|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du pen håndskrift?Jeg synes Esme skriver pent til å være lege. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
*_*
|
![]() Sv: Har du pen håndskrift?
Jeg ble mektig imponert over hvor grundig og lang den artikkelen var, jeg. Måtte sporenstreks tilbake hit og sjekke mine egne t-er.
![]() |
![]() |
#63 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Klart det.
![]() |
![]() |
#64 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har du pen håndskrift?Her er min, på den nederst linjen prøvde jeg å ta meg sammen, men selv det gikk dårlig. På den øverste konsentrerte jeg meg nok mer enn vanlig, for da jeg prøvde for andre gang ble det så uleselig at det ikke var verdt å ta bilde av.
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins Sist redigert av Adrienne : 08-12-08 kl 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du pen håndskrift?Før skrev jeg alltid "perfekt". Var veldig opptatt av håndskrift. Men da var det jo som regel noen som skulle lese det jeg hadde skrevet også (lærere, venninner etc.) Nå rabler jeg bare - det meste er mine egne notater - huskelapper og sånt.
![]() |
#67 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du pen håndskrift?Ja, det har jeg, men det fordrer bruk av god penn, jeg skriver som en gris med kulepenn og andre som krever hardt trykk. Med filt- eller fontenepenner skriver jeg pent, og med kalligrafipenner skriver jeg skikkelig fint.
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#69 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har du pen håndskrift?Jeg skriver virkelig ikke pent, selv om det har blitt bedre med årene.
![]() |
#70 |
Har tro på forbedring
|
Jeg bruker også helst "tegnepenner" - og har egentlig mest lyst til å scanne inn en notatside - hvilken som helst notatside - fra studietiden. Bauche tegner og forklarer, for å si det sånn.
![]() |
#71 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du pen håndskrift?Jeg skriver helt grusomt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#73 |
Mother of Dragons
|
Gjør det!
![]() |
#74 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har du pen håndskrift?Jeg kan ikke fordra å skrive med sånne tegnepenner, er det noe som tuller med håndskriften min så er det det. Jeg skriver ikke pent med kulepenn, men det er i det minste lettere å skrive med det.
![]() |
#75 |
nygift
|
![]() Sv: Har du pen håndskrift?Ja hvis jeg vil, men mange ganger går det litt fort i svingene, da blir det ikke så veldig pent.
![]() |
#78 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du pen håndskrift?Jeg skriver ikke pent, nei, det har jeg aldri kunnet - jeg kan skrive tydelig, men ikke vakkert. I gamle dager skrev jeg masse for hånd, men nå får jeg vondt i hånden og skriften blir enda styggere etter å ha skrevet noen få linjer. Her er et eksempel på hvordan det blir hvis jeg tar meg litt sammen.
![]() |
#79 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Har du pen håndskrift?Pussig at denne tråden kom nå. Jeg har nemlig ofte lurt på hva som har skjedd med skriften min. Jeg skrev pent i mange år, også som voksen. Nå ser det ikke ut i måneskinn. Jeg KAN hvis jeg tar meg sammen, men jeg får krampe i hånda og fingrene vil liksom ikke helt lenger. Jeg skammer meg noen ganger over skriften. Det hender jo jeg må levere en lapp i full fart eller noe annet som er håndskrevet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Mother of Dragons
|
Oi, det er kjempelenge siden jeg har sett håndskriften din. Pleide vi å ha såpass lik håndskrift forresten?
![]() |
|
|