|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Når må du stå opp? | |||
Før 05:30 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 0,88% |
05:30 |
9 | 3,98% |
05:45 |
13 | 5,75% |
06:00 |
33 | 14,60% |
06:15 |
41 | 18,14% |
06:30 |
43 | 19,03% |
06:45 |
33 | 14,60% |
07:00 |
28 | 12,39% |
07:15 |
14 | 6,19% |
07:30 |
7 | 3,10% |
07:45 |
1 | 0,44% |
08:00 |
0 | 0% |
Etter 08:00 |
2 | 0,88% |
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Javel
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Vi har klokka på 0600. Da sparker jeg mannen ut. Så står jeg opp kl 0645. Dusjer, steller meg, lager matpakker og spiser frokost. Vekker ungene 07.30 og så går vi ut av dørene ca 08.10.
![]() |
#62 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Når jeg skal på tidligvakt står jeg opp 05.45. Egentlig hadde jeg ikke trengt å stå opp så tidlig, siden jeg bor fem minutter gåing unna arbeidsplassen min. Men jeg synes det er godt å ha god tid om morran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
By the Sea
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?05:50.
![]() |
#64 |
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står opp kl 07.00 så jeg har ingen grunn til å klage. Det er stort sett jeg som kjører ungene i barnehage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Stort sett klokka 7. Snoozer gjerne til 7.30. Jeg har fleksitid, og kjernetiden starter kl 9, så vi har relativt lite stress på morgenen.
![]() |
#66 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?
Jeg skal søke om det. Sånn må det bare bli når jeg fikk barnehageplass i en annen barnehage enn min egen
![]() |
#67 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Er det ikke godt å være voksen og slippe å gå i vonde klær? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Deltidsmamma
|
Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan si det, for var det opp til barna, så hadde de gått i pysj til barnehagen og aldri, aldri hatt på votter om det så er 50 kuldegrader. "jeg vil fryse" sier 3 åringen. Og vi har prøvd forskjellige votter. Hva skal man gjøre? La vær å ha han ute når det er så kaldt at man må ha på votter? Er det noe bra for tre-åringen? (ble litt provosert nå) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Borte
|
Jeg misbruker autoriteten min hver eneste dag. Med et barn som har bortimot kronisk UVI og samtidig hater å ha på klær og syns alt strammer, klør eller er i veien, så må man nok være slem og autoritær.
![]() |
#70 |
Yes, we can!!
|
Jeg praktiserer fysisk avstraffelse angående klesbruk: Det er vondt å fryse.
![]() |
#71 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Har klokken på 0630-0645. Skulle gjerne blitt vant til å stå opp tidligere slik at vi har god tid om morgenen, men uansett så stresser jeg aldri for å komme ut døra. Da kommer jeg heller litt for seint på jobb. Har som mål å være på jobb 8 men er som regel alltid ti minutter for sein.
![]() |
#73 |
Borte
|
Men har de da generelle problemer med å ha på klær? Hos oss er det mye styr med bukser som blir uutholdelige å ha på med strømpebukser under fordi det er ekkelt, alt av klær som skal på underkroppen dras ned slik at buksen glir opp i rompesprekken ved den minste bevegelse fordi det er ekkelt å ha linningen over hoftene, alt som ligner ull stikker, høy hals er ekkelt for da blir hun kvalt, votter kan hun ikke ha for da får hun ikke tak i ting, dress er ekkelt for da blir hun opphengt i skuldrene, tykke sokker er ekkelt fordi det er ekkelt å ha to sokker på utsiden av hverandre, lue er ekkelt fordi håret blir elektrisk. Ja, i det hele tatt. Og da har jeg enda ikke nevnt noe om det evige tjatet om at klærne er barnslige, for lite tøffe, stygge eller i feil farge.
![]() |
#74 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?0630 heile veka gjennom. Dvs. me bytter på å sove lenge i helgene.
![]() |
#75 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Før permisjonen sto jeg opp 5.45, ca., tok toget kl. 7 og var på jobb 8.
![]() |
#76 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Ang. ullklær: Det eneste som funker på mine superømfindtlige barn er Devoldklær. De klør ikke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Nei, jeg skulle nok også tatt flere forbehold. Det finnes jo barn som er litt mer ømfindtlige og helst ville gått nakne. Som lettere klør, osv.
![]() |
#78 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg er oppe kvart over seks sånn ca.
![]() |
#79 |
Mother of Dragons
|
For nysgjerrighetens skyld: Hvor gamle er barna når de skjønner sammenhengen mellom å fryse og for dårlig påkledning?
![]() |
#80 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Vi bør stå opp klokken 6 for å få en fin morgen uten så mye kjefting. Det er alt for tidlig.
![]() |
|
|