|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Er Tre nøtter til Askepott en del av jula for deg? | |||
Åja! Det blir ikke jul uten den filmen
|
|
99 | 71,22% |
| Neineinei, den er kjempedårlig :urk: |
|
32 | 23,02% |
| Tre nøtter til hvem? |
|
5 | 3,60% |
| Dustepåll! |
|
3 | 2,16% |
| Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Fortynnet
|
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg har sett filmen så mange ganger at jeg syns det blir litt kjedelig å sitte ned og se hele, men det er veldig julestemning at den står på i bakgrunnen mens jeg lager dessert og surkål, og ser litt innimellom. Na-na-na-na, na na-na-na-na, na nanana naaaa-nanana! |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Tre nøtter til AskepottDet er lenge siden jeg satt og så på filmen, men den må stå på i bakgrunnen, det er et must. I år skal vi feire jul borte og jeg regner med å få tid til å sette meg ned litt foran tv'n på formiddagen. Det gleder jeg meg til! :julestemt: |
|
|
|
#63 |
|
Søt og rar
|
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg liker den, jeg.
|
|
|
#64 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre nøtter til Askepott
Her står det også på i bakgrunnen, jeg sitter ikke og ser på det. Men det MÅ liksom stå på. I fjor ble jeg litt snurt, for vesla syntes filmen var kjedelig (for en unge!) og ville heller se tegnefilm. Hun fikk selvsagt lov til det, men furteleppa hang godt på mor da ja. Blir vel det samme i år.
|
|
|
#65 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg hadde lenge gode minner om denne filmen, som jeg så den eneste julen jeg feiret i Norge i barndommen. Da jeg flyttet hit som voksen, og fikk med meg ikke-dubbingen, ble det slutt mellom meg og filmen. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Tre nøtter til AskepottVi har fast tradisjon på formiddagen juleaften. Alle som er hjemme i byen, små som store møtes hos min gamle farmor og ser den sammen. Med årene blir det mer skravling enn film, men den hører med. Farmor varter opp med riskrem med mandel, og de minste har med seg julestrømpene sine. Utrolig koselig tradisjon som jeg håper å føre videre selv den dagen min kjære farmor ikke er her lenger.
|
|
|
#70 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg så den ikke før jeg var 17-18 år, så jeg har ingen sterke julefølelser knyttet til filmen. Synes dubbinga er teit og kvaliteten dårlig, så det koster meg ikke stort å la TV-en være avslått.
|
|
|
|
#71 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre nøtter til AskepottDen hører med til julen!
|
|
|
#73 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Tre nøtter til Askepottdet blir ikke jul uten denne nei..
|
|
|
#74 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre nøtter til AskepottDen står på, men jeg MÅ ikke se den liksom. Den er fin å ha i bakgrunnen. Men den hører julaften til ja
|
|
|
#75 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg kan like å høre melodien til filmen i periferien når jeg styrer og ordner til julen ringes inn, men jeg har virkelig ikke behov for å se den filmen flere ganger nå. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg har heller ikke skjønt hypet rundt den filmen der. Setter gjerne på noe annet i stedet. Disneys julekavalkade derimot, når Timmy Gresshoppe synger "When I wish upon a star" og virkelig strekker på halsen på de høye tonene. DA er det jul altså. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre nøtter til AskepottDen er en del av jula, men det holder at den står på i bakgrunnen mens jeg gjerne pusler med noe annet. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre nøtter til AskepottDen filmen er en del av stemningen på julaften.
|
|
|
#79 |
|
kamerat
|
Sv: Tre nøtter til AskepottJeg elsker den hemningsløst, og MÅ se den i sin helhet hver julaften.
|
|
|
#80 |
|
Textrovert
|
Sv: Tre nøtter til Askepott
Men du skjønner vel hva de egentlig sier ... gjør du ikke?
|
![]() |
|
|