|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva putter du i do? | |||
| Kun det som havner der på den naturlige måten; vann, papir og ... |
|
212 | 94,22% |
| Q-tips |
|
13 | 5,78% |
| Bind og/eller innpakning til bind |
|
0 | 0% |
| Bleier |
|
0 | 0% |
| Kondomer og/eller innpakning til kondomer |
|
6 | 2,67% |
| Bomullspads |
|
39 | 17,33% |
| Annet |
|
37 | 16,44% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 225. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva putter du i do?Det som skal være der, selvfølgelig.
|
|
|
|
#64 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva putter du i do?Tiss, bæsj, dopapir og hår som jeg plukker ut av hårbørsten. Og noen ganger oppkast. :deler: |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva putter du i do?
Alt som ikke er vann i avløpsvann må fjernes på renseanlegg før det rensede vannet kan slippes ut. Dette betyr at jo mer som må fjernes, jo dyrere blir det. Vi betaler avgift til kommunen for vann og avløp. Denne avgiften regnes ut etter hvor dyr rensingen er. Denne driften skal ikke gå med overskudd, kun i null.
|
|
|
#66 |
|
Passiv
|
Sv: Hva putter du i do?Det som naturlig havner der, i tillegg til at jeg iblant hiver oppi støvdotter jeg plukker opp fra trappa/gulvet. Hår har jeg kastet oppi en og annen sjelden gang, men har hørt at det heller ikke er særlig bra. |
|
|
|
#67 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva putter du i do?Krysset av for det første; det som skal være der, samt dopapiret. Men vi skyller ned en del hår også, fra børster og barbermaskin, og støvdottene fra tørketromlen gitt ...også har det nok havnet en tampong eller tre i do, men that´s it! Aldri i verden om jeg hadde kommet på å hive oppi q-tips, donger, bind, bleier etc.
|
|
|
#71 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hva putter du i do?Supperester i do?
|
|
|
#72 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva putter du i do?Jeg synes også det er noe underlig over å dra med seg matrestene på do for å skylle dem ned. Men tydeligvis er det ganske vanlig |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Erfaren
|
Sv: Hva putter du i do?Nå for tiden er vi veldig flinke med å ikke kaste noe i do som ikke skal være der, men mannen kaster avogtil det barberte håret nedi do. Jeg skalnå få ham til å slutte.
|
|
|
#76 |
|
Passiv
|
Sv: Hva putter du i do?Vann- og såperester fra gulvvasken, og det som naturlig høre hjemme der, og en og annen Q-tips eller OB når ingen ser det. Jepp.. |
|
|
|
#77 |
|
Passiv
|
Sv: Hva putter du i do?Jeg har også vært på omvisning på et kloakkanlegg - der hadde de en gullfisk som noen hadde puttet i do - men som levde i beste velgående selv etter å ha reist med kloakkekspressen. |
|
|
|
#78 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva putter du i do?Men hvor tømmer dere ut restene av suppa da?
|
|
|
#79 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva putter du i do?Det lurer jeg også på. Kan jo ikke helle den i matsøppelposen heller.
|
|
|
#80 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva putter du i do?Bare det som naturlig kommer i do. Og vaskevann innimellom.
|
![]() |
|
|