Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 14:46   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg skal kjøpe en sånn til mannen. Bare at den må ha en linje til, noe i retning av:
"Men det hjelper ingenting når høna legger dårlige egg ..."

...eller "men det hjelper fint lite når høna har polypper i livmora og småblør halve måneden".

Ville dere ha gått med ei t-skjorte med påskriften: "jeg har ingen råtne egg i kurven"? Det blir litt på samme nivå for meg, kjenner jeg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:50   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ville dere ha gått med ei t-skjorte med påskriften: "jeg har ingen råtne egg i kurven"? Det blir litt på samme nivå for meg, kjenner jeg.

Men det blir jo ikke det samme. Da hadde det spilt direkte på andres ulykke, og ikke på egen lykke. There's a difference.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:30   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

...eller "men det hjelper fint lite når høna har polypper i livmora og småblør halve måneden".

Eller "Høna mi verper". Hadde kanskje vært morsomt dersom man var hønsebonde.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 18:45   #4
Gammel bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg skal kjøpe en sånn til mannen. Bare at den må ha en linje til, noe i retning av:
"Men det hjelper ingenting når høna legger dårlige egg ..."

Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:39   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det en slags påminner om å bruke prevensjon?

"My boys can swim, remind me to wear a condom"

Gammel 27-10-08, 13:41   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns den er morsom. Og T-skjorten i seg selv var kul.
Det morsomste er om den som bærer den er svømmeinstruktør eller noe. Da hadde det jo vært rasende festlig. :dårlig humor tydeligvis:

Jeg klarer heller ikke å skjønne om noen tar seg nær av en slik t-skjorte.

Gammel 27-10-08, 13:44   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ikke? Etter så mange år med forumliv?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 20:58   #8
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns den var morsom. *enkel*

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:48   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ikke jeg heller.

Jeg syns ikke det finnes stort man ikke skal spøke med her i verden, men den t-skjorta er jo ikke morsom. Den er latterlig, hjelpeløs og urteit. Hvor fjern er man når man går og henviser til sæden sin på t-skjorta liksom? Det er "slipset-på-panna"-nivå.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:49   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

På den andre siden, om det hadde stått noe som var enda mer plumpt som «Jeg har kjempelang tiss!» så hadde det blitt en veldig søt t-skjorte.

Se presiseringen min.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:56   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller hva med "Jeg har BMI på 22!"

Gammel 27-10-08, 13:57   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Eller bare helt enkelt: "Jeg er tynn!"

Gammel 27-10-08, 14:30   #13
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja! Med "Heldigvis er ikke IQ-en min fullt så høy" på ryggen.

HI: jeg syns t-skjorta var teit. Det kunne uansett ikke falle meg inn å kjøpe den til min (steriliserte) mann. Men jeg hadde ikke kommet på at den var støtende heller.

Er det forresten de barnløse eller de med barn som blir mest støtt av uttrykket støtende i denne sammenhengen?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:39   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ikke jeg heller.

Jeg syns ikke det finnes stort man ikke skal spøke med her i verden, men den t-skjorta er jo ikke morsom. Den er latterlig, hjelpeløs og urteit. Hvor fjern er man når man går og henviser til sæden sin på t-skjorta liksom? Det er "slipset-på-panna"-nivå.

Jøss! Sterke følelser, skjønner jeg. Det er ei fordømt t-skjorte. That's it! :internasjonal:

Jeg er en av de som i min tid gikk rundt med "I'm with stupid"-t-skjorter, og syntes det var rasende festlig. Denne t-skjorta var helt OK, men sikkert ikke noe jeg hadde kjøpt i dag.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:46   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

@Benmurphy: Det er vel ikke så vanskelig å forstå at akkurat denne typen "humor", (nei, jeg falt ikke helt for den, det finnes da så mange bedre t-skjortetekster der ute) kan være hakket kjipere for UFB-ere enn gjennomsnittet? Og i såfall er det jo interessant. For de.

Gammel 27-10-08, 13:47   #16
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Nisj, denne var jo ikke morsom. Og hvorfor må det på død og liv stå på engelsk?

Gammel 27-10-08, 13:48   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Og hvorfor må det på død og liv stå på engelsk?

Man er da internasjonal.

Gammel 27-10-08, 13:53   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Men altså, det er en t-skjorte. Med en teit tekst. Hvis man først skal begynne å bli lei seg av de har man et liv med mye sorg foran seg.

Gammel 27-10-08, 13:54   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Men altså, det er en t-skjorte. Med en teit tekst. Hvis man først skal begynne å bli lei seg av de har man et liv med mye sorg foran seg.

Ja, det er det jeg også mener.

Gammel 27-10-08, 13:56   #20
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men da skjønner jeg i alle fall ikke vitsen? Hvor kult er det å reklamere med at man har foretatt sædkvalitetsprøve, liksom?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.