|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har du pen håndskrift?Jeg kan ikke fordra å skrive med sånne tegnepenner, er det noe som tuller med håndskriften min så er det det. Jeg skriver ikke pent med kulepenn, men det er i det minste lettere å skrive med det.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du pen håndskrift?Jeg skriver ikke pent, nei, det har jeg aldri kunnet - jeg kan skrive tydelig, men ikke vakkert. I gamle dager skrev jeg masse for hånd, men nå får jeg vondt i hånden og skriften blir enda styggere etter å ha skrevet noen få linjer. Her er et eksempel på hvordan det blir hvis jeg tar meg litt sammen.
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Har du pen håndskrift?
Oi, det er kjempelenge siden jeg har sett håndskriften din. Pleide vi å ha såpass lik håndskrift forresten?
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Jeg tror ikke den ser så lik ut i lengre tekster - du skriver jevnere, min ser enda mer hakkete ut når man ser flere linjer sammen.
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Har du pen håndskrift?Mja. Jeg synes den er rufsepen. Så veldig leselig er den ikke nødvendigvis. Men jeg er glad i den likevel. (Skrekkelig bildekvalitet.)
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Hehe, jeg synes ikke at jeg har spesielt pen eller veldig stygg håndskrift da, langt i fra de som har sånn ordentlig copperplate-stil
|
|
|
#10 |
|
saftig
|
Sv: Har du pen håndskrift?Jeg har faktisk flere varianter av håndskrift, alt etter hvilken type skriveredskap jeg har, og hvor fort jeg gjør det.
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Jeg skriver "helt greit", men jeg synes ikke jeg har pen håndskrift. Som i estetisk pen, altså, ikke som i "leselig og tydelig nok".
|
|
|
#12 |
|
Stoiker
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Har du pen håndskrift?Jeg synes ikke det. Jeg har skrevet så mye fort i mitt liv at jeg synes håndskriften min er ødelagt, men får likevel kommentarer på at jeg skriver pent.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du pen håndskrift? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Har du pen håndskrift?Nei, jeg har det for travelt til å skrive pent. Heldigvis for elevene mine får de kommentarer på prøver og stiler digitalt. Når jeg skriver på tavla må jeg veldig ofte enten lese det som står der for at elevene skal forstå, eller skrive alt på nytt.
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har du pen håndskrift?Etter som dataalderen inntok heimen, så ser jeg at håndskriften har blitt styggere. Jeg er rett og slett ikke vant til å skrive for hånd lenger. Men ja; jeg har alltid fått høre at jeg har fin håndskrift, så jeg tror ikke den er så ille likevel.
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har du pen håndskrift?Mange mener at jeg skriver pent, men jeg synes ikke det. Jeg husker fra ungdomsskolen, da fikk jeg alltid M-, fordi: "Christian skriver penere enn deg" |
|
|
|
![]() |
|
|