|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi blir hjemme, men får vår kommende svigersønn på besøk. Det blir koslig,men vemodig å tenke at neste jul blir første jul uten storesøs.
|
|
|
|
#62 |
|
Originala
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?
Kan det være dennne? |
|
|
|
|
|
#63 |
|
trenger lading
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi blir hjemme hos oss selv som vi har vært alle årene (bortsett fra ett) siden vi fikk barn. Det har variert hvor mange vi har vært, men stort sett har foreldrene mine vært her, og broren min som bor i Sandnes har kommet. Det har vært mest praktisk å være hos oss, siden vi har hatt mest plass, og har barn. Lettere å frakte 3 voksne enn 3 bilsyke barn...
|
|
|
|
#64 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi har hatt julaften hjemme hos oss de siste par-tre årene, men i år skal vi til svigers sammen svoger med familie.
|
|
|
#65 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?I eget hus, for aller første gang!
|
|
|
|
#66 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi skal være hjemme hos oss sammen med svigermor og den yngste sønnen hennes. Det skal bli godt å være hjemme i år. For to år siden var vi hos mamma og pappa sammen med begge brødrene mine og deres respektive. Det var en GRUSOM julaften takket være en av de inngifte i familien, for å si de sånn. Føler fremdeles at jeg ble snytt for den dagen i 2006.... I fjor kjørte vi fly til Fuerteventura på julaften og det ble selvfølgelig ikke noen normal feiring. Så jeg tror nesten at jeg gleder meg litt i år..... |
|
|
|
|
|
#67 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Reiser til svigers lillejulaften, og blir til formiddagen 1. dag. Der blir det svigers, oss og svigerbror.
|
|
|
|
#68 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi skal være hos oss selv i julen, og min mor og søster med familie kommer.
|
|
|
#69 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Det blir en rolig feiring, som vanlig, sammens med våre nærmeste hjemme oss oss. Vi har bedt min mor, tante, svigermor og svigerfar og min yngste svigerrinne. Jeg skal på dagvakt først, så jeg kommer hjem til ferdig middag med pinnekjøtt. Til dessert blir det riskrem. |
|
|
|
#70 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi feirer med fullt familieselskap hos oss på julaften. I vår familie vil det si drømmeprinsen, gullungene, meg og faren min. Vi spiser ribbe, men drikker ikke akevitt ved siden av. |
|
|
|
#71 |
|
lykkelig
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Aller helst skulle jeg feiret med bare oss fem (mann, barn og meg). Dvs, jeg synes det er veldig hyggelig med besøk på Julaften, men ikke sånn det har blitt de siste årene. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Julaften i år blir hjemme hos oss selv. Våre foreldre "går på rundgang", og i år er det svigers som kommer til oss.
|
|
|
#73 |
|
Borte
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Julaften blir hos mamma sammen med søsteren min, mormor og farmor. Pappa må jobbe så han er dessverre ikke hjemme. Vi har en løsning der vi feirer annenhvert år hos min familie og mannens familie.
|
|
|
#74 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi skal være hjemme hos oss selv i år (er annet hvert år her og hjemme hos mine foreldre). Vi har invitert svigerfar, mulig også svogeren og sønnen hans kommer. 2. juledag kommer mamma, pappa og søsteren min og blir til over nyttårshelga. Det blir første gang så det gleder jeg meg veldig til, det har alltid vært vi som har reist til dem tidligere. På juleaften skal vi ha ribbe med alskens tilbehør. Dessert vet jeg ikke helt ennå.
|
|
|
#75 |
|
er her
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?I år skal vi hjem til mamma og co, vet ikke helt om mine søsken kommer hjem enda. Eller lillesøster er hjemme da, broren min har nettopp kjøpt hus sammen med damen, så vet ikke hvordan det blir med de, elste søsteren kommer ikke. Vi bruke å bytte på annet hvert år, foreløbig er det greiest slik, så får vi se om det blir forandring på det om noen år.
|
|
|
|
#76 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?I år skal vi feire hos min mor. Vi fire, samt sambos sønn fra tidligere. |
|
|
|
#77 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi er annethvert år til mine foreldre og svigers.
|
|
|
#78 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi reiser til England og skal være hos svigers i 15 dager. Noen synes kanskje det høres grufullt ut, men jeg har herlige svigerforeldre, så for meg er bare stas å skulle dit.
|
|
|
#79 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi blir hjemme, og svigermor og mannens søster feirer med oss. Å feire jul hjemme hos seg selv er det aller, aller beste, synes jeg.
|
|
|
#80 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Mine to største skal være hos faren sin på julaften. Vi fire andre reiser til svigers.
|
![]() |
|
|