ++
Alltid lyst til å reise og kan drømme meg bort når som helst...

mamsen74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.