|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Da jeg var ung og helt fersk her på forumet, var jeg faktisk ganske sjokkert over den til dels røffe tonen som er her. Men man venner seg til det, og nå trives jeg bedre her enn noe annet sted. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Jeg syns det er bra det du sier. Jeg syns at i enkelte tilfeller så kan det være greit å oute prikker. Det jeg registrerer er at det er kun enkelte som outer, altså noen få, men de fleste gjør ikke det. I andre forum jeg har vært på har det nesten vært litt for "fundamentalistisk", nesten ikke lov å nevne at man har fått en prikk man likte dårlig. Det blir for dumt det også. Nå vet de fleste her inne at det de har skrevet kan outes. Samtidig vet vi hvem som outer så da er vi advart.......
Dypt uenig |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Jeg synes det er helt fint at det er lov å oute prikker. Da må folk i større grad stå for det de kommenterer i prikkene.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Etter to nye sider med diskusjon er jeg fortsatt enig med Myrsnipa kjenner jeg
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?På NM fungerer det slik Blondie beskriver, og jeg kan ikke akkurat si at det er noe positivt over det. Sensurerer man brukerne, bør man forvente seg reaksjoner. FP er helt genialt drevet, ingen steder er diskusjonene bedre, og reglene her beviser egentlig bare at det fungerer, at voksne mennesker kan ytre seg fritt, uten at det tar helt av. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Jeg er litt enig med Skremmern her, selv om jeg kvepper til når jeg ser outingen direkte. Det er nok gammelt regelrytteri som ligger i ryggmargen.
|
|
|
#9 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?..... Borte vekk!
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07) Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen. Sist redigert av Java : 22-11-06 kl 17:00. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?.................
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill Sist redigert av Myrsnipa : 22-11-06 kl 17:04. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ferdiglada
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Kva har dokke snakka om her da??? Eg vil vite!!!!!!!!!!
|
|
|
|
#19 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Beklager, alle som ble nysgjerrig. Det var en spøk som ble litt for intern. Hadde ingenting med tråden å gjøre i det hele tatt.
|
|
|
#20 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Ikke nysgjerrig i det hele tatt jeg....
|
![]() |
|
|