Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når tok du lappen (Spin off)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når fikk du lappen?
18 års dagen-18 år 1 uke 34 15,18%
18 år 1 uke 1 dag-20 år 119 53,13%
21-25 år 18 8,04%
26-30 år 14 6,25%
31-35 år 13 5,80%
36+ år 2 0,89%
Har ikke lappen, men har lyst/planer om å få den 18 8,04%
Har ikke lappen, og har ingen planer om å få den 6 2,68%
Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-08, 13:16   #61
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når tok du lappen (Spin off)

Ingen av delene. Jeg var 17. Bodde i England.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 13:20   #62
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

26 år.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 13:28   #63
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var 18 og noen dager.

Gammel 19-10-08, 13:45   #64
Karla
Rykende fersk

Karla sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes
Karla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg kjørte opp på 18 årsdagen.

Gammel 19-10-08, 14:09   #65
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var 18 1/2. Klarte det på 3.forsøk.
Er en bedre sjåfør i dag.

Gammel 19-10-08, 14:16   #66
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

18 år og 9 måneder eller noe slikt.
Jeg begynte å kjøre rett før jeg ble 18, og fikk lappen ved begynnelsen av sommeren året etter. På min manns bursdag, faktisk. Ikke at vi kjente hverandre da ...

Gammel 19-10-08, 16:29   #67
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Var 18 1/2 år, da jeg ble 18 hadde jeg ikke planer om noe førerkort, men 3 mnd senere fant jeg ut at det hadde jo vært kjekt å ha alikevel og startet da opp, hadde lappen 3 mnd senere.
Da jeg var 20 tok jeg på tung motorsykkel.

Gammel 19-10-08, 16:32   #68
tutta
Passiv

Standard

Jeg var 18 år og 6 1/2 mnd.

Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 17:18   #69
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

18 år og 3 måneder var jeg.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 17:52   #70
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg ar 18 år og 9 måneder når jeg fikk førerkortet. Jammen er det lenge siden nå....

Gammel 19-10-08, 17:56   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dagen etter 18-årsdagen min (som var på en søndag). Jeg poengterte det med søndagen noen ganger det første året eller så.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 18:06   #72
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg fylte 18 i romjula og tok lappen i januar, for 21 år siden.
Jeg hadde 5 kjøretimer bare, og er glad jeg slipper å ta lappen nå!

Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 19:41   #73
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var 21 år.

(Digresjon følger: Jeg brukte en kjøreskole som lå i Bygdøy Allé, og hadde aldri prøvekjørt en bil før jeg kom dit. Jeg glemmer aldri den første kjøretimen - hvor jeg måtte kjøre gjennom Majorstukrysset! Det er jammen bra jeg ikke ventet til jeg var tredve, i dag hadde jeg nemlig aldri turt å møte opp igjen etter en slik start på kjøreopplæringen.)

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 19:50   #74
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Begynte da jeg var 18, ferdig en mnd. før jeg fyllte 19.

Gammel 19-10-08, 19:52   #75
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble 18 i august, fikk lappen i mars året etter.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 20:38   #76
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

18år, 1mnd og 1uke.

Gammel 19-10-08, 20:42   #77
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

To måneder før jeg ble 19.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 20:48   #78
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg var 17.

Imponerende!

Forøvrig var jeg selv 19, eller nesten 19..husker ikke helt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 21:03   #79
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er 33 og har den enda ikke. Har vage planer om å gjøre noe med det etterhvert for å avlaste mannen litt. (Ogs kjent som "privatsjåføren")

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 21:50   #80
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

18 år og 2 dager.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.