|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?*Solgt huset, løst ut lån og kjøpt et nytt hus ved strand, enten i Son eller i Drøbak (dvs ca 5-6 millioner ut) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Kjøpe hus/leilighet? - Ja, leiligheter for å leie ut så at vi kan få inntekt og så at jeg kanskje kan dra ned på å jobbe med tid og stunder. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Invistert 80% av summen i noe som kan gi avkastning over lang tid, f.eks noen utleieleiligheter.
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Vi vil uansett bo akkurat her så jeg ville ha bygget på en loftetg. for å få et ekstra soverom eller 2, tv-stue til barna og et ekstra toalett..
|
|
|
|
#5 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Vi hadde bygget et hus med litt bedre plass til overnattingsbesøk, og oppgradert bilparken. Luksus i seg selv interesserer meg ikke, du skal ikke se bort ifra at jeg fortsatt hadde handlet på H&M etc. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Tja. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Jeg ville kjøpt en leilighet til min sønn som han kunne leie og dermed betale ned som et rentefritt lån. |
|
|
|
#8 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Jeg ville betalt ned gjeld og kjøpt meg ny eller nyere bil. (har en 1997 modell nå)
|
|
|
#9 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?invistert i noe lurt
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?En annen viktig ting jeg glemte å føye til, er at jeg ville studert videre en stund til. Og jeg ville hatt aupair som kunne avlastet litt innimellom. |
|
|
|
#11 |
|
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?1. Betalt ned på leilighet og studielån. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Betalt ned det lille vi har igjen på lånet så vi var helt gjeldsfrie.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?- Bygget et stort hus på en tomt i området her. Jeg har allerede tegningene i hodet over hvordan det skal bli, rundt 300 kvm tenker jeg. Med egne soverom til alle ungene og svær kjellerstue. Og bibliotek
2001 - 2005 - 2007 - 2016 Sist redigert av Barbarella : 24-10-08 kl 02:00. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Hadde nok kjøpt oss et hus i samme område, en elbil som bil nummer to, slettet litt gjeld, gitt bort litt til søsken, satt av en del penger til ungene, gitt til veldedige organisasjoner vi begge støtter og tatt med ungene til Sør-Afrika en tur. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?15 millioner, skal vi se:
|
|
|
|
#17 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Hva ville du gjort? Hva er deres drømmer. Kan de kjøpes?
|
|
|
#18 |
|
Diamantar og kirsebær
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
![]() |
Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?1. Da hadde jeg igjen prøvd å overtale kjæresten til å være med på jordomseiling.... Og da kunne vi fått privatundervisning i hvordan en skal manøvrere farkosten |
|
|
|
![]() |
|
|